Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedenavond 

De eerste dag met stoppen met roken is ook bijna achter me rug. 
 

heb me wel vergist dat de groep snel kan veranderen waar ik zit,het is hier nu echt chaotisch nu er mensen weg zijn en er weer nieuwe bij zijn gekomen. 
 

had misschien beter even kunnen wachten totdat ik overgeplaatst ben naar de volgende groep die veel stabieler is  

 op een na rookt hier iedereen en ik ga echt niet meer toegeven nu,dat gun ik ze niet.

gestopt is gestopt 

was vandaag wel  flink sacherijnig en geïrriteerd maar dat was ook wel te verwachten. 
 

het stoppen met roken is wel volgens plan,ik heb mezelf en de arts hier gezegd dat als ik hier wat gewend  was aan de opname dat ik stop. 
 

Fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandpacten zijn er in het verleden wel af en toe geweest, maar momenteel loopt er geen actieve. Je kan gewoon een nieuwe draad ervoor aanmaken. Zet de maand en het jaartal maar in de titel en nodig anderen uit mee te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bob:

Maandpacten zijn er in het verleden wel af en toe geweest, maar momenteel loopt er geen actieve. Je kan gewoon een nieuwe draad ervoor aanmaken. Zet de maand en het jaartal maar in de titel en nodig anderen uit mee te doen.

We doen verder op het oude maandpact 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...