Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

Goeiemorgen iedereen.
Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Claudius

Fonny🌞

Goedemorgen Claudius, koffie?

Geplaatst

Morguhh, 

Ik ben om 12 uur vrij straks! Jeetje, zo voelt het dus om te werken voor je geld :P nee je moet het zo zien, wees blij dat je leuk werk hebt en dat je geld verdient... Jahaaaah (zoals mijn kinderen doen, en ik nog herken, want dat deed ik vroeger ook) Jahaaaah, als je ouders weer eens liep te zagen en te zeuren ;) ze hadden natuurlijk best wel vaak gelijk

Dagpact:
Claudius

Fonny🌞

Kunsie

Freekie 

Geplaatst (bewerkt)

Zo is t maar net 😜

Prima geslapen en mn dromen weet ik niet meer. Meteen de realiteit in nu het nog lekker fris is buiten.

En de statistieken van mn stoppen-app worden langzaam steeds beter. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

ik ben een baksteen aan het bakken ben ik bang.
Onze molen is gesloten en ik ben door mn voorraad koolhydraatarme meel heen.
Omdat de molenaar zei dat het vnl uit sojameel bestaat probeer ik het nu na te maken
maar weet de verhoudingen natuurlijk niet, laat staan wat er verder in zit. Heb er al echtra vocht
gist en eieren aan toegevoegd maar het wordt maar niet soepel/smeuig. help!
En de molen 15 km verderop die de verkoop over zou nemen heeft het ook niet op voorraad.
Nou heeft mn vriendin na haar k.a. arm dieet haar figuur keurig op peil gehouden (beter dan ikzelf)
dus ze is niet afhankelijk van mijn brood, maar ik vond het zo leuk haar om de week te verrassen met
iets luxe/lekkers dat toch past bij haar levenswijze nu. Nou ja, shit happens he. Nog maar 4 pakken sojameel
op een andere manier te gaan gebruiken dan. Of terugbrengen naar de toko, zonder bon???
klein leed hier dus.

Geplaatst

@Rosee Gefeliciteerd met een halfjaar alcoholvrij!! Hoop over een tijdje ook weer zo ver te zijn.

Hier een dagje poetsen en boodschappen doen, maar voel me er eigenlijk te moe voor. Geen zin in ook…. Toch maar even aan de slag. Voelt straks vast goed. En vandaag alweer dag 9. Begin is er.

Geplaatst
5 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers:sun:

ik ben een baksteen aan het bakken ben ik bang.
Onze molen is gesloten en ik ben door mn voorraad koolhydraatarme meel heen.
Omdat de molenaar zei dat het vnl uit sojameel bestaat probeer ik het nu na te maken
maar weet de verhoudingen natuurlijk niet, laat staan wat er verder in zit. Heb er al echtra vocht
gist en eieren aan toegevoegd maar het wordt maar niet soepel/smeuig. help!
En de molen 15 km verderop die de verkoop over zou nemen heeft het ook niet op voorraad.
Nou heeft mn vriendin na haar k.a. arm dieet haar figuur keurig op peil gehouden (beter dan ikzelf)
dus ze is niet afhankelijk van mijn brood, maar ik vond het zo leuk haar om de week te verrassen met
iets luxe/lekkers dat toch past bij haar levenswijze nu. Nou ja, shit happens he. Nog maar 4 pakken sojameel
op een andere manier te gaan gebruiken dan. Of terugbrengen naar de toko, zonder bon???
klein leed hier dus.

Heb je wel het goeie gist gebruikt?

Geplaatst

Ik heb als lunch een pannenkoek gemaakt met eieren, meel, havermout, yoghurt en een beetje pompoensoep van gisteren. 

Was dat lekker? Ja ik vond van wel.

Ik eet ook bijna geen brood meer. Samen met de alcoholvermindering en meer fysiek werk, ben ik 20 kg afgevallen in 7 jaar. 

Geplaatst

Gefeliciteerd @Rosee6 maand, dat is best veel week en nog meer dagen haha. Hoe ben je er zelf onder? Was jij dat laatst, die zei ik neem niets omdat ik zo op het half jaar zit? Ik weet het niet meer.. Maar ik zou niet meer terug willen, het zou zijn alsof ik terug stap in de tijd, alle ellende gaat zich vrij snel weer herhalen

Geplaatst

Mijn droom over Femke voelde zo echt aan. Ik woonde weer op de buiten, ze was alleen op wandel gegaan. Vroeger ontsnapten inderdaad honden van mij. Nu was Femke al verschillende dagen in mijn droom op wandel. Ze veranderde op het einde van mijn droom in een sneeuwpop. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...