Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 minuten geleden zei Sanity:

Hey, wil je echt mattten met een kickboxer en ook echt slaag krijgen, ga zo door😁

Bedoel gewoon sparren. Allebei handschoenen aan

Geplaatst

Haha dat deed mij denken aan mijn eerste boks sparring. Ik dronk toen al een half jaar al niks.
Ging toen sparren met een gast van 30 ofzo

Ach ik als 50 tiger zeker achter aan hem aan.
Ging best wel goed, totdat ik een beste klap op ribben kreeg. Moest even op het bankje gaan zitten.

Daarna  geswitched naar kickboksen vond ik toch leuker 
Maar het pak slaag wat ik van die gast kreeg is mij toch wel bij gebleven met een hop pijn

Geplaatst

@Sanity: eigenlijk bedoel je wel vechten en ik weet niet of ik zou weigeren. En die twijfel is er niet omdat ik inschat of ik je aankan (jij bent getraind, dus ik heb geen schijn van kans) maar wel omdat ik probeer te zien wat het resultaat zou zijn. Wat haal jij eruit?

Geplaatst (bewerkt)
14 uur geleden zei Mormel:

@Sanity: eigenlijk bedoel je wel vechten en ik weet niet of ik zou weigeren. En die twijfel is er niet omdat ik inschat of ik je aankan (jij bent getraind, dus ik heb geen schijn van kans) maar wel omdat ik probeer te zien wat het resultaat zou zijn. Wat haal jij eruit?

Nee joh ik haal daar niks uit qua fysieke confrontatie en/of beter of wat dan ook.
Ja ik weet en kan iemand echt de pleuris slaan en heb ik gematigd ook gedaan maar had daar direct al spijt van.

Erger nog, realiseerde mij pas achteraf dat ik met een personal trainer 3x in de week dus echt bepaalde skills geleerd had.

Om iemand dood te slaan als het echt moet.

En ja is dat moment gekomen dat ik op een moment dat ik echt dacht.
Godzijdank dat natuurlijk niet gedaan

Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat het toch wel gebeurd is.
En echt klappen uitgedeeld heb. Echt spijt van

bewerkt door Sanity

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...