Spring naar bijdragen

Woensdag 22 mei 2024


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Quinn:

@Claudius naar mijn bescheiden mening ben je een geobsedeerde man zonder moreel besef en met stalker neigingen. Vrijdag lijkt me een goed idee.

Dat van het stalken klopt spijtig genoeg. Maar geen moreel besef? Ik, kan moeilijk mensen loslaten en ik weet( ook in welke straat ze wonen of woonden. Niet het juiste adres. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Claudius:

Dacht nochtans dat jij ruimdenkend was . Mijn vergissing. Ik Doe  niemand kwaad. Ik haat dit hier . 

Ik ben zeker ruimdenkend maar niet als het hierover gaat, absoluut niet!

Ben zelf slachtoffer ooit geweest door mensen/mannen die zoals jij dachten. En het meest storende vind ik nog dat jij er zo laconiek over praat/post. En het stalkende opdringerige gedrag daar kan ik al helemaal niet tegen en dan nog dat je geheugenproblemen hebt maakt het nog enger want dan is het bijna een vrijbrief om daar gewoon maar door mee te gaan. Jij bent dan ontoerekeningsvatbaar. Snap dat alcoholisme normen en waarden kunnen doen vervagen. Daar zou ik nog iets van kunnen begrijpen maar dan zo uitvoerig doorgaan erover. Nee dan is mijn grens bereikt en goed ook. Ik kan er ook maar beter niet meer op reageren want het maakt mij woedend. En ik hoop dat je wel in een gesloten setting gaat opgenomen worden weer. Veel beter voor anderen en voor jouzelf! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Claudius; geen besef van wat je schrijfsels hier met mij/anderen hier teweeg brengen. Soms is het ronduit beledigend. Maar vooral je schrijft al jaren steeds hetzelfde en altijd in het verleden. Ik heb oprecht met je te doen, maar erger me er ook kapot aan. Ik heb het al eerder gevraagd maar kan het zijn dat jij korsakov hebt zelf? Dat zou ook verklaren waarom je bij demente mensen geplaatst wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zeer dikwijls voorbij het huis gereden met de fiets waar ik als veertienjarige verliefd op was , Zij was toen past tien jaar oud. Maar ze wist veel meer over seks als ik . dat bleek uit een tekening dat ze maakte. Haar oudste  zus was zeer mooi en speelde voetbal Bijna  nationaal . Haar een jaar oudere zusje zag mijn wel zitten . Maar ik haar niet. Ze was toen ede jongste van een groot gezin. en kwam op vakantie bij mijn buren. Blijkba&ar hadden haar ouders niet meer middelen. Ze had later een jonger broertje . Dat was de enige die kik ik mogelijk gestalkt heb . Ik reed steeds maar voorbij haar huis. op een dag zag ik haar een, jaar oudere zusje buiten.  Een vroeg haar naar haar. Wat haar  zusje niet niet aanstondL. Z'e was duyiudelijk verliefd op mij. Ik heb haar denk nu op Facebook uiteindelijk gevonden. en een bericht gestuurd.;, Waar ze helaas niet op geantwoord heeft. 

bewerkt door Claudius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

@Claudius; geen besef van wat je schrijfsels hier met mij/anderen hier teweeg brengen. Soms is het ronduit beledigend. Maar vooral je schrijft al jaren steeds hetzelfde en altijd in het verleden. Ik heb oprecht met je te doen, maar erger me er ook kapot aan. Ik heb het al eerder gevraagd maar kan het zijn dat jij korsakov hebt zelf? Dat zou ook verklaren waarom je bij demente mensen geplaatst wordt.

Dat vermoeden heb ik al langer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ingelogd om te zeggen dat het praten of herhalen van intieme details en gedachten,niet nader te omschrijven, door mij als zeer naar wordt ervaren. We zijn hier met elkaar om elkaar te steunen in het adb worden en blijven en dit ervaar ik als uitermate ongepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, nu we het er toch niet over hebben, nieuwe therapeut vroeg me om wat kleine dingen te proberen qua ritme en regelmaat en gewone dagelijkse dingen. Dus heb ik c beloofd vanavond uitgebreid voor hem te koken. En, daar ben ik nu mee bezig.

Dus, dat.

Weet iemand overigens waar Jesse is gebleven? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Francoise:

Dat vermoeden heb ik al langer 

@Francoise Ik ook, daar kan hij niets aan doen.
Idem mijn buurman, die blijft ook in zijn verleden steken op een andere manier.
Die hier het meeste last van hebben zijn zij zelf.

Al dit onbegrip op dit forum snap ik zelf niet.

ps ik begin nu de term 'salon alcoholisten' van een ander forumlid beter te begrijpen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Roberto:

@Francoise Ik ook, daar kan hij niets aan doen.
Idem mijn buurman, die blijft ook in zijn verleden steken op een andere manier.
Die hier het meeste last van hebben zijn zij zelf.

Al dit onbegrip op dit forum snap ik zelf niet.

Het is van mijn kant geen onbegrip, maar pure walging en weerzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Quinn:

Waarom ben jij het steeds zo aan het verdedigen en aansporen tot meer vertellen?

@Quinn, volgens mij er hier geen sprake van misbruik, ook al weet ik dat niet zeker.

Als ik de reacties lees van andere forumleden hebben zij zelf vervelende ervaringen met seksuele intimidatie.
Daar doe ik echt niets aan af.

Vaak is het zo dat slachtoffers later daders worden.
Dat is nu te veralgemeniserend en theoretisch.

ps1 mijn beste vriendin komt uit een Blijf van mijn lijf huis
ps2 ik heb mij ook wel verdiept in seksueel misbruik van jongens

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Roberto:

@Quinn, krijg jij dat ook van dementerenden die in hun bed poepen of op de gang piesen?

Nu tik je eindelijk iets waar ik normaal op kan reageren. 

Deze mensen worden uiteindelijk gelukkig ook opgenomen middels een Rm/ibs etc. Lastig door wachtlijsten en familie en vrienden die het zo lang mogelijk blijven volhouden om hun geliefde thuis te kunnen laten wonen. Dit alles komt voor ene rechter en meer mensen om dit goed te laten keuren en evaluatie om de zoveel maanden.

Werd onhoudbaar thuis en dan gaan alle alarmbellen af. Ook veel agressie en seksuele ongeremdheid. Maak ik vaak genoeg mee. Natuurlijk kunnen deze mensen hier niets aandoen. Ze zijn ziek mentaal. Wij krijgen daar ook veel cursussen voor, steeds meer psychiatrie en verslavingsproblematiek. De tijdgeest van nu. Maar dan moet er wel een gedegen oplossing gevonden worden. En dat gaat niet zonder slag of stoot nee, zeker niet.

Ik heb te doen met @Claudius maar dat gedrag kan gewoonweg niet, dan moet iemand tegen zichzelf in bescherming genomen worden, dat is een deel van mijn werk en daar staan en gaan wij voor.

Je hebt zeer veel verschillende vormen van dementie waaronder Korsakov idd en dat is een van de meest lastige vormen om mee om te gaan. Want  intellect is prima werkend, korte termijn geheugen als een zeef. Decorumverlies door een sterk karakter nog erger aanwezig dan ooit. Altijd met respect en meer benaderen maar maakt het er niet gemakkelijk op. Hoop dat hij de juiste hulp en opvang gaat krijgen want dit gaat fout. En goed fout ook en ik vraag mij af of een ADB forum daarvoor geschikt is. Het gaat om gelijkwaardigheid en daar is totaal geen sprake meer van. In bescherming nemen wel hoe lastig ook en naar en confronterend. Dit kan een gevolg zijn ja van heel veel drinken.

Hoe naar ook voor iemand. Natuurlijk besef ik mij dat. Maar aan medelijden heeft niemand iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto als verschillende mensen op verschillende manieren op verschillende momenten je vragen om ergens mee of over op te houden, dan heb je dat maar te doen. Of je snapt waarom of niet. Gewoon blind doorgaan met steeds hetzelfde is respectloos en grof. Sommige dingen hoef je niet te begrijpen, maar moet je gewoon uitvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Quinn:

Gewoon blind doorgaan met steeds hetzelfde is respectloos en grof.

Nee @Quinn, 

Kan ook echolalie en/of een ernstige vorm van autisme zijn.
Het eindeloos herhalen.
En geen idee hebben hoe dat bij andere mensen overkomt.

Bij C. is pas op latere leeftijd autisme geconstateerd.

bewerkt door Roberto
aanvullingen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roberto:

Nee @Quinn, dat is een psychiatrische ziekte.

Kan ook echolalie en/of een ernstige vorm van autisme zijn.

Geen idee, ik ben geen hulpverlener en dit forum en haar leden zijn geen hulpverlener. Op een moment dat iemand zich gedraagt op een manier die voor meerdere mensen hinderlijk is, waardoor het doel van het forum zelfs wegvalt, moet er worden ingegrepen. Sociaal bijsturen wil duidelijk niet in dit geval.

Nu nogmaals de vraag, vanwaar jouw obsessie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Claudius:

. Maar geen moreel besef? Ik, kan moeilijk mensen loslaten 

Daarmee geef je het antwoord. Jij denkt dat het gaat om "moeilijk loslaten".  Wat jij je niet realiseert is dat je voor veel mensen (vrouwen, kinderen) hun ergste nachtmerrie vertegenwoordigt. En daarover blijft schrijven hier, vrijwel dagelijks, kennelijk onder invloed. Het forum zou een veilige plek moeten zijn. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...