Zbb Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Goedenavond De eerste dag met stoppen met roken is ook bijna achter me rug. heb me wel vergist dat de groep snel kan veranderen waar ik zit,het is hier nu echt chaotisch nu er mensen weg zijn en er weer nieuwe bij zijn gekomen. had misschien beter even kunnen wachten totdat ik overgeplaatst ben naar de volgende groep die veel stabieler is op een na rookt hier iedereen en ik ga echt niet meer toegeven nu,dat gun ik ze niet. gestopt is gestopt was vandaag wel flink sacherijnig en geïrriteerd maar dat was ook wel te verwachten. het stoppen met roken is wel volgens plan,ik heb mezelf en de arts hier gezegd dat als ik hier wat gewend was aan de opname dat ik stop. Fijne avond allemaal Francoise en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september Wat ontzettend goed van je @Zbb ook nog gestopt met roken. De eerste dag heb je gehad. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september Rapport Share Geplaatst 10 september mooi op koers @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september Ik denk aan je vandaag @ikkanhet, en uiteraard zal ik ook voor je duimen. En ja, wat duurt dat wachten dan lang straks... Dank je wel @Yvonne de helft van de uitslagen staan er pas in. Wat best vreemd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september 19 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen. @ikkanhetveel sterkte. Je zei destijds dat je rookt, ben je daar inmiddels mee gestopt? Kan me voorstellen dat dat enorm scheelt qua benauwdheid. Dank je @Rosee ik ben inderdaad inmiddels gestopt met roken. Fonny, Rosee en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september 9 uur geleden zei Spirit: Natuurlijk vergeten ik @ikkanhet niet. Heel veel sterkte lieverd. Wachten op uitslag is slopend en zeker als het zolang duurt. Dank je wel @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september 6 uur geleden zei Dune: @ikkanhet sterkte meis, wachten is echt ruk ❤️ Dank je wel @Dune ja wachten is echt de shir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september Wat knap van je @ikkanhetdat je bent gestopt, sterkte met het wachten op de uitslagen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september 21 uur geleden zei Dune: Goedenavond, Is er eigenlijk een maandpact? Kon m niet zo snel vinden 🙂 Als het goed is wel. Misschien even goed kijken, hij zal wel naar beneden gezakt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september Ik vind het ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september Maken we een nieuwe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september Maandpacten zijn er in het verleden wel af en toe geweest, maar momenteel loopt er geen actieve. Je kan gewoon een nieuwe draad ervoor aanmaken. Zet de maand en het jaartal maar in de titel en nodig anderen uit mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 4 minuten geleden zei Bob: Maandpacten zijn er in het verleden wel af en toe geweest, maar momenteel loopt er geen actieve. Je kan gewoon een nieuwe draad ervoor aanmaken. Zet de maand en het jaartal maar in de titel en nodig anderen uit mee te doen. We doen verder op het oude maandpact 😀 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september (bewerkt) @Claudius gevonden! 12 september bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden