Spring naar bijdragen

Maandag 2 september 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Hier al buiten aan de koffie. Ik krijg vandaag voor het eerst huishoudelijke hulp via de WMO, het zal mij benieuwen. Dus met een droge mind in een schoon huis.

Dagpact

.Claudius

.Yvonne

.Maya

.Zbb

.Fonny

.Wimmelt

Mooie dag allemaal! Warme dag hier, nog even van genieten (of sommigen niet, koeler weer komt eraan!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spirit had het al elders gelezen, heel veel sterkte met het verlies van Lisa!!

Zij stond voor veel, je overleden man en nieuwe liefde. Maar wat heb je je best voor haar gedaan. Hou je bijeen lieverd.

Met mij alles goed. 9 nachtdiensten in 11 dagen gehad en nu 6 dagen vrij. Genieten van mijn beestenboel en wat leuke dingen op de planning.

Fijne dag allen.

bewerkt door Smaragdie
Naam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Smaragdie:

Lieve Spirit had het al elders gelezen, heel veel sterkte met het verlies van Lisa!!

Zij stond voor veel, je overleden man en nieuwe liefde. Maar wat heb je je best voor haar gedaan. Hou je bijeen lieverd.

Met mij alles goed. 9 nachtdiensten in 11 dagen gehad en nu 6 dagen vrij. Genieten van mijn beestenboel en wat leuke dingen op de planning.

Fijne dag allen.

Dank je wel lieve @Smaragdie. Ik hou me bijeen. Ook verdriet hoort bij het leven.

Huilen mag altijd. We hebben allebei staan huilen vanochtend en de laatste traan, zal nog niet gevallen zijn. Ze heeft voor de rest niet geleden en is echt in alle rust heengegaan.

Natuurlijk komt dan alles weer naar boven. Heel je leven komt weer even voorbij.

Vooral het voeren, wat we de laatste tijd deden, deed ons terugdenken aan de tijd, dat we zelf mantelzorger waren voor onze partners. Steeds hapjes erin en maar hopen, dat het erin blijft. We hebben ons best gedaan. Meer kunnen we niet doen. Ze is me altijd trouw geweest.

Tsjonge, eerst mijn kat en nu weer mijn hond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen naar een tribute band van pink Floyd,ze spelen de zelfde setlist als 30 jaar geleden in de Kuip. 94’
 

dat was ooit mijn eerste concert waar ik heen ging. 
 

Echt zo mega veel zin in!

me behandelaarster heeft contact gehad met de kliniek omdat ik niet zeker wist of ik kaarten kon bestellen voor morgen maar naar verluidt word ik zo een beetje het einde van de week opgeroepen. 
 

zodoende heel gauw een kaartje gescoord voor morgen. 

Ik voel me de allergrootste bofkont van de hele wereld op dit moment. 
 

me boot een eind klaar en als klap op de vuurpijl alsnog naar dat concert 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...