Claudius Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nu woon ik nog meer in het centrum als vroeger, ik maak een ochtendwandeling langs de uitgangsbuurt, verassend hoe jongeren nog steeds rondhangen rond een reeds gesloten lokaal. Ik hield het nooit uit tot vier uur of ik lag ergens op wc in slaap of zo. Maar in mijn ergste periode ging ik niet eens meer naar cafés, maar dronk ik thuis van als ik op was tot ik terug in slaap viel.
Fonny Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 21 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers. Het Regent... Al heerlijk met de hond erop uit geweest. Plu mee en lekker door de plassen gelopen. Nu tijd voor een bakje en dan binnen aan de slag. De volgende logé is alweer in aantocht
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
Zbb Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne zbb
Zbb Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vandaag een dagje met verlof even bijkomen van alle therapieën Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 50 minuten geleden zei Zbb: Vandaag een dagje met verlof even bijkomen van alle therapieën Zijn ze zo zwaar?
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Koffiekoeken gaan bestellen voor op maandag 11/8, voor mee naar de AA meeting te nemen. Om mijn een jaar te vieren. lady jane, rapilos en karin123 reageerden hierop 3
Zbb Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Zijn ze zo zwaar? Ja er zitten pittige therapieën tussen maar wel hele goeie. vooral drama-therapie is een hele goeie maar ook gelijkertijd de meest ongemakkelijke en degene die het meeste energie kost. Ik heb nog nooit iemand gehad die zo goed kan luisteren en zien,heel verwonderlijk. deze therapie hebben we samen met de groep en individueel lady jane, Spirit en rapilos reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden kennelijk kom je de juiste mensen tegen als je er aan toe bent @Zbb en nu kun je er voor open staan en ervan leren. Lekker om even thuis te zijn en straks ook daar te leren leuk te leven; waar je nu tegen aan loopt kun je weer in therapie gebruiken om verder te groeien. wat heb je een lange weg afgelegd al, en hoe ver ben je al gekomen Zbb reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 13 minuten geleden zei lady jane: kennelijk kom je de juiste mensen tegen als je er aan toe bent @Zbb en nu kun je er voor open staan en ervan leren. Ik denk niet dat je de juiste mensen tegenkomt als je eraan toe bent. Dat is me te zweverig. Maar ik denk wel dat als je de juiste mensen tegenkomt, je de weg uit de put eenvoudiger weet te vinden. Fijn dat het zo goed gaat ZBB! Zbb reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik was gisteren naar de NA meeting en ik twijfel om een sponser te gaan zoeken om aan de 12 stappen te gaan werken als mijn behandeling er in de kliniek opzit. ik heb al wel een stukje ambulante hulp geregeld voor daarna maar ik weet dat ik daar niet heel veel verder meer mee gaat komen. en ik zou graag gelijk willen doorpakken na mijn ontslag uit de kliniek,ik heb daar dan de maximale tijd gekregen die ze mogen aanbieden. stilzitten zal voor mij achteruitgang betekenen,daar ben ik van overtuigd. ik ben mooie stappen aan het maken maar ik weet dat ik er nog lang niet ben. Spirit en Lika reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Je bent goed voorbereid @Zbb. Een sponser is zo gek nog niet. Vandaag totaal mijn dag niet. Mijn vriend is al dagen niet in orde. Ligt vanaf donderdag al op bed en als hij uit z'n werk komt, is het eten en dan ligt hij ook de hele avond op bed. Liep is net weer met m'n ziel onder m'n arme met de hond buiten, kom ik ook nog een 2 chagrijnige wandelaars tegen, waar mijn hond enthousiast naartoe wilde gaan, maar die blijkbaar panisch voor honden waren. Een snauwd en een grauw, kon ik krijgen. Toen brak ik. Huilend naar huis gelopen en thuis in tranen. Vriend kwam uit bed en alles wat me dwarszat kwam eruit. Heb gezegd dat hij beter lekker even in de buitenlucht kan lopen. Hij verzet zich er niet echt tegen. Nu gaan gaan we zo even naar het bos met de hond. Komop zeg. Als mannen ook ziek zijn, grrrr
Claudius Geplaatst 50 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Voor het eerst in mijn nieuwe woning warm eten gemaakt en ik had Cordon blue, puree en brocoli. Lika reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 18 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 minuten geleden @Zbb In de kliniek waar ik was stond er ook een maximum op de verblijftijd. Maar dat is zeer lang. Op het hoogtepunt van Carona waren er veel patiënten met een lang verblijf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden