Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Gisteravond gaf mijn zus een groot feest omdat ze 70 werd. Er kwam zo'n 80 man en ik was natuurlijk ook uitgenodigd. Ik heb haar uitgelegd dat ik al bloednerveus word als ik aan 80 mensen in een zaaltje moet denken en dat die dan allemaal staan te drinken alsof het niet meer gemaakt word, dus dat ik niet zou komen. Gelukkig had zij daar begrip voor, maar mijn andere zussen een stuk minder merkte ik op onze zussen-app. Jij hield vroeger toch wel van een feestje, zeiden ze. Ik zei dat ik vooral van een feestje hield omdat ik dan ongegeneerd kon zuipen omdat ik me dan pas op mijn gemak voelde. Daar begrepen ze maar heel weinig van dus laat ik het maar zo. Ik ben dus lekker thuis gebleven zonder spijt of schuldgevoel. Ik ben wel 's morgens bij haar een bakje koffie wezen drinken en dat was heel gezellig. %s om %s bewerkt door Kunsie64 lady jane, rapilos, Amalia en 2 anderen reageerden hierop 5
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 30 minuten geleden zei Kunsie64: Goeiemorgen allemaal, Gisteravond gaf mijn zus een groot feest omdat ze 70 werd. Er kwam zo'n 80 man en ik was natuurlijk ook uitgenodigd. Ik heb haar uitgelegd dat ik al bloednerveus word als ik aan 80 mensen in een zaaltje moet denken en dat die dan allemaal staan te drinken alsof het niet meer gemaakt word, dus dat ik niet zou komen. Gelukkig had zij daar begrip voor, maar mijn andere zussen een stuk minder merkte ik op onze zussen-app. Jij hield vroeger toch wel van een feestje, zeiden ze. Ik zei dat ik vooral van een feestje hield omdat ik dan ongegeneerd kon zuipen omdat ik me dan pas op mijn gemak voelde. Daar begrepen ze maar heel weinig van dus laat ik het maar zo. Ik ben dus lekker thuis gebleven zonder spijt of schuldgevoel. Ik ben wel 's morgens bij haar een bakje koffie wezen drinken en dat was heel gezellig. Hoelang sta je nu droog? Ik denk dat dit na een tijd wel zal lukken om geen alchohol te drinken tijdens een feest. Maar ik denk dat je wel de juiste keuze hebt gemaakt. Spijtig dat niet al je zussen begrip tonen. Goed van je. Kunsie64 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 55 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞 Fijn weekend allemaal!
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Claudius Ik moest even op mijn app kijken maar ik sta nu precies weer 40 dagen droog. En ik denk niet dat ik er over bijvoorbeeld een jaar droogstaan, anders over zal denken. Ik ben er al een tijd achter dat ik heel goed gedij in mijn eentje en maar weinig mensen om mij heen nodig heb. Ik heb aan een paar vertrouwelingen genoeg en gelukkig heb ik die nog. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Kunsie64: @Claudius Ik moest even op mijn app kijken maar ik sta nu precies weer 40 dagen droog. En ik denk niet dat ik er over bijvoorbeeld een jaar droogstaan, anders over zal denken. Ik ben er al een tijd achter dat ik heel goed gedij in mijn eentje en maar weinig mensen om mij heen nodig heb. Ik heb aan een paar vertrouwelingen genoeg en gelukkig heb ik die nog. Oke, bravo voor je 40 dagen. Ik ben eigenlijk ook een eenzaat. Maar ik heb duidelijk nood aan goede gesprekken. Dus die probeer ik toch zoveel als mogelijk te hebben. Ik ben nu meer als 9 maanden nuchter en ik wil zeker nog niet dat men mij alchohol voor mijn neus zet. Maar ik kan al wel een café binnengaan of op een terras een drankje bestellen. Ik wens je nog veel nuchtere dagen toe. Je doet het goed. Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 1 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goede gesprekken zijn zeker nodig. Maar die zul je op drinkfeesten niet gaan vinden. Misschien eerder op een terrasje bij een cafeetje of gewoon op een bankje in het park. Of zoals jij die bij de hulpverlening hebt. Ook al mopper je daar wel eens over, je ziet nu misschien de noodzaak daarvan. Jij doe het ook heel goed met je 9 maanden! 👍💪
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers ik geloof waarmpel weer eens een stranddag. straks maar eens gauw de markt op, en dan maar geen zwemmen. Er is diplomazwemmen en dat geeft heel veel drukte/lawaai en slechts 1/2 bad voor de baantjeszwemmers.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 2 uur geleden zei Kunsie64: Of zoals jij die bij de hulpverlening hebt. Ook al mopper je daar wel eens over, je ziet nu misschien de noodzaak daarvan. Ik heb zeker goede gesprekken met de meeste hulpverlening, ik mopper vooral op mijn psychiater, maar zij is wel diegene die me van de alchohol afgeholpen heeft. Ik heb al geplaatst dat ik haar zou willen omruilen maar dat wil ik toch beslist niet. Ik heb nu toch al wel met verschillende psychiaters gesproken maar daar is niemand die me zo kan raken als mijn huidige psychiater. %s om %s bewerkt door Claudius Woord vergeten Kunsie64 en rapilos reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat goed hoe je dat hebt aangepakt @Kunsie64. En dan ipv een smoes verzinnen waarom je er niet bij kan zijn, gewoon eerlijk durven zijn. En waarom ook niet eigenlijk. En nu heb je lekker koffie kunnen drinken met je zus en het ook gezellig gehad. Ik herken dit soort dingen helemaal. Ik vind vaak dat ik 'dit gewoon moet kunnen ' zo'n feest, maar waarom zou je het jezelf eigenlijk aandoen. (Al kom je onder sommige dingen soms echt niet uit, maar ja) Kunsie64 reageerde hierop 1
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, als een blok geslapen vannacht en veel te laat wakker geworden. Had vanmorgen vroeg al een rondje willen hardlopen, maar moet me nu haasten naar een afspraak. Maar eens kijken wat de dag daarna brengt….
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Moe, halve nacht wakker gelegen. Morgen de pup halen, en vind dat zooo spannend De puppies worden in gedeelten van drie dagen opgehaald (vrijdag,zaterdag en zondag.) Helaas hoor ik tot de laatste, en dan ook nog pas om 3 uur 😒 Geduld, geduld ! Goed bezig @Kunsie64en @Claudius 👍💪 karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Veel plezier met je puppie @rapilos rapilos reageerde hierop 1
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lastig is dat hè @rapilos! Geduld hebben tot de dag en het moment aanbreekt. Profiteer vanavond nog van een nacht zonder onderbreking. Dat zal daarna wel anders zijn! Hier ook ongeduldig tot het woensdag is. Dan uitleg van de neuroloog van de afwijkingen op de MRI. Tussen uitslag en afspraak zitten 2 weken. Best lang. wordt heerlijk weer! Fijn weekend allemaal 😄 Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞 rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik had Kipfillet, bonen en puree. Zelf gemaakt. Kunsie64 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Spannend @rapilos. Morgen pas om 3 uur. Je kan vast niet wachten! Hier alles oké, beetje druk met alles. Afgelopen Zondag gezellig van quality time gehad met mijn zoon en oudste kleindochter. Afgesproken bij het bos, honden mee. Hij zag er goed uit en m'n oudste is dol op haar Oma. Mijn jongste schijnt erg atletisch te zijn, ze deed mee aan een kinderloop. Ben echt een trotse Oma. Mijn overleden man deed ook aan hardlopen, dan denk ik wel eens: jammer, dat hij dit niet heeft mogen meemaken. Zelfs mijn zoon is aan het hardlopen. Had leuk geweest, vader en zoon, maar dit heeft niet zo mogen zijn. Misschien kijkt hij wel van bovenaf met ons mee, wie zal het zeggen. Voor de rest druk met alles, maar wel op een leuke manier, zodat het behapbaar blijft. Moet voor mij te overzien zijn, niet teveel hooi op mijn vork nemen, zo blijf ik in evenwicht. Lekker @Claudius, zorg maar goed voor jezelf. Ik ga vanavond Mihoen maken. Was eigenlijk voor gisteren bedoeld, maar we waren op visite bij een muzikant en dat liep nogal uit. 8 uur pas thuis, dus maar wat gemakkelijks gemaakt. rapilos en Kunsie64 reageerden hierop 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik kan gewoon gaan zitten en huilwn de hele tijd. Idioot. Opgefokt gevoel ook. Maar wel gezwommen. Buiten. Dat was fijn.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik weet niet wat ik heb. Ik had het warm en plots een hevige zweetbui zoals toen ik nog veel dronk. Zal wel een weekendvirus zijn of zo.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou, das gek: ik had hier een bericht neergezet vanmorgen, niks bijzonders, maar het staat er niet meer..... Dan alsnog maar een bakje zo aan het eind van de dag. Ik heb lekker veel in de tuin kunnen doen, en als laatste het gras gemaaid, pffff, ik druip nu... @Kunsie64, vreselijk die feesten, heel verstandig dat je lekker thuis bent gebleven... Wat ga jij goed zo!! Nog heel even geduld @rapilos..... En wat is dat lastig wachten @Maja, naar dat er zo lang tussen zit. Ik heb denk ik gemist waarvoor jij die MRI hebt gekregen? @Spirit, fijn dat het weer goed gaat met jou, en lekker genieten van jouw zoon en kleinkind(eren)... Nou @lady jane, jij hebt vast een heerlijke stranddag achter de rug... @Claudius, jij doet het ook hartstikke goed, petje af hoor. @Emmy, is het vandaag weer goed gegaan verder? En een dikke knuffel voor @Lika.... rustig aan meis, het gaat helemaal goed komen weer. Kunsie64 en rapilos reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei Yvonne: @Claudius, jij doet het ook hartstikke goed, petje af hoor. Heb jij al een antwoord gekregen van de moderators over het verdwenen Woensdag topic? Ik nog niet.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Claudius: Heb jij al een antwoord gekregen van de moderators over het verdwenen Woensdag topic? Ik nog niet. Nee, maar dat is ook niet zo gek Claudius: donderdag was Hemelvaart en veel mensen hebben vrijdag ook nog als vrije dag opgenomen, nu is het zaterdag.... Je kunt niet eerder dan na het weekend een antwoord verwachten denk ik....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden