Mormel Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ga slapen renaldo, ik zit deze rit wel uit. Laat je hierin vooral niet meeslepen.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Stoppen met alcohol zal je wat meer zelfvertrouwen geven en helderheid in de kop. Lijkt mij ook een eerste voorwaarde voordat je gaat werken.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb lang kunnen functioneren met een teveel aan alchohol te drinken. Maar mijn leidinggevende zie eens tegen mij dat het was alsof ik op automatische piloot stond. Achteraf bekeken was het ook zo. Ik functioneerde niet langer naar behoren. Het is voor iedereen erg persoonlijk maar mijn opnames hadden me tot dan toe nog niet voldoende geholpen.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Raadseltje waar misschien iemand hulp bij kan bieden. Gisteren ging ik kapot van de stress, stress gewoon om mensen te ontmoeten, wat ervoor zorgde dat ik alles afzegde en begon te drinken. Langs de andere kant bij een vechtpartij, een agressief beest, een noodgeval, een overlijden,... ben ik steeds de meest rustige persoon die er is (ook wanneer ik niet gedronken heb). Is dit ook maar enigszins herkenbaar voor iemand? Hoe komt het toch dat stress geen vat op mij blijkt te hebben bij wat normaal stressvolle situaties zijn, maar ik tegelijkertijd bezwijk onder de stress bij wat een dagdagelijkse situatie is?
Mormel Geplaatst 13 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Vrijdag eerste digitale proefdruk van mijn verhalenbundel binnen gekregen. Waarom doe ik dit eigenlijk als ik zo weinig mogelijk mensen wil zien?
Bob Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden (bewerkt) Bij directe bedreigingen zoals een vechtpartij neemt een ander hersenonderdeel de regie over. Die beslist over de te ondernemen actie op korte termijn. Dat kan terugvechten, vluchten of zoals in jou geval juist kalm blijven zijn. Ik ben geen expert en weet de juiste details niet maar er is veel literatuur over te vinden hoe onze hersenen in elkaar zitten. 5 minuten geleden bewerkt door Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden