Claudius Geplaatst gisteren om 00:54 Rapport Geplaatst gisteren om 00:54 Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst gisteren om 00:54 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 00:54 Weer eens zeer slecht geslapen en gedroomd over Femke. Kunsie64 en Spirit reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst gisteren om 02:31 Rapport Geplaatst gisteren om 02:31 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Goedemorgen Claudius, koffie?☕️☕️
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 04:53 Rapport Geplaatst gisteren om 04:53 Dagpact: Claudius Fonny🌞 Kunsie
Freekie Geplaatst gisteren om 05:15 Rapport Geplaatst gisteren om 05:15 Morguhh, Ik ben om 12 uur vrij straks! Jeetje, zo voelt het dus om te werken voor je geld nee je moet het zo zien, wees blij dat je leuk werk hebt en dat je geld verdient... Jahaaaah (zoals mijn kinderen doen, en ik nog herken, want dat deed ik vroeger ook) Jahaaaah, als je ouders weer eens liep te zagen en te zeuren ze hadden natuurlijk best wel vaak gelijk Dagpact: Claudius Fonny🌞 Kunsie Freekie
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:29 Rapport Geplaatst gisteren om 05:29 (bewerkt) Zo is t maar net 😜 Prima geslapen en mn dromen weet ik niet meer. Meteen de realiteit in nu het nog lekker fris is buiten. En de statistieken van mn stoppen-app worden langzaam steeds beter. gisteren om 05:30 bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 05:59 Rapport Geplaatst gisteren om 05:59 goeiemooiemorgen frummers ik ben een baksteen aan het bakken ben ik bang. Onze molen is gesloten en ik ben door mn voorraad koolhydraatarme meel heen. Omdat de molenaar zei dat het vnl uit sojameel bestaat probeer ik het nu na te maken maar weet de verhoudingen natuurlijk niet, laat staan wat er verder in zit. Heb er al echtra vocht gist en eieren aan toegevoegd maar het wordt maar niet soepel/smeuig. help! En de molen 15 km verderop die de verkoop over zou nemen heeft het ook niet op voorraad. Nou heeft mn vriendin na haar k.a. arm dieet haar figuur keurig op peil gehouden (beter dan ikzelf) dus ze is niet afhankelijk van mijn brood, maar ik vond het zo leuk haar om de week te verrassen met iets luxe/lekkers dat toch past bij haar levenswijze nu. Nou ja, shit happens he. Nog maar 4 pakken sojameel op een andere manier te gaan gebruiken dan. Of terugbrengen naar de toko, zonder bon??? klein leed hier dus. Spirit en Kunsie64 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst gisteren om 07:00 Rapport Geplaatst gisteren om 07:00 (bewerkt) ik ga zwemmen even de frustraties en ergernissen eruit. gisteren om 07:01 bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 07:02 Rapport Geplaatst gisteren om 07:02 sorry Rosee, ik haalde het net weg Rosee reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:04 Rapport Geplaatst gisteren om 07:04 Vandaag precies een half jaar alcoholvrij. Voelt best goed. Maja, Lonster1, billy1981 en 3 anderen reageerden hierop 6
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 07:05 Rapport Geplaatst gisteren om 07:05 1 minuut geleden zei lady jane: sorry Rosee, ik haalde het net weg Waarom weggehaald? Ik wilde er net een big smiley bij zetten🤔 lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:07 Rapport Geplaatst gisteren om 07:07 Nu heb ik een lach smiley gezet bij jouw tekst dat je je ergernissen eruit gaat zwemmen @lady jane Kunsie64 en lady jane reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst gisteren om 07:08 Rapport Geplaatst gisteren om 07:08 Nou ja, lachen is gezond. lady jane reageerde hierop 1
Emmy Geplaatst gisteren om 08:14 Rapport Geplaatst gisteren om 08:14 @Rosee Gefeliciteerd met een halfjaar alcoholvrij!! Hoop over een tijdje ook weer zo ver te zijn. Hier een dagje poetsen en boodschappen doen, maar voel me er eigenlijk te moe voor. Geen zin in ook…. Toch maar even aan de slag. Voelt straks vast goed. En vandaag alweer dag 9. Begin is er. Rosee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:19 Rapport Geplaatst gisteren om 11:19 5 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers ik ben een baksteen aan het bakken ben ik bang. Onze molen is gesloten en ik ben door mn voorraad koolhydraatarme meel heen. Omdat de molenaar zei dat het vnl uit sojameel bestaat probeer ik het nu na te maken maar weet de verhoudingen natuurlijk niet, laat staan wat er verder in zit. Heb er al echtra vocht gist en eieren aan toegevoegd maar het wordt maar niet soepel/smeuig. help! En de molen 15 km verderop die de verkoop over zou nemen heeft het ook niet op voorraad. Nou heeft mn vriendin na haar k.a. arm dieet haar figuur keurig op peil gehouden (beter dan ikzelf) dus ze is niet afhankelijk van mijn brood, maar ik vond het zo leuk haar om de week te verrassen met iets luxe/lekkers dat toch past bij haar levenswijze nu. Nou ja, shit happens he. Nog maar 4 pakken sojameel op een andere manier te gaan gebruiken dan. Of terugbrengen naar de toko, zonder bon??? klein leed hier dus. Heb je wel het goeie gist gebruikt?
Claudius Geplaatst gisteren om 11:21 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:21 Vandaag had ik een Vogelnestje, tomatenroomsaus met groentjes en puree.
Lonster1 Geplaatst gisteren om 11:35 Rapport Geplaatst gisteren om 11:35 Een vogelnestje is een gehaktbal met ei, lees ik @lady jane als je een elastisch brood wilt, moet je tarwegluten gebruiken.
Lonster1 Geplaatst gisteren om 11:37 Rapport Geplaatst gisteren om 11:37 Ik heb als lunch een pannenkoek gemaakt met eieren, meel, havermout, yoghurt en een beetje pompoensoep van gisteren. Was dat lekker? Ja ik vond van wel. Ik eet ook bijna geen brood meer. Samen met de alcoholvermindering en meer fysiek werk, ben ik 20 kg afgevallen in 7 jaar. Spirit en Kunsie64 reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst gisteren om 11:46 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:46 11 minuten geleden zei Lonster1: Een vogelnestje is een gehaktbal met ei, lees ik @lady jane als je een elastisch brood wilt, moet je tarwegluten gebruiken. Inderdaad
Freekie Geplaatst gisteren om 12:00 Rapport Geplaatst gisteren om 12:00 Gefeliciteerd @Rosee6 maand, dat is best veel week en nog meer dagen haha. Hoe ben je er zelf onder? Was jij dat laatst, die zei ik neem niets omdat ik zo op het half jaar zit? Ik weet het niet meer.. Maar ik zou niet meer terug willen, het zou zijn alsof ik terug stap in de tijd, alle ellende gaat zich vrij snel weer herhalen Kunsie64 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 16:03 Rapport Geplaatst gisteren om 16:03 @FreekieFreekie dank je, ja dat was ik. Jij gaat ook goed zo te lezen! Leuk om ook weer iets van jou te horen @Lonster1
Rosee Geplaatst gisteren om 16:04 Rapport Geplaatst gisteren om 16:04 Op het jaarpact durf ik nog niet.
Spirit Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 9 uur geleden zei Rosee: Vandaag precies een half jaar alcoholvrij. Voelt best goed. Komop, dan kan je het jaarpact ook wel aan!
Claudius Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Mijn droom over Femke voelde zo echt aan. Ik woonde weer op de buiten, ze was alleen op wandel gegaan. Vroeger ontsnapten inderdaad honden van mij. Nu was Femke al verschillende dagen in mijn droom op wandel. Ze veranderde op het einde van mijn droom in een sneeuwpop.
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Op het jaarpact durf ik nog niet. een aanmoediging nodig @Rosee? Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden