Spring naar bijdragen

Donderdag 25 April 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Even klagen ;
Bah, wat blijft het toch koud elke dag :(

Gisteren een leuke dag gehad.
Naar museum in Den Haag geweest
Na afloop een broodje gegeten op het station.
lekker er weer eens even op uit.
Dat is na mijn operatie nog niet veel geweest.
De draad maar weer even lekker oppakken dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Lekker @rapilos alweer 9 maanden. Zaterdag Koningsdag, vroeger vond ik dat een van de leukste dagen van het jaar, maar sinds een paar jaar eigenlijk al niet meer. Kan niet meer tegen die drukte en dronken massa's, maar er is eigenlijk geen ontkomen aan waar ik woon. Even een plan bedenken wat ik ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guttemürgeee, 

Ik denk dat ik me dit weekend ook maar eens dagelijks ga melden bij me zus, hopelijk is de motor klaar morgenavond. Dan ga ik zaterdag denk ik motorrijden. Maar voordat het olifantenpad in mijn hoofd in werking treedt, heb ik daar graag al voorbereidingen voor getroffen

Dagpact

Claudius
Okkie
Elonwyn
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Jeetje, vergat ik toch zomaar even een bakje neer te zetten vanmorgen. 
Nog snel maar even doen dan nu. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

En jaaa, wat blijft het toch koud. 
Niks aan. 
Afijn, we moeten het er maar mee doen, over een paar weken lopen we misschien wel weer te klagen dat het zo verschrikkelijk heet is.... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen.  Lekker @rapilos alweer 9 maanden. Zaterdag Koningsdag, vroeger vond ik dat een van de leukste dagen van het jaar, maar sinds een paar jaar eigenlijk al niet meer. Kan niet meer tegen die drukte en dronken massa's, maar er is eigenlijk geen ontkomen aan waar ik woon. Even een plan bedenken wat ik ga doen.

Ja dat dus Rosee.  Koningsdag valr in het weekend,  onze zoon is uit logeren,  dus we kunnen los ..... en nu zit ik me al een tijd te bedenken wat ik graag zou willen doen . Ik kom niet verder dan thuis wat rondscharrelen of eventueel een sauna dagje.   Het andere alternatief,  drommen mensenmassa's en héél véél drank blêhhhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Francoise:

en nu zit ik me al een tijd te bedenken wat ik graag zou willen doen . Ik kom niet verder dan thuis wat rondscharrelen of eventueel een sauna dagje.   Het andere alternatief,  drommen mensenmassa's

Hoe werkt dat bij jou @Francoise, de verhouding tussen onderprikkeling / overprikkeling?

Mijn huis staat vol met een paar honderd schilderijen.
Mijn voor- en achtertuintjes, pleintje en moestuin staan vol met een paar honderd plantenpotten.
Het liefst zit ik op een terrasje in de zon om naar het drukke verkeer / mensen massa's te kijken.
Of in een motor rickshaw in Delhi of Mumbai, gewoon wat rondrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond aten wij lekker ouderwets gekookte aardappelen, bloemkool met kaassaus en een vegaschnitzel, jammie. 

En Koningsdag??? Ik woon in een heel klein dorpje waar de enige festiviteit bestaat uit het spelen van het Wilhelmus door de plaatselijke muziekvereniging bij de ingang van het verpleeghuis :D
Ik blijf dus lekker thuis, er wordt mooi weer verwacht dus ga ik heerlijk rommelen in de tuin. 
En we drinken koffie met een toef slagroom en een stuk appelgebak :P

En oh ja... ik vlag, ik kan genieten van een straat vol wapperende vlaggen.
Een kinderhand is gauw gevuld  ;)Oranje wimpel - Koningsdag accessoires – Koningsdag versiering – Oranje  versiering -... | bol

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zeer veel soep gegeten en mosselen gekocht. Spijtig genoeg gaat dit gepaard gaan met friet. Het zal de laatste keer mosselen zijn tot september. Aan feestdagen heb ik eigenlijk nooit actief deel genomen. Toen ik in een andere straat woonde ging ik wel buiten als de carnavalstoet voor de deur passeerde.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...