Maja Geplaatst 25 december 2024 Rapport Share Geplaatst 25 december 2024 Hoi Maia, Zoals Cladius al aangeeft: gooi alle drank die je in huis hebt weg. Zet, terwijl je de kater verwerkt, jouw triggers om te gaan drinken op een rij en bedenk hier tegenacties voor. Neem de antabuse weer onder begeleiding in (had je dat gestopt?) zodra de alcohol uit jouw lijf is. Overweeg opname. Ga hierover het gesprek aan met de huisarts. En klop aan familie of vrienden. Deel jouw probleem en probeer zo min mogelijk alleen te zijn. Schrijf hier alles van je af. Je wordt gelezen. Je staat er niet alleen voor. Raap jezelf bij elkaar. Knietjes schoonvegen en kroontje recht. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2024 Rapport Share Geplaatst 25 december 2024 6 uur geleden zei Maia: Ik. Faal. Zo. Hard. @Maia je faalt pas als je opgeeft!!!! Die keus heb je nu dus ook. Stop met drinken, zoek hulp en neem contact op met degene die je Antabus voorschrijft en slik onder toezicht zodra dat weer mag. Maar zorg dat jouw schaamte weer fier/trots gaat worden. Er is moed voor nodig, en die heb je al lang getoond, dus dat kan weer. Iedereen hier zo'n beetje weet waar je doorheen gaat. Er zijn dus velen jou voorgegaan. JIJ KUNT DIT. Rosee en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Hoe gaat het vandaag met U? Al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 26 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Op 25-12-2024 om 08:44 zei Maja: Hoi Maia, Zoals Cladius al aangeeft: gooi alle drank die je in huis hebt weg. Zet, terwijl je de kater verwerkt, jouw triggers om te gaan drinken op een rij en bedenk hier tegenacties voor. Neem de antabuse weer onder begeleiding in (had je dat gestopt?) zodra de alcohol uit jouw lijf is. Overweeg opname. Ga hierover het gesprek aan met de huisarts. En klop aan familie of vrienden. Deel jouw probleem en probeer zo min mogelijk alleen te zijn. Schrijf hier alles van je af. Je wordt gelezen. Je staat er niet alleen voor. Raap jezelf bij elkaar. Knietjes schoonvegen en kroontje recht. Je kunt het! Net een fles wijn bijgehaald voor na de "feestdagen fm vanmiddag. Ik kom de antabus van woensdag niet onder toezicht innemen, hulpverlening is dan vrij. Morgen (vrijdag) dan wel weer. Opname is not done. Ik wil mn katten niet kwijt. En momenteel niemand die ze op kan vangen. Zo min mogelijk alleen zijn? Ik heb niemand. Sorry.. Ik ga mijzelf weer bij elkaar rapen, maar oh wat moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 26 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Op 25-12-2024 om 07:47 zei Claudius: Heb je ondertussen nog gedronken? Giet de rest weg en koop geen nieuwe meer. Vier je kerst en nieuwjaar nuchter. Kom mee op het dag pact, ARRESLEE, weekpact, jaarpact, dat zal je allemaal afleiden. Vanochtend weer.oud en nieuw lig ik om 18.00 al in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 26 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Op 20-12-2024 om 10:48 zei lady jane: Klinkt als depressieklachten Maia. Ga alsjeblieft niet zelf dokteren maar vraag tactus of huisarts raad. De ontgifting kan hiervoor zorgen en als je gestopt blijft qua drank keert het tij vast wel. Tactus raadt vaak thiamine aan in hoge dosis. Houd vol. Thiamine slik ik al. 25 mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 26 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Op 21-12-2024 om 06:14 zei Claudius: Heb je kunnen slapen? Soms wel, soms niet. Lees jij op whatsapp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 26 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Op 25-12-2024 om 03:53 zei Claudius: Hoeveel heb je op? Weet ik niet meer en ik zie het nu pas. Maar er is behoorlijk wat boorgegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 december 2024 Rapport Share Geplaatst 26 december 2024 Ga nou maar lekker thee zetten @Maia 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Oh ik heb zo gefaald.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Op 26-12-2024 om 17:06 zei bumperjim: Ga nou maar lekker thee zetten @Maia 😉 Dat zou nou wel een goed idee zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 1 minuut geleden zei Maia: Dat zou nou wel een goed idee zijn Ga ik nu ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Op 26-12-2024 om 17:06 zei bumperjim: Ga nou maar lekker thee zetten @Maia 😉 Gosjemijne wat heb ik gefaald. Toch weer gedronken ook al wou ik het niet. Ben niet lekker dus zal hier even noem niet reageren. Claudius? Help? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ik ben in paniek Wat moet ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Heb je inmiddels een pot thee gezet @Maia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Tea is the answer, girl 👌🏼 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ja ik heb thee gehad 🙂 maar Jezus wat heb ik gefaald. Ik wilde het zograag goed doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ga je later de antabuse nemen? En probeer te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 blijf nou niet hangen in dat gevoel gefaald te hebben @Maia want dan is weer falen heel dichtbij krabbel op en probeer weer wat vertrouwen te kweken dat groeit met elke dag droog blijven weer langzaam op en over een poos was dit een les in nederigheid. Je bent mens en faalt wel eens. So What? Deden wij ook. Maar dat betekent niet dat jij slachtoffer hoeft te blijven van drank. Misschien is het tijd voor prof. hulp? Maar je bent mens en mensen maken fouten. Gelukkig kun je deze weer goed maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Wat is falen? Je hebt iets gedaan wat je liever niet had gedaan. Laat het bijdragen aan je leerproces :-) Ik weet niet hoeveel je gedronken hebt en welke dosis antabus je kan nemen, maar pas op dat het niet met terugwerkende kracht aanslaat. Een pot thee lijkt me een goed idee en daarna misschien een wandelingetje? Wat frisse wind zal het misschien in perspectief zetten. En dan kan je een mooi plan maken voor vandaag en de komende dagen. Niet te streng zijn voor jezelf, daar heb je helemaal niks aan. Als het allemaal zo makkelijk was bestond dit forum niet :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 2 uur geleden zei Claudius: Ga je later de antabuse nemen? En probeer te slapen. Nee. Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 54 minuten geleden zei billy1981: Wat is falen? Je hebt iets gedaan wat je liever niet had gedaan. Laat het bijdragen aan je leerproces 🙂 Ik weet niet hoeveel je gedronken hebt en welke dosis antabus je kan nemen, maar pas op dat het niet met terugwerkende kracht aanslaat. Een pot thee lijkt me een goed idee en daarna misschien een wandelingetje? Wat frisse wind zal het misschien in perspectief zetten. En dan kan je een mooi plan maken voor vandaag en de komende dagen. Niet te streng zijn voor jezelf, daar heb je helemaal niks aan. Als het allemaal zo makkelijk was bestond dit forum niet 🙂 Wat ben jij lief! En het gaat niet goed hier. Doe zo mijnbest maar het lukt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 28 december 2024 Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Je schrijft dat je hulp wilt, maar wat zou jou dan helpen? Alle suggesties hier helpen niet veel, lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 6 minuten geleden zei Lonster1: Je schrijft dat je hulp wilt, maar wat zou jou dan helpen? Alle suggesties hier helpen niet veel, lijkt het. Jullie suggesties zijn fantastisch Ik weet alleen niet wat ik met mijzelf moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maia Geplaatst 28 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2024 Ik doe mijn best maar ik faal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden