Roberto Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) Geinspireerd door @Jac kom ik nu zelf tot een lijstje. 1. open 2. open 3. Roberto 20 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Jezelf erbij zetten, @Roberto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 1 minuut geleden zei Bob: Jezelf erbij zetten, @Roberto? @Bob, twijfel geval, ik ben van de VNN poli overgedragen naar het Fact team voor hopeloze gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Dit is aanmatigend, grof en allesbehalve ondersteunend. Ik heb je post gerapporteerd en hoop dat het snel verdwijnt. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Dit kun je niet maken @Roberto!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) 57 minuten geleden zei Francoise: Dit kun je niet maken @Roberto!! Ok, @Francoise, ik heb beide namen verwijderd en alleen mijzelf toegevoegd. ps waar was iedereen toen ik op nummer 1 stond van het lijstje van Jac? En dan gaan mensen nog denken dat Jac een alter ego van mij is. Dat sloeg werkelijk nergens op. 20 mei bewerkt door Roberto Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) Ik ben hopeloos . Ik drink nog steeds. En niemand gaat mij overtuigen dat gevoelens voor jonge vrouwen verkeerd is. Mensen zijn nu eenmaal uit de natuur voorbestemd zich voor te planten. 20 mei bewerkt door Claudius lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei 3 uur geleden zei Claudius: Ik ben hopeloos . Ik drink nog steeds. En niemand gaat mij overtuigen dat gevoelens voor jonge vrouwen verkeerd is. Mensen zijn nu eenmaal uit de natuur voorbestemd zich voor te planten. De meeste jonge vrouwen planten zich voort met mannen die ze aantrekkelijk vinden, waar ze van houden. Je maakt jezelf van alles wijs Claudius, maar lees de titel van je eigen draadje nog eens, zoals jij over hen praat is niet gezond en zelfs beledigend voor die vrouwen. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei @ClaudiusIk heb never nooit de behoefte gevoeld om mij voort te planten. Ik vind het een heel vreemd idee. En ik vind kinderen en baby's al helemaal niets. Dat voortplant gedoe vind ik grote onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei 4 uur geleden zei Claudius: Ik ben hopeloos . Ik drink nog steeds. En niemand gaat mij overtuigen dat gevoelens voor jonge vrouwen verkeerd is. Mensen zijn nu eenmaal uit de natuur voorbestemd zich voor te planten. Bepaalde mensen zijn voorbestemd voor chemische castratie. Prana en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) . 20 mei bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden