Remi1 Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 1 uur geleden zei Roberto: @Remi1, sorry, maar toen ik dit vanmiddag las moest ik lachen. Je begint op mijn buurman te lijken... Al eerder heb je hier geschreven dat je bang was om in een mantelzorg gat te vallen. Vanwege je heit en man. Hoe staat het daar nu mee, met jou bedoel ik? Heeft dat hiermee te maken? Nou nou nou Roberto. Stell dat wat je hier schrijft allemaal klopt en waar is, wat valt er dan precies om over te lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 3 minuten geleden zei Remi1: Nou nou nou Roberto. Stell dat wat je hier schrijft allemaal klopt en waar is, wat valt er dan precies om over te lachen? @Remi1, niets. Ik lach als een boer met kiespijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) 4 uur geleden zei Musashi: Ik vrees dat begrijpen alleen zelfs niet toereikend is Er valt niets te “begrijpen” Net zoals er geen “waarom” is Het gaat om (her)kennen Zo keek ik ooit een koe in de ogen… Er was een diep kennen En de berk die ik al 10 keer voorbij gelopen was Mij uitnodigde Om aan haar voet te komen zitten 3 mei bewerkt door Mai karin123 en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Ben al een tijd boos van binnen Wellicht eerder een soort van verdriet 3 mei bewerkt door Mai De opmaak *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 7 minuten geleden zei Roberto: @Remi1, niets. Ik lach als een boer met kiespijn. Reconized Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Reacher, karin123, Francoise en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Hier ben ik boos om niet om de tekst (anders zou ik hem niet delen) Dit had ik al veel eerder aangegeven Toen werd ik niet gehoord Nu boem! moet ik in één keer wel Ik sta op ontploffen Blijf maar stapelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei @Mai mijn angst staat tussen mijn verdriet en mijn boosheid in. Verdriet houdt me in mijn slachtofferrol. Angsten overwinnen geeft me boosheid en eigenlijk is dat goed. Boosheid geeft me kracht. Om het verdriet te boven te komen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Juist! Mooi verwoord Verdriet is meer dan slacht-offer Iets universeels Echter oeh! Als ik eenmaal boos ben.. Maakt mij bang Kanaliseren Eenmaal dat stadium voorbij Kan niet zeggen Leven laat zich niet dwingen Grrrrrr!!!!! 3 mei bewerkt door Mai * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Beetje geblaat Ken geen kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) 23 minuten geleden zei Musashi: @Mai mijn angst staat tussen mijn verdriet en mijn boosheid in. Verdriet houdt me in mijn slachtofferrol. Angsten overwinnen geeft me boosheid en eigenlijk is dat goed. Boosheid geeft me kracht. Om het verdriet te boven te komen. Dit! Prijs je oprechte open zijn Ik draai wat om de hete brei heen we kennen ook de andere kant Wat doe ik hier in * nog?! 3 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Ik kreeg dit inzicht even geleden tijdens een special qi-gong sessie over de lente. Qi gong is gebaseerd op chinese geneeskunde. Kort gezegd: lente = hout element = emotie boosheid. Het is nu lente dus go for it! Je boosheid richten op de juiste zaken of personen om er zelf beter van te worden, niet je verdriet laten overheersen waar je dan zelf in verdrinkt. #talkingtomyself Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Boosheid is altijd goed, is mijn theorie. Maar niet te lang en niet te woest Mai en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 3 minuten geleden zei Musashi: Ik kreeg dit inzicht even geleden tijdens een special qi-gong sessie over de lente. Qi gong is gebaseerd op chinese geneeskunde. Kort gezegd: lente = hout element = emotie boosheid. Het is nu lente dus go for it! Je boosheid richten op de juiste zaken of personen om er zelf beter van te worden, niet je verdriet laten overheersen waar je dan zelf in verdrinkt. #talkingtomyself Hier leefde ik mee Dank Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 2 minuten geleden zei bumperjim: Boosheid is altijd goed, is mijn theorie. Maar niet te lang en niet te woest Tsja.. Nou weet ik niet of ik kan antwoorden met dat “negeer gedoe” Ik zie wat je zegt Weet het ook Het is een opéénstapeling Van ingehoudenheid.. Het heeft zich al een weg naar binnen gevroten Het liefst dans, loop, fiets, zing.. Or whatever het eruit Te laat.. Of gewoon Domme pech Scheur me niet open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Breek of week me zachtjes weer los (Woorden soms..) Ik hou mijn klep wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Dit is voor @Mai. Niet voor iedereen. Helemaal niet voor wie max. 10 sec. Video’s kijkt. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Ik denk dat ik voor nu aan een sociale pauze toe ben. Eindelijk. Ik raak echt te veel opgezogen in dingen.Vermoeiend. Dada. Echt. 3 mei bewerkt door Musashi Ik kon het dan toch weer niet laten he Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Breek of week me zachtjes weer los (Woorden soms..) 3 mei bewerkt door Mai Geen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) 47 minuten geleden zei Musashi: Dit is voor @Mai. Niet voor iedereen. Helemaal niet voor wie max. 10 sec. Video’s kijkt. Mooi mijn naam (in “real life”) Kent ook de betekenis Parel Alsmede Dochter van de zee en Kind van het licht (voor wie niet huh) 3 mei bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Dada take a break nogmaals dank (ontvangen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Beste mensen, Dagelijks loop ik even naar mijn moestuin om naar het stromend water te kijken. Dan doe ik wat Qi gong en luister naar deze muziek. Nog even een film op tv kijken en dan naar bed. Alvast welterusten allemaal. Musashi en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Hier; * leest, luistert, stil, bezinken, begrijpen, voelt.* Schrijf. Praat. Voelen. Delen is helen en soms zelfs zonder woorden. (Rudy) Musashi, Maja, Mai en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Lieve Rudy💓 Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden