Claudius Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september Hopelijk kan ik nog eens de psyhater spreken die me hier doen blijven heeft. Maar dat zal spijtig genoeg nog niet voor vandaag zijn. Het is maanden geleden dat ik haar privé gesproken heb. Volgende week woensdag met Femke naar het honden kapsalon , ik moet zeker het vervoer nog regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Mogge. En hop, aan het werk maar weer. Maar eerst even dit: DAGPACT Claudius Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Goedemorgen ik heb een gedicht gedeeld bij thema’s rondom alcohol,voor degene die het lezen wil. deze is niet van mijzelf maar hij raakte mij wel fijne dag allemaal .. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Goedemorgen frummers, Ik heb heerlijk geslapen, de plantjes hebben al water gekregen, de dieren zijn verzorgd, Tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september (bewerkt) Goeie morgen mensen. Sproetje en Spirit Ja dat was een leuk uitje. Wat hebben we genoten toen. 16 september bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september 5 minuten geleden zei bolletje: Vandaag foto's laten maken van m''n heup, en een gesprek met de internist vanwege mijn struma. Dus een drukke dag voor mijn gevoel. Maaaaaar als het voorbij is trakteer ik mezelf op een broodje gezond. Yeehaaaaa. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september goeiemooiemorgen frummers toitoitoi @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Een hele goede morgen allemaal, Tandarts bezoekje zit er alweer op Krijg altijd complimentjes dat ik mijn gebit zo goed onderhoud Word ik altijd heel blij van en zij ook (zeggen ze) 😊 Eerste kopje koffie zit er in. Straks de koelkast en vriezer eindelijk eens schoon maken Was vanochtend pas om 8.45 wakker Vorige nacht heel slecht geslapen, dus nu lekker ingehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Goedemorgen, Hier ook aan 't werk maar nog gauw even op 't dagpact. DAGPACT Claudius Oskar IJsvogel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september Ik heb vandaag toch al een afspraak met de psyhater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Ik ga morgen naar de andere afdeling,waar dieper in de modules gegaan wordt. en niet geheel onbelangrijk,daar heb ik vanaf zaterdag drie dagen in de week 12 uur vrijheid! Oké de eerste dag 5 maar daarna 12 het had ook niet veel langer moeten duren want de muren komen zachtjes aan wel op me af. Vind het ook wel weer spannend om over te gaan,daar zijn ze veel strenger en ik kom in een nieuwe groep met nieuwe mensen natuurlijk. heb het nu wel even lastig wat betreft niet roken,maar ik probeer vol te houden vandaag 7 dagen niet gerookt en het zou zonde zijn om op te geven. fijne avond rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september succes daar @Zbb, je gaat er ook vast meer aan hebben. Evenwicht in vrijheid en werken aan jezelf, geeft een solide basis. Ook in het niet roken! Dit kun jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Dankjewel ik laat het maar gewoon gebeuren allemaal. na een paar dagen zal ik daar vast ook wel weer gewend zijn. en ik vermoed dat de dagen/weken/maanden daar gevoelsmatig ook wel sneller zullen gaan. nu naar bed lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Wat goed @Zbbook dat je al 7 dagen niet rookt. idd zonde om weer te beginnen, het wordt alleen maar makkelijker! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september Lekker gesport en daarna sauna, heerlijk vroeg in m'n bedje nu. Slaap lekker allen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september Het vervoer met Femke wordt niets, ik had met de zorgboerderij afgesproken haar daar op te pikken. Maar het wordt niets, ik krijg het vervoer niet betaalbaar geregeld. Met de psyhater gesproken, ik moet nog minstens drie weken in de kliniek blijven. Ze wilt ook dat ik aan bepaalde onderwerpen nog werk. Ook dat er gezocht wordt naar alternatieve woonvormen. En dat er duidelijke afspraken gemaakt worden. Ze gaat het na die drie weken herbekijken. Het lijkt voor mij nog een eeuwigheid. Ik heb vanavond wel een goede AA meeting gehad. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden