Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juli 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, een uur verslapen... Ik deed de ogen weer open en het was een uur later.... 

Gelukkig weinig aan de hand, nu kom ik zelfs nog iets eerder dan voorheen op mijn werk toen ik nog wel gebruikte. 

We gaan er een luie dag van maken, als het op het werk tenminste rustig blijft... Dat is altijd maar afwachten.. 

Dagpact :sun:

Freekie 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

hier de wekker vergeten, maar 3 min. te laat wakker geworden
dus de inwendige wekker doet het nog blijkbaar.
wel een beetje spijt dat ik nu geen smoes heb, want hier regent het
en we zouden om 9 uur voor het eerst gaan beachen.
Zit ik hier te wachten of het nog droog wordt o tijd..............?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik Jane, want het zou toch jammer zijn als het niet doorgaat... 
Zit net even naar buienradar en weeronline te kijken.... ik ben bang dat er nog aardig wat water jouw kant opkomt... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de vrouwen die voor de koffie zorgen
hebben het net afgeblazen. In de regen
ballen en aan de koffie dat wordt niets vandaag.
Dan maar zwemmen straks en dan is natregenen
best wel onder het kopje voorbereiden te vangen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge 

Hier ook een bewolkte dag met af en toe regen. Ik ga het huishouden doen, lezen en om 12 uur de kids weer halen. Vanmiddag naar het indoor speelparadijs zodat moeke daar ook verder kan lezen haha

 

Dagpact:

Freekie

Okkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Man, man wat word ik toch vreselijk chagerijnig van dit weer.
Was van plan om naar de tuin te gaan, maar kan het wel weer vergeten
Wat een rot zomer dit zeg 😒

Woonkamer is in de zomer ook altijd erg donker
Dat is lekker als het erg heet word maar niet met dit weer
Enfin, zucht...mopper, mopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och jeetje, lieve mensen toch. 
Ja, er valt veel regen... maar er is ook vaak best een zonnetje toch? 
Lieve Rapi, laat de tuin de tuin vandaag, duik een kledingwinkel in en koop wat leuks, dan naar de bloemist en haal een hartstikke gezellige bos bloemen, 
op de terugweg even langs de banketbakker, dan nog even een lampenwinkel in voor wat sfeerlichtjes, ga naar huis en ga genieten meis..... 
Maar zonder dollen, ja, het is jammer als het weer zoveel anders is dan jij zou willen. Maar laat je humeur er toch alsjeblieft niet door bederven hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja @Yvonne jij maakt je icoontje wel waar haha.
ach als je in Ned. woont hoort dit weer er gewoon bij he.
Ik ben best tevreden met wat ik tot nu toe aan zon kreeg.
En heb gewoon meer boeken gelezen dan andere jaren.
En het is opvallend hoe veel uren het op een regendag gewoon droog is.
Ik heb zelden mijn poncho echt nodig en fiets toch echt elke dag.
Had ook graag gewoon wel gebald. Zwemmen dus nu. mooie dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen kan nog net.

Was een heftige nachtdienst, heel bewerkelijk maar zoals ik al eerder heb aangegeven gedij ik daar het beste op. Kom tijd tekort dat dan wel. Kreeg een klap/stomp(ja dat hoort erbij)Van een verwarde meneer die dacht dat ik van de politie was en een overlijden met een familie die onderling veel ruzie/onenigheden hebben. Blijf dat lastig vinden. Aan mij is het dan om het wel zo respectvol als mogelijk is te laten plaatsvinden. Volgens mij is dat wel gelukt. De rest moeten zij zelf uitzoeken hierna. Paar uurtjes geslapen. Nu net opgestaan met koffie. Muziek luisteren, mijn hoofd leeg maken en vanmiddag afspraak met een goede vriend. Ik ga voor hem koken en lief zijn. Net gescheiden van zijn vrouw. Rot scheiding met 3 kindjes onder de 10. Doe mijn best al luister ik alleen maar, is al genoeg. Kan dat niet oplossen.

Fijne dag allemaal. Lekker vrij tot dinsdag.

bewerkt door Smaragdie
Tikfoutje, missende letter.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd ook niet lekker wakker. Weer dat gespannen gevoel, wat in de loop van de dag wel weer over gaat meestal.

Straks oppassen en ben toch wel de koning te rijk, dat het contact zo goed is met mijn zoon. Ook woon ik op steenworp afstand.

De schoolvakanties komen er weer aan en gelukkig kan mijn oudste in de vakantieperiode 3 dagen naar een dagbesteding.

M"n jongste red zich wel, maar mijn oudste is een zorgen kindje.

Vanavond maar eens wat minder vet eten. Hopelijk voel ik me dan morgen wat lekkerder, moet dan een hele dag op sjouw met mijn Rotterdammertjes en dat is best knap vermoeiend, maar wel heel erg leuk.

Voor de rest is het nog steeds wennen, mijn nieuwe leventje. Gek hé? Heb de liefste man van de wereld en dan nog steeds zo'n gespannen gevoel.

Gisteren een hele mooie vriendschapsketting gehad van hem.

Nog even doorkabbelen en dan begint voor ons het echte leven. De bedoeling is dat hij ZZP er gaat worden en ik daar ook mee ga helpen met de adminstratie. Tsja, ik heb de opleiding er ooit eens voor gedaan en ben korte tijd administratief medewerkster geweest.

We gaan het allemaal zien. We nemen nu  nog even de rust, die we beiden hard nodig hebben.

Vind het vooralsnog heel erg spannend allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En @Quinn lees ik niet, kan ook een kort antwoord zijn. @erik totaal niks meer gehoord, dan denk ik dat gaat fout in die vakantie(hoop ik echt niet) En @Oskar alleen een liedje, dan denk ik ook hetzelfde. Maar goed is meer mijn probleem. Zijn toevallig allemaal mannen. Maar @Dune en @Prana???Log ook weleens niet in een paar dagen dat zal het zijn.

Mijn bezoek komt zo. Zalm vanuit de oven. Gebakken aardappeltjes en sla met heel veel erin, heerlijke dressing gemaakt al zeg ik zelf.

Fijne avond allemaal zoals je het ook gaat invullen. Ik drink iig geen alcohol. Ook geen eens trek in. Lekker water met gember en citroen. En vers gemaakte tomatensap gemaakt. Lang leve de blender! 

Voor mijn bezoek whiskey. Ik lust dat gelukkig niet, geen trigger.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik kom ook nog even inchecken! De feed wordt vandaag wel aardig gespamd, maar daar probeer ik maar doorheen te scrollen.  

Tijd voor weekend! Na deze week begrijp ik maar weer eens hoe ik in een burn out ben gekomen, maar ben ik ook des te trotser op wat ik geleerd heb in die periode. Een jaar geleden was het ondenkbaar dat ik na zo'n week nog energie had om te koken, de tafel af te ruimen, rustig de kinderen hun boekjes nog voor te lezen en dan op de bank met een kop thee. Toen was het afhaal, snel snel de kinderen op bed en naar mijn wijn, want "eindelijk ontspanning". 

Ik vraag me wel af wat er eerst was, de burn out of de alcoholverslaving. Maar uiteindelijk maakt het ook niet uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes!

Spirit, heb jij een vriendje? 😍

Hopelijk met de rest alles een beetje ok?

ik las maar een kort stukje terug dus ben niet helemaal mee. Als er iemand gestorven is moet ik het niet weten. Niet dat dat gebeurd is en of iemand dat dadelijk zou vertellen maar ik geef het voor alle zekerheid maar ff mee.

De muis is er nog en werkt op mijn zenuwen. Met dat geknabbel onder het plafond. Ach ja, morgen maar es kijken om vallen. Volgens mij zijn die beesten alleen niet zo dom meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God mag weten waarom ik niet goed in mijn vel zit. Hormonen waarschijnlijk. Kan weer janken om alles. Het is hier ook zo stil (buiten t geknaag van die vette muis). Ik heb raar of zelden moeite met stilte maar t brengt geen rust momenteel. Met vrienden afspreken is ook niets want die irriteren me dan weer.

Ik weet het niet. T leven is weer ff minder aantrekkelijk. 

Mijn psycholoog vroeg me hoe ik onze contacten verder zie. ' We zijn ondertussen toch wel 5 jaar verder en je weet wat je doen moet' zei ie. Dag was ff slikken. En groot gelijk dat ie het aanhaalt en ik begrijp ook waar t van komt maar kon wel janken. Ja dump mij maar jij goed betaalde hansworst.

Nee ik begrijp het. Ik hou er niet van maar begrijp het 

Het maakt dat ik een sigaret wil na 10j maar begrijp het 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb een hekel aan iets begrijpen! 

Zoiets. 

Ik heb een nieuw hormoonstelsel, meer vrienden (die niet irritant zijn) en minder verstand nodig 🤪

Alhoewel miss niet dadelijk minder verstand. We zijn al niet zo drukbevolkt vanboven.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wat minder kont ofzo. Das beter.

Soit, ik loop wat te mekkeren en te zeuren. Het gevoel blijft.

Ik ga de kast wat opruimen. Wat waarschijnlijk uitdraait op er naar staren en hopen dat het vanzelf gebeurt.

Laters of niet, wie zal t zeggen 😘

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn etentje was geslaagd. Hij heeft heerlijk gegeten en gedronken, 2 glaasjes.. Heb vooral geluisterd. Fles Whiskey meegegeven. Geen drank in mijn huis. Is een lieve vriend maar vroeg mij cynisch of hij mij meer mocht verwennen of ik hem.........Hij fleurde op door die rot drank. Ik zei nee! Duidelijker kan niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...