Claudius Geplaatst gisteren om 01:49 Rapport Geplaatst gisteren om 01:49 Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 en Woman reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst gisteren om 03:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 03:56 En als ik de weerberichten mag geloven blijft het ook begin volgende maand koud. Ik wil zomer! rapilos en Kunsie64 reageerden hierop 1 1
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 04:24 Rapport Geplaatst gisteren om 04:24 Ik hoeft alleen maar 2 warme dagen @Claudius met volop zon! Die zijn er niet meer geweest sinds mijn vorige fietstochtje. Nu ook weer zwaar bewolkt en waarschijnlijk buitjes. Mensen gaan weer volop naar het buitenland en ik kan het ze niet kwalijk nemen. Waar zijn de weken met zon achter elkaar gebleven???
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:34 Rapport Geplaatst gisteren om 04:34 Netjes 28-29 dit weekend met een zonnetje vandaag en halfbewolkt morgen. Sorry 😎 Kunsie64 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 04:37 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:37 Nu ja @Kunsie64 3 dagen achter elkaar met +30 in ons landje vind ik van het goede teveel, maar nu wil ik toch meer zon. Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 04:47 Rapport Geplaatst gisteren om 04:47 @bumperjim Woon jij in midden Frankrijk? Je hoeft het uiteraard niet te vertellen hoor. Maar ik vraag me al vaker af waar je woont vanwege die mooie foto's met veel natuur en mooie vergezichten..
Fonny Geplaatst gisteren om 04:50 Rapport Geplaatst gisteren om 04:50 52 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Goedemorgen frummers. Het zonnetje en de bewolking wisselen elkaar af hier momenteel. Als de verwachtingen kloppen wordt het vandaag een graadje of 24, mooi zat voor mij. Ik heb gisteravond nog lang buiten gezeten, lampjes aan en lekker zitten lezen, luxe. Nu eerst even een bakje en dan met de hond erop uit. karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Hoe is het met jouw kiespijn @claudius, is het goed uit te houden met de pijnstillers? En ik las ergens dat je toch nog altijd twijfelt over de beslissing om Femke in te laten slapen... Herkenbaar hoor, ik ben meer van het tegenovergestelde: 'hebben we niet te lang gewacht' ... Maar Kees mijn partner heeft ook elke keer diezelfde twijfel... Maar ik ben ervan overtuigd dat de tijd op was voor Femke @Claudius, als zelfs een dierenarts erop aandringt mag je dat gerust geloven.... Wat niet wegneemt dat je haar gewoon heel erg moet missen, nog steeds.
Yana Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 19 uur geleden zei lady jane: Ach wij hebben het eigenlijk erg goed gehad, mijn generatie. Nou, inderdaad, mijn ouders moesten nog op hun dertiende van school om te werken en hard ook. Daarmee vergeleken heb ik in luxe geleefd. Ik heb nooit honger gehad en geen oorlog meegemaakt, dat kunnen niet veel generaties zeggen. Als ik het nieuws niet lees is het leven nog steeds perfect trouwens, een beetje moeilijkheid hier en daar is natuurlijk normaal, daar hoef je niet te zwaar aan te tillen. Ik ben ook heel dankbaar dat er mensen zijn die me willen helpen als ik pijn heb of ziek ben. Soms moet ik 150 km rijden om een tandarts te vinden, maar dan kan die kies wel verdooft getrokken worden, zó fijn. De krant staat vol over misselijkmakende gemenigheid, maar ik kom voornamelijk aardige mensen tegen in mijn dagelijks leven. Ik zou niet weten waar ik over zou moeten klagen. lady jane, rapilos en karin123 reageerden hierop 3
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Het is te doen met de pijnstillers @Yvonne Ik neem er niet teveel, maar lang mag ik ze niet innemen. Ik heb een tandarts nodig en dat is pas 19/8. Femke was voor mij de motivator om niet meer te drinken. Ik weet nog altijd niet zeker of de psychiater het wel hard kon maken om me terug (verplicht)op te nemen. Maar het was de angst nooit meer bij Femke te kunnen zijn dat me deed stoppen met alchohol te gebruiken. Dus het kort praatje met de psychiater toen heeft me zeker geholpen.
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden goeiemooiemorgen frummers het weer is wat het is, en wordt blijkbaar door velen anders ervaren. persoonlijk vind ik dat we een subliem voorjaar en een heerlijke zomer hebben. voor de natuur gelukkig ook weer wat regen, maar wij hebben gisteren gewoon op het zand gevolleyed in de miezer. En toen een paar vriendinnen na afloop een verjaardag kwamen vieren wilden ze persé een soort van schaduwdoek ophangen voor als er nog wat zou vallen. Maar het was al droog en bleef dat ook, later zelfs zon erbij. Ik was de enige die er niet onder wilde zitten, want voel me dan ietwat opgesloten. De rest was solidair aan de "ophangers". ik ben vaak een buitenbeentje in gezelschap. meestal voelt dat prima, maar gisteren was ik de drukke verhalen wel snel beu. de jarige was een fijne vriendin en ze had heerlijke appeltaart gebakken, dus ja dan zit ik het braaf uit. maar ik heb meer moeite met "sociaal" zijn merk ik wel. kom eigenlijk echt voor het ballen. zoiets zeg ik natuurlijk niet hardop, maar enk het vaak wel. zo fijn om dat hier gewoon zwart op wit te durven schrijven rapilos, Lika en karin123 reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: De krant staat vol over misselijkmakende gemenigheid, maar ik kom voornamelijk aardige mensen tegen in mijn dagelijks leven. Ik zou niet weten waar ik over zou moeten klagen. Vind ik ook. De mensen zijn in het echt veel aardiger dan op internet. Dat hele internet zou opgedoekt moeten worden, dan waren we een stuk beter af met zn allen 😁 21 uur geleden bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, Hoe is het mogelijk @Claudius, dat je het koud vind of koude dagen verwacht. Dit is voor mij perfect Niet te heet en niet te koud Hondje weer uit kunnen laten zonder jas aan We hebben tot nu toe een heerlijk voorjaar en een fantastische zomer gehad Morgen weer een dagje op huis ,honden en kippen passen. Eigen hondje mee Kijken hoe dat gaat... lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden @rapilos 21° is het hier nu, dat noem ik inderdaad een kwakkelzomer.
Yana Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Godallemachtig, wat ben jij een zeiksnor zeg, ik krijg zin om je te schoppen. bumperjim, lady jane en Kunsie64 reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden wat ben je toch een heerlijk mens @Yana Yana reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Nou ik vind het weinig respectvol en niet kunnen. Als je dus een andere mening hebt dan de meute ben je een zeiksnor en moet er geschopt worden. Ik voel me ook aangesproken omdat ik de mening van @Claudius deel. Ik heb het wel gehad hier. De enige plek waar ik dacht ronduit mijn mening te kunnen geven is bij deze voorbij.
Amalia Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Precies @Kunsie64, dat is wat ik een paar dagen geleden bedoelde toen ik schreef dat elke hete aardappel op dit forum door de kruidenvrouwtjes onmiddellijk tot lauwe puree wordt gestampt.
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Jammer @Kunsie64 dat je hier om weg wilt gaan, ik lees je graag. En juist hier mag iedereen alles delen, hoe verschillend we ook zijn en denken.
Woman Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Daarom schrijf ik op mijn eigen draadje...
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Overgevoeligheid, alcoholistenkwaaltje 😜 Ik heb het zelf ook hoor.
Etty Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik vind het niet overgevoelig als je het niet fijn vindt dat iemand tegen je zegt dat ie zin heeft om je te schoppen. Het lijkt me eerder duiden op overgevoeligheid als je waar je allemaal zin in hebt niet voor je kunt houden. Dan heb je je dag niet of zo. Ik vind het te ver gaan en dat excuses op zijn plaats zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden