Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 juli 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Het belooft weer een mooie dag te worden. 
Ik krijg volgende week logees, genoeg te doen dus hier. 
Als ik nou vandaag alles voor de logeerpartij in orde maak heb ik morgen een rustige dag. 
Mooi, eerst even heel rustig aan de dag beginnen, had nog wel even lekker willen slapen, maar daar dachten de huisdieren heel anders over :( 
Dan maar een bakjes nu. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Yvonne en de rest voor straks!

Het belooft een mooie, vrij zonnige week te worden. Fijn, want ik ben de afgelopen maanden al een aantal keren zeiknat geregend op de fiets van en naar het werk.

Vandaag dag 165 na mijn laatste terugval. Ik heb de laatste weken voor het eerst het gevoel dat ik echt in herstel zit, in plaats van dat ik “alleen” naar gestopt ben met drinken. Door op een positieve manier met mijn verslaving bezig te zijn (erover lezen, podcasts luisteren, actief te zijn binnen de AA) en dingen anders te doen (veel sporten, veel buiten). Dat geeft mij veel rust en ik heb nauwelijks of geen zucht.

Dagpact:

Elonwyn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, vandaag al iets eerder wakker dan afgelopen dagen. 

Het ontbijt staat al voor 90% klaar op tafel, koffie smaakt goed en ik zit even heerlijk buiten in de koelte... 

Nu krijg ik wel even een vakantie gevoel.. 

Ik moet ook uitrusten deze vakantie, het lijkt net of ik zonder alcohol/wiet.. Een heleboel moet 'bij' rusten en verwerken wat ik misschien 20 jaar niet heb gedaan? Geen idee.. 

Vanmiddag gaan we met zijn 3en klimmen in een klimbos, is al gereserveerd! 

Dagpact: :sun::rose::sun:

Elonwyn

Fonny

Freekie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Freekie met alcohol en wiet gebruik heb je amper door dat je vermoeid bent. Leren voelen en niet de hele tijd plannen maken en uitvoeren valt niet mee. 

Doe eens een dag helemaal niets nuttigs of actiefs. Voor veel mensen lijkt dat wel onmogelijk. Ik heb dat echt nodig, zeker een halve dag maar liever een hele dag per week me-time. Beetje lezen, spelletje doen, podcast luisteren of tv kijken, wandelen, koken.

Maar vandaag ga ik gaten en scheuren vullen. Leuk werk wel. Eind van de middag krijg ik bezoek dus moet het daarvoor opgeruimd zijn. Dat is het meeste werk van klussen; de materialen bij elkaar zoeken, stofzuigen en vetvrij maken voordat je echt aan de slag kunt, en daarna kun je alles weer opruimen en schoonmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Hier vandaag een rustig aan in de tuin dag met onkruid weghalen, grasmaaien, planten water en verder niets. @Lonster, @Yvonne succes met de klussen. @Freekieveel plezier in het klimbos en @Elonwyn: goed bezig! 
stranddag vandaag @lady jane? Of houdt de slijmbeursontsteking jou dichter bij huis? 
Fijne dag allemaal! 

Dagpact: :sun::rose::sun:

Elonwyn

Fonny

Freekie

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rechterschouder @Lika, al n maand of 2 a 3 inmiddels,
het gaat langzaam beter hoor, maar waarschijnlijk overbelast,
of een verkeerde zwemtechniek.  Ik ben het zwemmen weer
aan het opbouwen maar volleyen is gewoon geen gezonde
sport wat blessures betreft. Iedereen heeft wel wat, zeker nu
we ouder worden. Maar verder zo gezond als een vis.
Jij lekker genieten in Londen en wel wat oppassen op he grenzen he:rose:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...