Spring naar bijdragen

Maandag 9 september 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Ik ben al een poosje op, heerlijk alle ramen en deuren open, eindelijk een beetje afkoeling. 
De dieren hebben hun natje en droogje gekregen, hondlief is nog even in haar mand gekropen, want vond het toch wel erg vroeg op terwijl het nog donker was. 
De oudste kat ligt gezellig hier naast mij op de tafel, de jongste heeft zijn buikje rond gegeten en is een ochtendwandeling gaan maken. 
De vogels, tsja de vogels zie ik de laatste tijd nauwelijks, het lijkt wel of ze proberen zo min mogelijk last van de warmte te hebben door lekker beschermd tussen de blaren van de bomen te blijven zitten. 
Wel zie ik de laatste dagen veel vlinders, de hele zomer lang fladderde er hier maar sporadisch een vlinder langs, nu lijken ze als feestgangers op een festival af te komen.... 
Afijn, 'alles sal rech com' .... tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
Ineens geen strandweer meer
dat gebeurt vaak in september.
Duimen voor n Indian summer
en genieten wat er wel kan. Gisteren
heb ik het nog gewaagd, maar niet
uit de kleren geweest. Terras was
ook fijn met boek, maatje, koffie
en mijn eerste patatje aan zee.
Vandaag saunadagje en volley.
Het kan slechter..........:)
mooie dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi goedemorgen,

Druk aan het werk. Gisteravond avonddienst gehad tot 21 uur(die draaide ik extra) en nu 4 nachtdiensten. Dus straks lekker voorslapen, heerlijke aan nachtdiensten. Regen AUB dan slaapt het nog beter!😁

Mijn kattenroedel gaat heel goed. 2 aparte kamers gemaakt waar ze ook hun eigen plekjes hebben. Zijn binnen katten dus was nodig. Meer plek voor hen. Wel op het terras wat Catproof is natuurlijk ook zodat ze niet kunnen uitbreken of ik ze moet gaan zoeken. Trauma's aan doodgereden katten en meer, dat nooit meer!(Randstad)

Lees veel bij.

Voordelen van niet drinken voor mij zijn.

Slapen gaat bij mij beter, zonder dat ik meer slaap nodig heb. Inslapen is soms wel lastig maar dat neem ik op de koop toe. Als ik slaap slaap ik en heb ik 3 wekkers nodig.

Mijn huid ziet er weer zoveel beter uit en mijn haar. Ja als gay ben ik te ijdel maar ik mag er weer zijn en goed in vorm. Veel sporten en bewegen. Ik kom ook weer aan in gewicht. Mooie billen en spieren. Dat is het ook deels waard.

Veel sjans en bekijks op een leuke manier.

Mijn nieuwe vriendje wil mij nooit meer kwijt. Hmm dat gaan we nog weleens zien. Ik bepaal dat is nieuw, heel nieuw.

Opsomming. Ik voel mij gelukkiger dan jaren geleden. Mag ook weleens gezegd/getikt worden.

Er zijn nadelen maar die ga ik niet nu delen. Want ik dacht/denk/wil ooit weer normaal drinken. Maar ja 100 keer geprobeerd en dat gaan we niet meer doen.

Fijne dag allen en blijf delen. Dat was mijn redding. anders was ik nooit gekomen waar ik nu ben gekomen.

Respect voor @Zbb Na 8 opnames had ik het iets beter door. Ga ervoor jij. Ben jij zeker waard!!

 

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging zbb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat opzich goed,ik heb absoluut geen trek maar dat had ik voor de opname al niet(meer). 
 

de trek is eerder omgeslagen naar walging ten opzichte van drinken. 
 

het eten hier en me opgesloten voelen is wel een dingetje. 
 

maar ik bekijk het hier verlopig voor mezelf even dag voor dag want als ik denk dat ik hier nog drie maanden zit is dat echt te lang. 
 

verder zit ik in een fijne groep met behulpzame en lieve mensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Smaragdie:

Hoi goedemorgen,

Druk aan het werk. Gisteravond avonddienst gehad tot 21 uur(die draaide ik extra) en nu 4 nachtdiensten. Dus straks lekker voorslapen, heerlijke aan nachtdiensten. Regen AUB dan slaapt het nog beter!😁

Mijn kattenroedel gaat heel goed. 2 aparte kamers gemaakt waar ze ook hun eigen plekjes hebben. Zijn binnen katten dus was nodig. Meer plek voor hen. Wel op het terras wat Catproof is natuurlijk ook zodat ze niet kunnen uitbreken of ik ze moet gaan zoeken. Trauma's aan doodgereden katten en meer, dat nooit meer!(Randstad)

Lees veel bij.

Voordelen van niet drinken voor mij zijn.

Slapen gaat bij mij beter, zonder dat ik meer slaap nodig heb. Inslapen is soms wel lastig maar dat neem ik op de koop toe. Als ik slaap slaap ik en heb ik 3 wekkers nodig.

Mijn huid ziet er weer zoveel beter uit en mijn haar. Ja als gay ben ik te ijdel maar ik mag er weer zijn en goed in vorm. Veel sporten en bewegen. Ik kom ook weer aan in gewicht. Mooie billen en spieren. Dat is het ook deels waard.

Veel sjans en bekijks op een leuke manier.

Mijn nieuwe vriendje wil mij nooit meer kwijt. Hmm dat gaan we nog weleens zien. Ik bepaal dat is nieuw, heel nieuw.

Opsomming. Ik voel mij gelukkiger dan jaren geleden. Mag ook weleens gezegd/getikt worden.

Er zijn nadelen maar die ga ik niet nu delen. Want ik dacht/denk/wil ooit weer normaal drinken. Maar ja 100 keer geprobeerd en dat gaan we niet meer doen.

Fijne dag allen en blijf delen. Dat was mijn redding. anders was ik nooit gekomen waar ik nu ben gekomen.

Respect voor @Zbb Na 8 opnames had ik het iets beter door. Ga ervoor jij. Ben jij zeker waard!!

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Zbb:

Het gaat opzich goed,ik heb absoluut geen trek maar dat had ik voor de opname al niet(meer). 
 

de trek is eerder omgeslagen naar walging ten opzichte van drinken. 
 

het eten hier en me opgesloten voelen is wel een dingetje. 
 

maar ik bekijk het hier verlopig voor mezelf even dag voor dag want als ik denk dat ik hier nog drie maanden zit is dat echt te lang. 
 

verder zit ik in een fijne groep met behulpzame en lieve mensen. 

👍💪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Zbb:

 

 

 

het eten hier en me opgesloten voelen is wel een dingetje. 
 

maar ik bekijk het hier verlopig voor mezelf even dag voor dag want als ik denk dat ik hier nog drie maanden zit is dat echt te lang

Ik weet hoe dit voelt maar nu kun je gaan werken aan de onderliggende problemen die je niet ziet als je wel drink/verdoezelt. Mijn drinkgedrag en bingen was op dezelfde level als dat jij het deed. Destructief uiteindelijk

Geef het even de tijd en je mag naar buiten straks. Dat gaat in stapjes en kan vervelend aanvoelen maar dat is investering in jouzelf en zij weten wel wat ze doen daar.

Probeer het te aanvaarden en ga het tot je nemen omdat je het verdient!.

En als je het leuk zou vinden zou ik graag een keer op bezoek bij je komen omdat ik jou zo begrijp. Ken je al zoveel jaren vanuit dit forum.

Bv over een maand als jij meer stabiel gaat voelen daar. Lekker een wandeling doen en delen.

Die 3 maanden zijn te overzien. Want nu kan en mag je nog een levenlang doorgaan.

Respect voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...