Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiedag zeg! (met wat inspiratie uit de dinsdag). 

Bak havermout achter en in de kiezen, met een kop koffie op bed.. Alsof ik vrij ben. Maar we gaan er straks weer rustig 3 uur tegen aan. Mijn eigen leven bepalen, bevalt me wel eigenlijk.. Maar de pensioenslider krijg ik niet naar 'bij 39 jaar eruit'.. Hij gaat al vrij snel op een 'min bedrag staan'.. 

Nouja, het belangrijkste is dat ik heel langzaam en met 2 stappen vooruit en 1 achteruit, mijn energie erbij krijg en een leuk motorweekend heb gehad, kon echt even alles vergeten en helemaal opgaan in het motorrijden. 

Dagpact:
Claudius

Kunsie

Freekie 

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Het is maar sombertjes buiten, maar regen.... ho maar, ach misschien komen die drie druppen straks nog wel. 
En anders ga ik wel weer even met de gieter rond. 
Een bakje eerst nu 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allen. Naar de huisarts zo meteen. Ik heb mijn eigen diagnose al gesteld. Dus dat scheelt 😉

Dan een paar dagen vrij. Dat had ik eerder moeten doen. Deel van de oorzaak van me niet goed voelen waarschijnlijk.

Maar fijn is ook dat ik me weer helemaal goed voel. Zo raar om mee te maken. Met niets eerder in mijn leven te vergelijken deze rollar coast.

Geplaatst

Goedemorgen,

@Lika Fijn dat je je weer beter voelt! Succes straks bij de huisarts!

Hier ook somber weer. Net een rondje hardgelopen. Zag er tegenop omdat ik het de afgelopen weken wat had laten lopen, maar het ging prima. Het niet drinken kost wat meer moeite, maar ik hou vol!

Geplaatst

Goedemiddag (met zon!),

terug van neuroloog. Viel mij mee. Halfjaarlijks MRI om tumor hersenvlies te monitoren. Bij (verdere) groei wordt actie ondernomen. Voor problemen in microbloedvaten hersenen medicijnen gekregen. Pfoeh, dat is ook weer achter de rug. 
nu eerst een wandeling met de buurvrouw. Dan sperziebonen maken met tomaat en heerlijke vers gemaakte gele sambal van de toko. Als gezonde aanvulling op de tokobak. 
Het kriebelt om dit aan te vullen met een abdijbier mét alcohol ipv het meegenomen 0.0 Duits witbier. Dus gauw op het dagpact!

Dagpact:
Claudius
Kunsie
Freekie
Yvonne 

Maja

Geplaatst

Ik heb vandaag nog eens goed naar mijn laatste factuur van de psychiatrische kliniek gekeken. Mijn begeleiding van Hestia heeft ze ook gezien, dit zou gaan om geld voor Hestia, waanzinnig die bedragen. De belastingbetaler betaald daar allemaal voor. Wat die dagelijkse controles allemaal niet kosten? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...