Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 mei 2024


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Roberto:

@Smaragdie, dat heb ik meerdere keren bij VNN aangegeven.
Ik ben afhankelijk van hun planning, Fact team is vrij traag.
Eerst een gesprek met mijn regiebehandelaar.
Daar heb ik nog geen afspraak mee.

Dus geen eigen regie heb jij? 

Laat jou nu los, voor vandaag, gaat erom wat jezelf ook wil doen natuurlijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Roberto:

@Smaragdie, heb je nu het woordje 'andere' gewist?

Nee niks gewist, kun je ook zien aan de bewerking. Je hebt gedronken lieverd en dan lees je het anders.

Pas een beetje op jezelf please. Ik log nu echt uit anders geef ik jou op je donder en daar zit niemand op te wachten!

Arme @Donder trouwens. Mis hem best wel al was het een kwal af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ochtendgym al achter de rug.
Straks een witlofstruikje halen, dat meng ik dan voor de lunch met een krab coctailtje van de visboer (die zijn zooo lekker)
Tomaatje en uitje erdoor en heb weer een gezonde lunch.

Jeetje @Smaragdie, schrok me rot van je bericht.
gelukkig heb je jezelf herpakt (beetje late reactie, maar las het nu pas)

Daarna naar de tuin en vanmiddag naar jarige zus
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragdie:

1 van mijn beste vriendinnen gaat die week erna trouwen. 

Sorry @Smaragdie, ik blijf nog even taalkundig doorzeiken, daarna log ik uit.

Je kunt volgens mij maar één beste vriendin hebben.
Als zo'n vrijgezelle party op dit moment teveel voor jou is kun je haar toch uitnodigen voor een gezellig onderonsje?

ps vorig jaar stopte er een boot met minstens 10 vrouwen bij mijn moestuintje voor plaspauze op ons grasveldje.
Na hun hier op aangesproken te hebben bleek een van die vrouwen de volgende dag te gaan trouwen.

Ik heb al hun natte tissues opgeraapt en terug op die boot gegooid.
Tegen haar trouwjurk aan.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragdiewat enorm knap van je dat je het feestje af hebt gezegd, dat zal moeilijk zijn omdat het je besty is, maar het belangrijkst is dat je nu doet wat goed voor je is. Hoop dat je nu echt in je hoofd de knoop hebt doorgehakt en niet meer gaat twijfelen.  Misschien een idee om later samen met je besty nog iets leuks te doen om haar vrijgezellen te vieren, een high tea ofzo, gezellig met zn 2en, dan voelt het voor jou ook wat minder 'leeg' dat je hier nu niet bij kan zijn. Goed dat je het hier hebt gedeeld:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Rosee:

Ik lees nu pas dat Beatrix haar account heeft gewist, wat jammer. Beatrix hoop dat je nog meeleest, wat is er aan de hand?:heart:

  • Beatrix, geen idee, ik las haar nauwelijks.
  • Ik mis Claudius nu wel een paar dagen.
    Die heeft een behoorlijk aantal confronterende opmerkingen te verwerken gekregen.
  • Jac staat op het Jaarpact, maar iemand heeft hem zeer vermoedelijk per ongeluk van het Weekpact afgegooid.
  • Gisteren heb ik Zbb gevraagd om zich hier even te melden, hij is druk druk druk, zijn standaard valkuil.

Meestal kijk ik of iemand nog ingelogd heeft.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragdie:

Ik heb het uitje/feestje afgezegd via een vriendin. Want mijn besty mag niet weten dat er iets leuks voor haar is geregeld. Hoe erg ook maar ik moet dit niet doen. Dank voor het aanhoren/lezen van mij. Ik ga mijn jaar niet op die manier opgeven want het gaat idd veel verder dan. Dank! Mijn broertje belde mij net ook met veel bombarie dat hielp ook. Geven om....snap ik en heb ik zelf ernaar gemaakt. Dank dat ik het kon delen, het is van de baan. En maar goed ook. 

Klote verslaving is het en blijft het. Maar wel waardevol dat ik het kon delen hier.

Dat was wel een behoorlijke brain fart zeg :) heel sterk dat je het afgezegd hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, @Smaragdie,voor ik weer in en uit ga loggen.

Als mijn hetero buurman met ADHD een woedeaanval krijgt vraag ik altijd of hij zijn gulp open wil doen.
Om hem af te leiden.

Heeft geen zin, zegt hij dan, komt alleen nog maar poedersuiker uit.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allen een high tea is idd een goed idee.  Ik ben al lang blij dat ik het heb afgezegd maar stond hier niet bij stil. Ze zal wel denken waar is hij maar dat maak ik dan op die manier goed. Een beetje want zij kan er niks aandoen dat ik geen maat kan houden.

@Roberto Wat is er aan de hand waarom de fixatie zo op mij? Gaat het wel goed met jou.....Meen ik oprecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een drukte al op deze mooie dag, ik miste Jac, nienes en okkie al, maar idd onze Beatrix is ook al even niet gespot…. Dat is wel lastig van dit forum, vertrekken zonder afscheid/rede of wat dan ook….. gewoon foetsie 

@Smaragdie pfoe heeeee, ik heb je eerste bericht een paar keer gelezen om het te begrijpen, een jaar droog en dan zulke afweging. Knap dat je het meld, zo kon het voorkomen worden. De kracht van dit forum weer een keer bewezen. Top!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Roberto:

Oh ja, @Smaragdie,voor ik weer in en uit ga loggen.

Als mijn hetero buurman met ADHD een woedeaanval krijgt vraag ik altijd of hij zijn gulp open wil doen.
Om hem af te leiden.

Heeft geen zin, zegt hij dan, komt alleen nog maar poedersuiker uit.

Citeer hem voor de zekerheid en waarom zou je de gulp openen van jouw hetero buurman die ADHD heeft? Om hem te helpen?? Alsjeblieft hou op en pak jezelf aan. Schaam mij als homo sorry voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Smaragdie:

Citeer hem voor de zekerheid en waarom zou je de gulp openen van jouw hetero buurman die ADHD heeft? Om hem te helpen?

@Smaragdie, dit zijn voor mij afleidingsmanoeuvres bij mijn buurman met ADHD en zijn boosheidsaanvallen.
Wij zijn niet preuts opgevoed.
Een andere keer vraag ik: heb je al gezien dat mijn narcissen al weer uitkomen?
Werkt echt.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat hij  stervende/revaliderende in het ziekenhuis lag en nooit meer iets meer met jou wilde te maken hebben. Maar goed ik heb het waarschijnlijk niet goed gelezen ja.

Waar maak ik mij ook druk om als jij het zelf al niet eens doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vast een andere buurman Smaragdie ze wonen op een pleintje. Hij heeft ook een buurvrouw die te veel wijn drinkt, gezellige boel daar in Grunn :D

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto snap niet helemaal waarom er bij jou, als je mensen benoemd, erbij vermeld moet worden ‘homo’ of ‘hetero’ ik vind dat zulke onzinnige informatie. Wat maakt mij dat nou uit. Als ik over mezelf praat hoeft er toch ook niet steeds benadrukt te worden dat ik een doodgewone hetero ben…  je stopt jezelf in een vak op deze manier 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Smaragdie:

Dacht dat hij  stervende/revaliderende in het ziekenhuis lag en nooit meer iets meer met jou wilde te maken hebben. Maar goed ik heb het waarschijnlijk niet goed gelezen ja. Waar maak ik mij ook druk om als jij het zelf al niet eens doet.

Ja @Smaragdie, ik heb het over dezelfde buurman, die is revaliderende.
Een paar dagen geleden ben ik nog bij hem op bezoek geweest.

Dat hij niets meer met mij maken wilde hebben was omdat ik aangegeven heb dat ik geen wijn meer voor hem koop.
Daar heeft deze verslaafde allang iets anders op gevonden.
In dat revalidatieoord lag hij op bed.
En vroeg mij om zijn rollator toe te schuiven.
Daar lag een plastic tas met een kleine fles wijn.

ps ik verzin hier echt niets

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...