Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ben weer eens veel te vroeg opgestaan. Spierpijnen. Ik moet het nog wat proper maken. Morgen krijg ik bezoek van iemand van Hestia. Die controleren mij, hoe ik mezelf en mijn appartement en mijn hondje verzorg. Dus ik moet mezelf ook proper maken. Ze helpt me ook met het klaarzetten van mijn medicatie en met mijn papierwinkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeie morgen Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 4 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen Claudius. Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Morning! Aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Maandag alweer. Even een bakje en dan inderdaad aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, het is mooi weer nu, maar vanaf half 11 voor de rest van de dag regen. Dus ik drink mijn 2e kop koffie zo op en dan even aan de wandel. Gisterochtend heb ik voor het eerst weer met lichte gewichten thuis gefitnessed en heel langzaam buiten 2.5km hardgelopen. Dat doet een mens goed zeg! Ik had smiddags de verjaardag, en die was super gezellig! 12 uur pas thuis. Ik wil al een aantal dagen wat in huis doen, morgenavond komen de kids weer terug. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Man man man, wat zijn veel van jullie toch goed bezig. Getwijfeld of ik een bericht zal plaatsen, normaal gesproken 77 dagen AV, maar twee weken terug op zondag dacht ik echt weer een paar te kunnen drinken, mijn vriend had ook een pilsje gepakt. 3 genomen en ben gaan wandelen in de avond, ik dacht echt weer gedoseerd te kunnen drinken. Maandag erop ging goed en nu is het hek weer van de dam. Ik slaap slecht, ben zo moe, huis is een puinhoop. Gisteren besloten met goede moed de draad weer op te pakken, maar het wil even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Als je 77 dagen AV kunt blijven, dan kun je het nu ook. @alesto De truc zit er in om de eerste laten te staan. alesto en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zet hem op Alesto. Is even heel moeilijk nu. Maar dat lukt jou!!! alesto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s De eerste forum baby is vandaag 4 jaar geworden! Dus kom maar even een stukje taart brengen. rapilos, Lika, Bob en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Alesto vallen mag als je maar altijd weer opstaat, sterkte. Rust uit en ga een nieuwe start beginnen als je je sterker voelt. alesto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gefeliciteerd @niks @alesto een uitglijder en of terugval is een leermoment, hoe kut deze ook mag zijn. Hoe lang of kort deze ook duurt. Je neemt hem mee in je rugzak en wordt de volgende dag weer wakker en je denkt, ok dit kan dus niet. We kunnen niet gedoseerd gebruiken/drinken, als je de 'film' vooruitspoelt komen we uiteindelijk allemaal op hetzelfde punt weer uit. Bij de 1 duurt het wat langer dan bij een ander, maar uiteindelijk komen we er allemaal. Het punt dat je van jezelf weet, dit kan zo langer niet, dit wil ik niet langer alesto, Tine en Rosee reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Gefeliciteerd @niks🌼 Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 11 uur geleden zei Freekie: Goedemorgen, het is mooi weer nu, maar vanaf half 11 voor de rest van de dag regen. Dus ik drink mijn 2e kop koffie zo op en dan even aan de wandel. Gisterochtend heb ik voor het eerst weer met lichte gewichten thuis gefitnessed en heel langzaam buiten 2.5km hardgelopen. Dat doet een mens goed zeg! Ik had smiddags de verjaardag, en die was super gezellig! 12 uur pas thuis. Ik wil al een aantal dagen wat in huis doen, morgenavond komen de kids weer terug. Rustig aan @Freekie. Stap voor stap. Fijn dat het weer begint te stromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) 3 uur geleden zei Claudius: Femke ziet er goed uit Claudius, mooi. Ik hoop dat je lekker hebt gewandeld vanmorgen @Freekie, want vanmiddag is er aardig wat water gevallen hier (en ach, misschien viel het bij jou wel mee zit ik net te denken)... morgen komt er in ieder geval een stuk meer zon zag ik. %s om %s bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s AA meeting bijgewoond, ik vind de maandag vergaderingen steeds goed. De begeleiding van de AA was vergeten dat er een vergadering was, dus ze waren te laat. Het is hier in België geen gewone Maandag, maar een herdenkingsdag. Ik heb ook juist twee boeken bij AA Vlaanderen besteld. @Yvonne Het is een foto van Femke toen ze nog zeer jong was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 8 uur geleden zei Claudius: @Yvonne Het is een foto van Femke toen ze nog zeer jong was. Ahaaaaa, vandaar die jeugdige uitstraling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden