Roberto Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 1 uur geleden zei Dune: Dat zal allemaal wel, ik ergerde me er langer aan, nooit wat van gezegd, maar dat iemand tegen mij zegt dat ik dat steeds zeg valt bij mij even verkeerd! Mag dat ook? Is daar ook ruimte voor? Goedemorgen allemaal, @Dune, ik heb deze dagdraad nog niet gelezen, alleen zitten scrollen. Jouw opmerking heb ik er even tussen uit geplukt. Mijn gedachte hierbij: Als je ergernissen gaat opsparen over anderen komen ze er vroeger of later uit. Blijkbaar heeft iemand daar iets over gezegd. Voor jou is er hier ook ruimte om daar weer op te reageren. Misschien is het beter om het niet zover te laten komen? ps waar dit nu inhoudelijk over gaat ga ik zo meteen of straks lezen. Is niet echt relevant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei @Roberto het gaat niet (meer) over Mai, ze uit zich op haar manier dat is prima. Maakte alleen voor de eerste en enige keer een opmerking waarom ze zoveel spaties gebruikte omdat het lastig leest… komt vervolgens Senna met de belachelijke opmerking dat ik haar steeds lastigval met opmerkingen jegens Mai om haar interpunctie. WTF nog nooit eerder iets over gezegd, en daar was ik pissig om. Senna moet eens kijken tegen wie ze iets zegt, en verzekeren dat ze het tegen de juiste heeft! verder ben ik daar klaar mee, ik weet wat ik heb gezegd, en vooral wat niet. En nu stop ik voordat ik in herhaling val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 1 uur geleden zei Yvonne: Ja, al dagen achtereen heerlijk zonnig weer hier, ik krijg zo langzamerhand de indruk dat ik de enige ben hier met elke dag zonneschijn momenteel... Ook vandaag weer prima weer in de pen... Fijn dat er buiten de longen niets gevonden is @ikkanhet, ik hoop dat de overige uitslagen ook positief zullen blijken. Sterkte en ik hoop ook dat men snel met de behandeling kan beginnen... Dank je wel @Yvonnenu blijkt dat ik ook nog een MRI van het hoofd krijg. lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goedemorgen. @Dune @Smaragdieherkenbaar al die dromen, misschien ben je veel aan het verwerken? @Quinngoed je weer te lezen. Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei @ikkanhetheel veel sterkte. Maar word je ondertussen nu ook nog behandeld voor ms? En je hebt ook nog een andere ziekte toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 10 minuten geleden zei Rosee: @ikkanhetheel veel sterkte. Maar word je ondertussen nu ook nog behandeld voor ms? En je hebt ook nog een andere ziekte toch? Ja voor de MS moet ik nog een nieuwe afspraak maken. Ik heb ook DVN en RLS en PDS. Tine en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 1 uur geleden zei Yvonne: Prana, kom je ook weer op het pact staan?? DAGPACT: Yvonne Ach, zo werkt het niet denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 50 minuten geleden zei Dune: @Roberto het gaat niet (meer) over Mai, ze uit zich op haar manier dat is prima. Maakte alleen voor de eerste en enige keer een opmerking waarom ze zoveel spaties gebruikte omdat het lastig leest… @Dune, Mai gebruikt veel witregels. Kun je haar kracht daar ook in zien? En tussen de regels doorlezen? The gaps between the words. Dat is voor mij meditatief kunnen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 2 uur geleden zei Yvonne: Prana, kom je ook weer op het pact staan?? DAGPACT: Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Weetje wat ook een kunst is? Je hersenen blijven veranderd te hebben dat je nooit meer kan drinken of andere verslavende middelen kan gebruiken. Dat is pas een stok achter de deur, en ook nog zelf gedaan DAGPACT: Yvonne Fonny Freekie Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Nah, hebben jullie mij van het dagpact af gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei @Yvonne joehoe hier ook zo’n hoor in Zeeland 🌞 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei DAGPACT: Yvonne Dune Fonny Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 5 minuten geleden zei Dune: @Yvonne joehoe hier ook zo’n hoor in Zeeland 🌞 Hahaha, dan is het zonnig in de twee uitersten van Nederland, zou zo leuk zijn als het overal daartussen ook heerlijk weer is... Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 19 minuten geleden zei Dune: @Yvonne joehoe hier ook zo’n hoor in Zeeland 🌞 Hier ook in zeeland!🌞 Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Hier in Zuid Holland schitterend weer, zonder zon dat wel, maar geen wind en lichte lucht. Geen jas en geen sokken, niks te mopperen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 4 uur geleden zei Rosee: @Smaragdieherkenbaar al die dromen, misschien ben je veel aan het verwerken? Hoi, ja ik denk het wel deels en vooral dat ik dingen meer loslaat. Het zal ook daarmee te maken hebben. Vanochtend werd ik er ook mee wakker. Snakkend naar adem, vol adrenaline, lichaamshouding in vluchtstand. Gelukkig was het niet echt. Het was wel ooit echt en dan is het naar wakker worden. Maar goed ik heb dat gelukkig niet elke nacht. Ik ga zo wat voorslapen. Vanochtend al om 7 uur wakker. Niet drinkend heb ik veel minder slaap nodig maar dit wordt te gortig met een nachtdienst te werken. Dus lekker mijn bed in. Ik hoop dat je al iets bent opgeknapt. Bedankt voor jouw reactie. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 4 uur geleden zei Dune: @Roberto het gaat niet (meer) over Mai, ze uit zich op haar manier dat is prima. Maakte alleen voor de eerste en enige keer een opmerking waarom ze zoveel spaties gebruikte omdat het lastig leest… komt vervolgens Senna met de belachelijke opmerking dat ik haar steeds lastigval met opmerkingen jegens Mai om haar interpunctie. WTF nog nooit eerder iets over gezegd, en daar was ik pissig om. Senna moet eens kijken tegen wie ze iets zegt, en verzekeren dat ze het tegen de juiste heeft! verder ben ik daar klaar mee, ik weet wat ik heb gezegd, en vooral wat niet. En nu stop ik voordat ik in herhaling val Goedemiddag allen, @Dune ho eens even, jij interpreteert verkeerd ! Ik heb nooit gezegd dat jij míj́ lastig valt. Ik stoor mij aan de manier hoe jij valt over spaties, als iemand hier zich uit terwijl zij in de rats zit. Lekker belangrijk ook… Maakt niet uit hoe men zich uit of schrijft, ze deelt en daar gaat het om! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Fijn je weer te zien/lezen @Senna34 hoop dat alles goed met jou gaat. Ik log nu echt uit anders blijf ik weer hangen. Iets wat ik nooit verleer 🤐 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Smaragdie ✌️ Op zicht gaat alles prima, dank. Met jou hoop ik ook. Ik lees nog steeds mee met deze nick, mijn oude is niet meer terug te halen. Ik weet nog dat er toen iets was veranderd met dit forum. Eigenlijk lees ik hoofdzakelijk mee, gaat de goede kant op en sta weer op het jaarpact sinds januari. Dat blijven hangen hier dat valt wel mee, ik lees meestal einde dag even. Nog even, en dan een lang weekend 😙 Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) @Senna34 jij zei dat ik keer op keer over Mai d’r regels viel maw dat ik daar vaker over zeur. Dat is niet waar, gisteren was de eerste (en laatste) keer dat ik daar wat over zeg. Beschuldig mij niet van iets wat ik niet heb gedaan. AUB! dit is namelijk letterlijk wat jij tegen mij zei: ‘Beetje tenenkrommend dit Dune.. Weet je hoe vaak je zelf steeds in herhaling valt, zet eens een andere plaat op joh.. en stop eens met het vallen over de zinnen, komma’s etc wat mai gebruikt. Lekker belangrijk’ 17 mei bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) Jeetje zeg, misschien kun je dan nu een andere plaat op zetten? Het eten dan maar. Lasagne 17 mei bewerkt door Senna34 Teveel spaties lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 1/2 verse pizza en een grote bak gemengde sla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Pasta met truffel, truffel van de markt van vorige week. En iets erbij, weet nog niet wat. Ligt genoeg in de koelkast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden