Rosee Geplaatst 9 december Rapport Share Geplaatst 9 december @Amaliamisschien kun jij eens een voorsteldraadje aanmaken of hier eens wat over jezelf vertellen. Hoe staat het met jouw drankgebruik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december Rapport Share Geplaatst 9 december O, o, me enorm geërgerd op het werk vandaag. Morgen lekker thuis aan de slag. Werken op kantoor is eigenlijk raar. Daar ben ik steeds meer van overtuigd. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) x %s om %s bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) x %s om %s bewerkt door Amalia Rosee, karin123 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Wat maakte dat bij jou de knop omging @Amalia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) x %s om %s bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Dank voor je antwoord @Amalia. Soms denk ik weleens dat je beter af bent om er helemaal een puinhoop van te maken zodat je er voorgoed van genezen bent, dan langzaam je leven en je mogelijkheden een beetje uit te hollen als 'alcoholist light' en je dan aan het eind ervan af te vragen hoe je leven zou zijn verlopen zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) 9 uur geleden zei Lika: O, o, me enorm geërgerd op het werk vandaag. Morgen lekker thuis aan de slag. Werken op kantoor is eigenlijk raar. Daar ben ik steeds meer van overtuigd. Mensen zijn lastige wezens om mee om te gaan he Waar ergerde je je precies aan? 10 december bewerkt door Sandro karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december In 2017 was ik hier nog niet @Amaliamaar dank voor je reactie. En respect dat je niks meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 december Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 3 uur geleden zei Amalia: Voorgesteld heb ik me al in 2017. Had je toen maar beter op moeten letten . Drinken doe ik sindsdien al niet meer, geen slok. Daardoor word ik ook altijd wat kriegel van mensen hier die denken te kunnen minderen. Voor een echte alcoholist is dat onmogelijk, zo heb ik zelf ook nogal wat jaren aan den lijve ondervonden voor ik de knop omzette. Is daar dan ergens een voorsteltopic van U? In wie is wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) 10 uur geleden zei Amalia: Daardoor word ik ook altijd wat kriegel van mensen hier die denken te kunnen minderen. Voor een echte alcoholist is dat onmogelijk, zo heb ik zelf ook nogal wat jaren aan den lijve ondervonden voor ik de knop omzette. Hoi @Amalia, Geruime tijd heb ik goed contact gehad met de VNN poli, dat ging met vallen en weer opstaan. Op een gegeven moment zaten wij op doodspoor en ben ik overgedragen aan het Factteam. In het eerste contact met hun heb ik direct aangegeven dat ik (weer) een ambulante detox wilde. En ondersteuning bij terugvalpreventie. Stoppen is voor mij het probleem niet, volhouden wel. Het heeft 10 weken geduurd voor die ambulante detox georganiseerd was (bij de poli 2 weken). Dan komt er iemand bij mij thuis met diazepam, bloeddruk meten, en moet ik blazen. Mij werd gelijk gezegd dat ik geen 0 hoefde te blazen... Dat deed ik uiteraard wel. Na nog twee terugvallen wordt mij nu geadviseerd om mijn doelstelling van totale abstinentie bij te stellen, omdat dat toch niet gaat lukken. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan, lig nu met hun in de clinch. Hoe denken jij en anderen hier daarover? 10 december bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december (bewerkt) x %s om %s bewerkt door Amalia Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 december Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2 uur geleden zei Roberto: Hoe denken jij en anderen hier daarover? Beschouw jij jezelf als een alcoholist? Zo ja dan is geheelonthouding de enige optie. Anders als je gematigd kunt drinken, dan is er geen probleem toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december @Claudius, ik kan mij meestal beperken tot 2 flessen wijn per dag. Dat noem ik niet gematigd kunnen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december 14 uur geleden zei Sandro: Mensen zijn lastige wezens om mee om te gaan he Waar ergerde je je precies aan? Wat lief dat je dat vraagt. Dat gekakel en gedoe. Niet luisteren en maar druk doen. Brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden