Reacher Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei It’s a beautiful dayyyyyy 🎶🎵🎶🎶 Etc. Etc. 🎵🎵🎶🎶 Ik heb een goed humeur. Dat is schaars tegenwoordig dus even van genieten. Dagpact Reacher Etty, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Hee wacht eens ff, mag dat tegenwoordig al die emojis? 😳 Yay het forum komt de 21e eeuw binnengestrompeld 🥳 11 mei bewerkt door bumperjim Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei @bolletje hoe is het? Je bent stilletjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Goedemorgen @Reacher, @bumperjim en alle andere frummers. Veel gedroomd, naar gedroomd, bah, eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei bumperjim: Hee wacht eens ff, mag dat tegenwoordig al die emojis? 😳 Yay het forum komt de 21e eeuw binnengestrompeld 🥳 Heeerlijk! 🤩 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei Waar heb je van gedroomd dan Vonneke? Ben je iets aan het verwerken? Of slaap je te warm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei @NewDee en @Nienes zijn jullie nog ergens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 6 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen @Reacher, @bumperjim en alle andere frummers. Veel gedroomd, naar gedroomd, bah, eerst maar even een bakje. Heb ik ook soms dat ik heel veel droom, heel druk en alles. Ik vergelijk het altijd met als je halverwege de vaatwasser opendoet, dan zie je ook een enorme chaos. Als ie klaar is, is het allemaal keurig. Dus meestal slaap ik dan weer in met de gedachte morgenvroeg is alles weer keurig 11 mei bewerkt door bumperjim herman0167 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Reacher: Of slaap je te warm? This 👆🏻 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei bumperjim: Heb ik ook soms dat ik heel veel droom, heel druk en alles. Ik vergelijk het altijd met als je halverwege de vaarwasser opendoet, dan zie je ook een enorme chaos. Als ie klaar is, is het allemaal keurig. Dus meestal slaap ik dan weer in met de gedachte morgenvroeg is alles weer keurig Maar dan moet je nog uitruimen… *trekt een wijs gezicht*. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Mogge Ik zou eigenlijk het liefst weer terugstrompelen naar een eeuw zonder emoji’s en likes en memes en constant dezelfde flauwe filmpjes doorgestuurd krijgen. Maar dat terzijde Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Reacher: Maar dan moet je nog uitruimen… *trekt een wijs gezicht*. Oh ja 😖 dat haat ik altijd, weet niet waarom. Dat laat ik meestal 1 vd dochters doen. Die haten het ook 🤷🏼♂️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Dromen daarentegen vind ik mooi werk, zelfs als ik zwetend van angst wakker word. Als je lekker kunt dromen heb je ook geen Netflix nodig 🙂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Oskar: Mogge Ik zou eigenlijk het liefst weer terugstrompelen naar een eeuw zonder emoji’s en likes en memes en constant dezelfde flauwe filmpjes doorgestuurd krijgen. Maar dat terzijde Zonnestraaltje! Daar ben je dan 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Ik heb meestal geen vrolijke dromen, ze gaan vaak over gevaar of over dingen die ik helemaal verkeerd doe, mensen die boos op mij zijn en noem maar op. Als ik mijn dromen mag geloven ben ik dus een tobbertje van de bovenste plank, maar buiten een eeuwig schuldgevoel ben ik eigenlijk een enorme positivo. Hm, klinkt niet helemaal chocotof geloof ik, hahaha. En neen, ik slaap absoluut niet te warm... En neen, ik heb ook geen hekel aan het uitruimen van de vaatwasser.. Wél aan die afgrijselijk stomme filmpjes die je vaak krijgt doorgestuurd van mensen die nóg ouder zijn dan ik, hahaha. En ik hou van emoji's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei bumperjim: Oh ja 😖 dat haat ik altijd, weet niet waarom. Dat laat ik meestal 1 vd dochters doen. Die haten het ook 🤷🏼♂️ Je laat je dochters je dromen opruimen? We waren toch symbolisch aan het zijn? 🤪 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Oskar: Mogge Ik zou eigenlijk het liefst weer terugstrompelen naar een eeuw zonder emoji’s en likes en memes en constant dezelfde flauwe filmpjes doorgestuurd krijgen. Maar dat terzijde En 5.25" floppy disks en inbellen met je modem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Oskar: Dromen daarentegen vind ik mooi werk, zelfs als ik zwetend van angst wakker word. Als je lekker kunt dromen heb je ook geen Netflix nodig 🙂 Ik heb dus een hekel aan dromen gekregen en ik heb ook geen netflix, ik kijk trouwens bijna geen tv, ik hoor tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Yvonne: Ik heb meestal geen vrolijke dromen, ze gaan vaak over gevaar of over dingen die ik helemaal verkeerd doe, mensen die boos op mij zijn en noem maar op. Als ik mijn dromen mag geloven ben ik dus een tobbertje van de bovenste plank, maar buiten een eeuwig schuldgevoel ben ik eigenlijk een enorme positivo. Hm, klinkt niet helemaal chocotof geloof ik, hahaha. En neen, ik slaap absoluut niet te warm... En neen, ik heb ook geen hekel aan het uitruimen van de vaatwasser.. Wél aan die afgrijselijk stomme filmpjes die je vaak krijgt doorgestuurd van mensen die nóg ouder zijn dan ik, hahaha. En ik hou van emoji's Ik zie je hier op het forum als heel positief en ook heel inlevend. Maar als je met anderen meevoelt en daarnaast ook je eigen mening hebt en daar trouw aan wil blijven dan zul je je daar ook weer schuldig om voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Reacher: Je laat je dochters je dromen opruimen? We waren toch symbolisch aan het zijn? 🤪 De leuke hou ik zelf natuurlijk 😝 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Yvonne: En ik hou van emoji's Wordt jij dan niet dol als berichtjes meer uit emoji’s dan uit woorden bestaan? Het is alsof de samenleving massaal analfabeet aan het worden is. Ik ben een man van taal, en kan enorm genieten van woorden en schrijfstijl. Maar dan is de kermis koud hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 5 minuten geleden zei Yvonne: dingen die ik helemaal verkeerd doe, Oh ja dat gevoel dat je alles fout doet. Dan kan soms zomaar als een enorme scheut van ikweetnietwat binnenkomen. Heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei Voor jou is deze analyse gratis Vonneke. Of je moet 1 van je katten aan mij willen geven. 😇 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Goeie morgen kanjers, lady jane, bumperjim en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Oskar: Wordt jij dan niet dol als berichtjes meer uit emoji’s dan uit woorden bestaan? Het is alsof de samenleving massaal analfabeet aan het worden is. Ik ben een man van taal, en kan enorm genieten van woorden en schrijfstijl. Maar dan is de kermis koud hoor. Wtf??? 😱😫🤯😵👹🤡 Yvonne en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden