Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 10 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Drukke, maar leuke dag voor de boeg. Eerst nog heel even op mijn gemak een bakje hier.
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 13 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Kunsie
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Het word een mooie dag voor een fietstocht, weinig wind en een lekker zonnetje. Op de terugweg een paar gerookte palingen halen bij een kwekerij. Ik heb 28 dagen niet gedronken. Het leven kan niet beter! Mooie dag allemaal 🌞 lady jane, rapilos, Yana en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers tandarts, zwemmen, strand, volley ook een drukke leuke dag vandaag. op die tandarts na natuurlijk. Kunsie64 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 20 uur geleden zei Reacher: Ik ben een boek aan het lezen over loslaten en vertrouwen dat het goedkomt. Moeilijke shit. Lieve Reach, volgens mij komt het niet goed maar is het al goed. Staan er voor jou ogenopeners in het boek?
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Kunsie64: Goeiemorgen allemaal, Het word een mooie dag voor een fietstocht, weinig wind en een lekker zonnetje. Op de terugweg een paar gerookte palingen halen bij een kwekerij. Ik heb 28 dagen niet gedronken. Het leven kan niet beter! Mooie dag allemaal 🌞 Veel plezier vandaag en bravo met je 28 dagen. Kunsie64 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Een stralende zon, het is al warm op mijn appartement.
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, de planning is om de komende 2 week, 3 dagen, elk 2 uur te werken. Het valt me zwaar om werken te combineren met privé leven, überhaupt een burnout als alleenstaande met 2 kinderen is moeilijk en dan heb ik ze nog maar 6 dagen achterelkaar.. Maar hee, het begin is er, dan maar wat langzamer opbouwen. Want het moet wel behapbaar blijven. Mijn 8 dagen zonder kinderen zijn nu aangebroken, nog 1 uur en een kwartier hier zijn op het werk. Kijken of ik vandaag nog energie kan vinden om een muurtje van mijn dochter haar kamer te sauzen, of dat ik dat morgen doe als ik de hele dag vrij heb.. Keuzes keuzes keuzes De keuze om niet meer te drinken, heb ik lang geleden al gemaakt, dat scheelt weer energie. Spirit en Kunsie64 reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s We zijn weer van de schrik bekomen. Manlief is aardig opgedroogd en zit muziek uit te zoeken voor vanavond. Hij heeft prachtige oogschaduw op zijn ene oog . Misschien het andere oog even bijwerken, zodat het minder opvalt. Gisteren zijn kater goed te lijf gegaan om gewoon goed te eten en dat heeft geholpen. Waarschijnlijk is er een nare wisselwerking geweest met medicijnen, die hij slikt voor zenuwpijn. Gisteren even op de bijsluiter gekeken. Lekker weer vandaag, tempo .
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vanmiddag had ik Vis, aardappelen en groenten. Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze avond weer een AA-meeting, als ik kon kiezen zou ik misschien naar een bijeenkomst van SOS Nuchterheid gaan. Maar die komen hier plaatselijk niet meer samen. Dus we doen het maar met het woord God en het voorlezen uit hun heilige boek, Anonieme Alcoholisten.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 uur geleden zei Yana: Lieve Reach, volgens mij komt het niet goed maar is het al goed. Staan er voor jou ogenopeners in het boek? Bloemenmeisje wat hou ik toch van jouw mooie hersenen 🥰 Geen eye openers tot nu toe. De vampier moet zijn slachtoffer loslaten zodat hij kan leren hoe hij moet overleven. ik heb niet gezegd dat het een goed boek was verder hè. Wat bedoel jij met dat het al goed is?
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Je kunt gaan zitten wachten tot alles goed wordt maar dan kun je lang wachten. Er zullen altijd problemen zijn en gedoe en pijn en ziekte en dan ga je dood. Maar als ik over al die dingen niet nadenk en gewoon er ben, de wind langs mijn huid, het gevoel in mijn knie, de geur in mijn neus... dan is alles al goed, altijd. Fijn dat je er weer bent @Reacher Mai, Reacher en lady jane reageerden hierop 2 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik begrijp met mijn hoofd (maar niet met mijn hart) dat op het meest basale level, waar het er het meeste toe doet, alles is zoals het moet zijn en dat het goed is @Yana. Maar op alle andere levels die daarop volgen begrijp ik het niet. Ik zie zoveel wat niet goed is. Zoveel mensen die in gruwelijke situaties zitten. Hoe kan dat de bedoeling zijn? Is alles écht zoals het zou moeten zijn? Enfin, mijn amygdala is fucked up. Waarschijnlijk voel ik daardoor niet die diepe vrede die ik vaak in jouw berichten lees.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Steeds weer diezelfde teksten voorlezen beviel me toch niet. karin123 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 06:17 Rapport Geplaatst gisteren om 06:17 Op 19-5-2025 om 21:12 zei Reacher: Ik begrijp met mijn hoofd (maar niet met mijn hart) dat op het meest basale level, waar het er het meeste toe doet, alles is zoals het moet zijn en dat het goed is @Yana. Maar op alle andere levels die daarop volgen begrijp ik het niet. Ik zie zoveel wat niet goed is. Zoveel mensen die in gruwelijke situaties zitten. Hoe kan dat de bedoeling zijn? Is alles écht zoals het zou moeten zijn? Enfin, mijn amygdala is fucked up. Waarschijnlijk voel ik daardoor niet die diepe vrede die ik vaak in jouw berichten lees. Ja, er zijn zoveel gruwelijkheden, voornamelijk in wat mensen elkaar aandoen, of dat de bedoeling is weet ik niet, wie zou er een bedoeling moeten hebben? Ik heb geen idee of er een plan is, het is gewoon wat het is, al brengt al dat lijden mij ook regelmatig in tranen. Ik probeer er maar niet nog meer ellende aan toe te voegen. Kus op je amygdala 💋😁
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:31 Rapport Geplaatst gisteren om 06:31 Kmw heet dat geloof ik 😁 Je kan veranderen wat er direkt om je heen is. De rest volgt daardoor vanzelf maar dat kan even duren. Er is geen bedoeling iig. Of ja, iedereen heeft bedoelingen maar er is niet 1 superbedoeling.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden