Spring naar bijdragen

Maandag 11 November 2024

Aanbevolen berichten

Ik ben weer eens veel te vroeg opgestaan. Spierpijnen. Ik moet het nog wat proper maken. Morgen krijg ik bezoek van iemand van Hestia. Die controleren mij, hoe ik mezelf en mijn appartement en mijn hondje verzorg. Dus ik moet mezelf ook proper maken. Ze helpt me ook met het klaarzetten van mijn medicatie en met mijn papierwinkel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, het is mooi weer nu, maar vanaf half 11 voor de rest van de dag regen. Dus ik drink mijn 2e kop koffie zo op en dan even aan de wandel. 

Gisterochtend heb ik voor het eerst weer met lichte gewichten thuis gefitnessed en heel langzaam buiten 2.5km hardgelopen. Dat doet een mens goed zeg! 

Ik had smiddags de verjaardag, en die was super gezellig! 12 uur pas thuis. 

Ik wil al een aantal dagen wat in huis doen, morgenavond komen de kids weer terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man, wat zijn veel van jullie toch goed bezig. Getwijfeld of ik een bericht zal plaatsen, normaal gesproken 77 dagen AV, maar twee weken terug op zondag dacht ik echt weer een paar te kunnen drinken, mijn vriend had ook een pilsje gepakt. 3 genomen en ben gaan wandelen in de avond, ik dacht echt weer gedoseerd te kunnen drinken. Maandag erop ging goed en nu is het hek weer van de dam. Ik slaap slecht, ben zo moe, huis is een puinhoop. Gisteren besloten met goede moed de draad weer op te pakken, maar het wil even niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @niks:present:

@alesto een uitglijder en of terugval is een leermoment, hoe kut deze ook mag zijn. Hoe lang of kort deze ook duurt. Je neemt hem mee in je rugzak en wordt de volgende dag weer wakker en je denkt, ok dit kan dus niet.

We kunnen niet gedoseerd gebruiken/drinken, als je de 'film' vooruitspoelt komen we uiteindelijk allemaal op hetzelfde punt weer uit. Bij de 1 duurt het wat langer dan bij een ander, maar uiteindelijk komen we er allemaal.

Het punt dat je van jezelf weet, dit kan zo langer niet, dit wil ik niet langer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Freekie:

Goedemorgen, het is mooi weer nu, maar vanaf half 11 voor de rest van de dag regen. Dus ik drink mijn 2e kop koffie zo op en dan even aan de wandel. 

Gisterochtend heb ik voor het eerst weer met lichte gewichten thuis gefitnessed en heel langzaam buiten 2.5km hardgelopen. Dat doet een mens goed zeg! 

Ik had smiddags de verjaardag, en die was super gezellig! 12 uur pas thuis. 

Ik wil al een aantal dagen wat in huis doen, morgenavond komen de kids weer terug. 

Rustig aan @Freekie. Stap voor stap. Fijn dat het weer begint te stromen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Claudius:

image.jpeg

Femke ziet er goed uit Claudius, mooi. 

Ik hoop dat je lekker hebt gewandeld vanmorgen @Freekie, want vanmiddag is er aardig wat water gevallen hier (en ach, misschien viel het bij jou wel mee zit ik net te denken)... morgen komt er in ieder geval een stuk meer zon zag ik. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AA meeting bijgewoond, ik vind de maandag vergaderingen steeds goed. De begeleiding van de AA was vergeten dat er een vergadering was, dus ze waren te laat. Het is hier in België geen gewone Maandag, maar een herdenkingsdag. Ik heb ook juist twee boeken bij AA Vlaanderen besteld. 

@Yvonne Het is een foto van Femke toen ze nog zeer jong was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...