Fonny Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goedemorgen Claudius!☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Voor iedereen een gezellige woensdag!!!
Yvonne Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goedemorgen Fonny, Claudius en goedemorgen frummers. Buiten is het donker, koud en nattig, binnen staat inmiddels een bakje klaar.
Dyem Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari 1 uur geleden zei Fonny: Goedemorgen Claudius!☕️☕️ Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Dyem Voor iedereen een gezellige woensdag!!! Goeiemorgen, fijne dag allemaal.
ikkanhet Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goeiemorgen lieve frummers Het gaat hier met vallen en opstaan. Heb het ook mega erg in mijn rug, blijk een wervelverzakking te hebben. Plak momenteel 125 mg fentonyl en 4 voor onder de tong. Afgelopen maandag met mijn man het afscheid van Eva van over mijn lijk terug gekeken. Hebben met zijn tweeën zitten te huilen als kleine kinderen. Zo confronterend allemaal. Gistermorgen is de Dela langs geweest zodat tzt alles goed geregeld is. Gistermiddag een sculptuur laten maken van onze handen. Vanmorgen komen ze me bloed prikken en vanavond naar Maastricht voor nog een bestraling. Op eigen risico. Kan twee kanten op. Dus op hoop van zegen.
Claudius Geplaatst 12 februari Auteur Rapport Geplaatst 12 februari Ik hoop dat de bestraling meevalt @ikkanhet
ikkanhet Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari 4 minuten geleden zei Claudius: Ik hoop dat de bestraling meevalt @ikkanhet Dank je @Claudius
Fonny Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari 35 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve frummers Het gaat hier met vallen en opstaan. Heb het ook mega erg in mijn rug, blijk een wervelverzakking te hebben. Plak momenteel 125 mg fentonyl en 4 voor onder de tong. Afgelopen maandag met mijn man het afscheid van Eva van over mijn lijk terug gekeken. Hebben met zijn tweeën zitten te huilen als kleine kinderen. Zo confronterend allemaal. Gistermorgen is de Dela langs geweest zodat tzt alles goed geregeld is. Gistermiddag een sculptuur laten maken van onze handen. Vanmorgen komen ze me bloed prikken en vanavond naar Maastricht voor nog een bestraling. Op eigen risico. Kan twee kanten op. Dus op hoop van zegen.
rapilos Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goedemorgen allemaal, Wederom een grijze , koude dag. Straks weer bloed prikken. Mijn natriumgehalte was te laag een paar weken geleden, dus kijken hoe het nu is. @ikkanhet, Sterkte ! (Had net al gereageerd op de draad van maandag ) ikkanhet reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari (bewerkt) goeie morgen kanjers, Dit plaatje is voor onze superkanjer ikkanhet. Je bent geweldig. 12 februari bewerkt door bolletje Spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Niet iedereen kan of wil over zijn einde en wat erna komt praten. Goed dat jullie dat wel kunnen @ikkanhet. Vriendin van mij liet aan haar man en kind een grote creditcard schuld na, waarvan zij geen weet hadden. En over haar afscheid kon niet gepraat worden. Dat kon haar man niet opbrengen. Terwijl het voor de nabestaanden fijn is om het zo te regelen zoals jij dat wenst. karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 12 februari Auteur Rapport Geplaatst 12 februari Ik kreeg van mijn begeleiding een njet over de thuishulp. Ik stelde voor dat ik geen thuishulp meer nodig had. Bespreek het met de psychiater antwoordde ze. Over een ding zijn we het wel eens, dat het niet goed gaat met Femke, ze eet en drinkt wel voldoende maar ze is zeer mager.
Wendy75 Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goedemiddag allen! @ikkanhet Dat klinkt allemaal heel heftig. In mijn familie hebben we iets soortgelijks meegemaakt. Gelukkig is die persoon er weer helemaal bovenop gekomen. Je moet altijd hoop blijven houden. En elke dag (proberen te) genieten. Mooi, een sculptuur van jullie handen! Wij gaan allemaal zo verschrikkelijk hard voor je duimen, heel veel sterkte!
pammie Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari 4 uur geleden zei Claudius: Ik kreeg van mijn begeleiding een njet over de thuishulp. Ik stelde voor dat ik geen thuishulp meer nodig had. Bespreek het met de psychiater antwoordde ze. Over een ding zijn we het wel eens, dat het niet goed gaat met Femke, ze eet en drinkt wel voldoende maar ze is zeer mager. @Claudius, ik heb ook een hond gehad,Tommy, naar mate hij ouder werd, werd hij steeds magerder, at en dronk goed, maar toen hij niet meer goed liep, stram, door de achterpoten zakken, ja dan is het over, veel verdriet gehad, hij heeft toch nog een mooi leven gehad, afstandshondje, grote hond toch 15 jaar geworden.
Spirit Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari @ikkanhet Ik heb zoveel respect voor jou. Je bent een moedige vrouw.
pammie Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Hoi @ik kan het, hoe gaat het met jou, je hebt toch het een het ander meegemaakt, ik las dat je bestraald moet worden, wens je bij deze heel veel sterkte!
ikkanhet Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari 23 uur geleden zei Spirit: @ikkanhet Ik heb zoveel respect voor jou. Je bent een moedige vrouw. Dank je wel @Spirit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden