Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Waar verdwijnt de datum en tijdaanduiding bij het plaatsen van een bericht naartoe? Na een tijdje verdwijnen er blijkbaar sommige aanduidingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hallo Claudius, Bedankt voor je vraag. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin een voorbeeld van een bericht waarbij dit is gebeurd. Dan kan ik vervolgens jouw vraag doorsturen naar de juiste afdeling om het verder uit te zoeken. Met vriendelijke groet, De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Dit bedoel ik of dit , de tijd en datum aanduidingen in sommige berichten zijn verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hallo Claudius, Ik heb je vraag doorgestuurd. Je krijgt hier zsm antwoord op. Met vriendelijke groet, de Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden