Claudius Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Kunsie64 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie
Kunsie64 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Alles heeft al water gehad buiten, gelukkig heb ik een pompje die water uit de grond haalt want het zou toch zonde van het schone kraanwater zijn met deze droogte. En het lijkt erop dat er een buitje gaat vallen! We zullen zien..
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers. Een wolkeloze hemel en geen bui te verwachten hier, ach we moeten het er maar mee doen Een bakje nu eerst even
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen! Nosework afspraak met de hond om 9u. Intussen ligt Vlinder hier op de bank te ronken, had avondje met vrienden gisteren en gaat later vandaag weer naar de Stad om in de loop vd week weer hier te komen. Alles gaat wat sneller dan bij iemand van "mijn" leeftijd 😜 Heb haar nog niet gesproken want we leven niet in dezelfde tijdzone, hopelijk straks eind vd ochtend. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Hier heeft al wat gemotregend
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Vind je het lastig dat ze weer even een paar dagen naar de stad gaat @bumperjim? Wel fijn dat ze in de loop van de week weer even thuiskomt
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zojuist zei Rosee: Vind je het lastig dat ze weer even een paar dagen naar de stad gaat @bumperjim? Wel fijn dat ze in de loop van de week weer even thuiskomt Ja, maar goed je moet het niet gaan micromanagen. Vertrouwen is belangrijk, niet infantiliseren.
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Hoe is het met jou @Yvonne? Ik ben een boek aan het lezen over loslaten en vertrouwen dat het goedkomt. Moeilijke shit @bumperjim. Sterkte.
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Deze middag had ik puree, kippenbil en bonen.
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik val even met de deur in huis. Ben gisteren zo geschrokken. Eigenlijk zag ik het bij mijn vriend al een paar dagen aankomen, zoiets voel je gewoon, als je zelf ook een alcie bent. Het is goed misgegaan gisterenmiddag. We waren even op de koffie bij zijn broer en schoonzusje. Goed, de koffie hadden we gehad en hij vroeg wat we wilden drinken. Ik voelde het al aankomen, toen hij zei: wat heb je allemaal? Hij wilde dus een Cola met een flinke borrel erin. Daarna volgden er nog meer. Een flink glas met meer borrel dan Cola en dat viel helemaal verkeerd. Niet gegeten en in korte tijd best veel gedronken. Hij kon niet meer op zijn benen staan, kraamde wartaal uit. Denk dat er ook een combinatie was met pijnstillers, die hij slikt voor gordelroos. Zijn broer heeft ons naar huis gebracht. Ik was heel bang, dat hij zou vallen. Thuis aangekomen, al wankelend, wilde hij de hond uitlaten. Heb hem daar van kunnen weerhouden, maar hij verloor zijn evenwicht en maakte een flinke smak met zijn hoofd op de plavuizen. Ik denk zelf, dat hij een flinke hersenschudding eraan over heeft gehouden, want hij moest overgeven, geheugenverlies, maarja, dat kan ook door de drank gekomen zijn. Heb hem vannacht goed in de gaten gehouden. Bij mij zit de schrik er nog goed in. Ben niet boos, omdat ik het allemaal zo goed begrijp, hoe dit soms in zijn werk kan gaan. Ben blij, dat ik zo sterk ben geworden, om er zelf niet meer aan mee te willen doen. Het brengt alleen maar ellende, die rotdrank. Vandaag maar een beetje mijn eigen gang gaan. Straks maar even een flinke wandeling maken met de hond. Mijn vriend is weer naar bed gegaan. Hou hem wel goed in de gaten. Er is gelukkig geen drank in huis, dus hij kan niets pakken. Pffff, moest het even kwijt hier.
Claudius Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dat moet moeilijk voor je zijn. Denk je dat hij wil stoppen met alchohol te gebruiken? Als ik dat allemaal zo lees blijkbaar helemaal niet? Het vallen, ik heb het allemaal meegemaakt en dan probeerde ik te verbergen. dat ik gevallen was.
Claudius Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Uit verschillende adviezen kreeg ik ook wel mee van "de kat niet bij de melk te zetten." Dus als je pas gestopt bent met alchohol te gebruiken gelegenheden te vermijden waar gedronken wordt.
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Dat moet moeilijk voor je zijn. Denk je dat hij wil stoppen met alchohol te gebruiken? Als ik dat allemaal zo lees blijkbaar helemaal niet? Het vallen, ik heb het allemaal meegemaakt en dan probeerde ik te verbergen. dat ik gevallen was. Hij drinkt niet meer dagelijks gelukkig. Dit was letterlijk en figuurlijk een flinke uitglijder. Nu een flink blauw oog. Dan komt alles voor mij ook even terug. Ook ik heb behoorlijke smakkers gemaakt in beschonken toestand. Hij heeft een flinke blackout gehad. Weet ook niet meer dat hij is gevallen, weet ook niet meer dat zijn broer hem naar huis heeft gebracht. Nu natuurlijk spijt, we weten hoe het gaat he?
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 3 uur geleden zei Reacher: . Moeilijke shit @bumperjim. Sterkte. Gaat wel goed vandaag, we waren met zn 3en op de markt met lokale kunstenaars en producteurs, was erg leuk. We kunnen er inmiddels al om lachen. Het heet nu border collie en op de markt stond een gast die messen maakte, dus ik meteen tegen Vlinder kom wij gaan lekker messen kijken 🤣 daar moest ze om lachen. Als de galgenhumor weer functioneert dan komt de rest vanzelf. Behalve een paar sierraden met geneeskrachtige stenen voor de Vlinder hebben we echt alleen maar etenswaren gekocht zoals meestal. Er stond een oude vent die we vorig jaar ook al zagen, met allerlei lekkernijen (zo ongeveer alles wat niet vegetarisch is) en die maakte net als vorig jaar "apéritief plateaus", dus lekker zitten lunchen in het zonnetje. Pratend over alle problemen en die van haar vriendinnen, want ze hebben allemaal issues en zijn aan de AD... de twintigers hebben het niet makkelijk nu. Recht zo die gaat en blijven communiceren... Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Naar voor jou om mee te maken @Spirit. Ik vind je moedig, lief en realistisch.
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @bumperjim💌 bumperjim reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vandaag mijn moeder in een rolstoel geduwd en na aanvankelijk tegenstribbelen, vond ze het prima en kreeg ze zelfs de slappe lach. Heel gezellig en ijsje gegeten. En weer terug. En wat is het overal al droog helaas. Hoe moet dat nou…. rapilos reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden