Claudius Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nu woon ik nog meer in het centrum als vroeger, ik maak een ochtendwandeling langs de uitgangsbuurt, verassend hoe jongeren nog steeds rondhangen rond een reeds gesloten lokaal. Ik hield het nooit uit tot vier uur of ik lag ergens op wc in slaap of zo. Maar in mijn ergste periode ging ik niet eens meer naar cafés, maar dronk ik thuis van als ik op was tot ik terug in slaap viel.
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 21 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Het Regent... Al heerlijk met de hond erop uit geweest. Plu mee en lekker door de plassen gelopen. Nu tijd voor een bakje en dan binnen aan de slag. De volgende logé is alweer in aantocht
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
Zbb Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne zbb
Zbb Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag een dagje met verlof even bijkomen van alle therapieën
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 50 minuten geleden zei Zbb: Vandaag een dagje met verlof even bijkomen van alle therapieën Zijn ze zo zwaar?
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Koffiekoeken gaan bestellen voor op maandag 11/8, voor mee naar de AA meeting te nemen. Om mijn een jaar te vieren. karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden