Bob Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Fijn weer even van je te lezen, @Smaragdie. Ga goed, en blijf maar lekker nuchter. Smaragdie reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 1 uur geleden zei Smaragdie: Onder invloed werd ik zelfs verliefd op Jim de bumper. Ja das wel echt het toppunt van dronken Smaragdie en Francoise reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 @Roberto heb nooit gezegd dat ik denk dat jij op mij verliefd bent. Wel dat je mij aan het stalken bent(komt op mij zo over omdat ik geen autist ben) Op 4 berichten een antwoord quoten etcetera kom op man. Meisjes plagen kusjes vragen toch? Ook geldend voor jongens en mannen. Jouw laatste antwoord vind ik integer. Je doet het niet voor die man, maar ga het eens ooit voor jezelf doen.
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 15 minuten geleden zei bumperjim: Ja das wel echt het toppunt van dronken Niet geheel waar was ook nuchter maanden toen. Je bent gewoon een. Standvastige eigenwijze maar wel lieve man. Net als @Oskar. Francoise en Oskar reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 6 minuten geleden zei Smaragdie: Niet geheel waar was ook nuchter maanden toen. Je bent gewoon een. Standvastige eigenwijze maar wel lieve man. Net als @Oskar. Damn dat vind ik toch leuk om te horen, en dat nadat ik je zo vreselijk vaak verwenst en geblokkeerd en uitgelokt heb en weet ik wat niet allemaal nog meer. Jij bent ook lief en mooi dat het zo goed met je gaat. Francoise reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 5 uur geleden zei ikkanhet: Nou moet je me even helpen @bolletje Hoe is wat afgelopen? Jij had toch een onderzoek of zit ik nu verkeerd?
brazer Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 vandaag weer hutspot. nu de resten van gisteren opgebakken, tot er een korst ontstaat. niet een totaal ander gerecht, maar wel super lekker.
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 25 minuten geleden zei brazer: vandaag weer hutspot. nu de resten van gisteren opgebakken, tot er een korst ontstaat. niet een totaal ander gerecht, maar wel super lekker. Echt je schouderkarbonades 1,5 uur in de pan? Gaat dat niet verschrikkelijk taai worden? Frietjes tomatensalade en hamburger in de sauna nadien. Lekker niet koken. Heerlijk na 5 nachtdiensten en moe. Snap je @Robertomijn overleden partner was ook zo, ook zijn dood geworden.
Oskar Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Wat leuk weer eens iets van je te horen @Smaragdie! Ben blij te lezen dat alles je goed gaat. En een jaar van de fles! Snotverdorie kerel, dat heb je toch maar mooi voor elkaar gebokst. Gefeliciteerd! Smaragdie reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Ik heb vandaag old skool gehaktballen gemaakt. Zo lekker is dat. Zeker met een forse lik mosterd. Mijn kinderen zijn er helaas niet dol meer op. Maar vandaag had ik ze gedraaid zo groot als pingpongballen en vonden ze het heerlijk. Alles zit altijd tussen de oren 🙂 bumperjim reageerde hierop 1
ikkanhet Geplaatst 16 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 16 april 2024 1 uur geleden zei bolletje: Jij had toch een onderzoek of zit ik nu verkeerd? Klopt ik krijg komende maandag een ct scan.
Jac Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Een onbekend soort vis in de olie/roomboter gebakken, aardappelpuree ( aardappelen schillen, koken, een klein pannetje met een pak roomboter op heel laag vuur smelten en die klaren dan salie erbij ff door laten garen dan aardappels afgieten boter afgieten door een zeef zodat de salie in de zeef blijft en dat door de piepers heen en je hebt restaurant waardige puree ) en groente , sperziebonen uit de diepvries
ikkanhet Geplaatst 16 april 2024 Auteur Rapport Geplaatst 16 april 2024 @Smaragdie leuk je te lezen lieverd en dat het goed met je gaat. Keep up the good work. Smaragdie reageerde hierop 1
brazer Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 1 uur geleden zei Smaragdie: Echt je schouderkarbonades 1,5 uur in de pan? niet taai, maar wel hard krokant, het ligt als het ware te frituren, einde rit. het gaat mij vooral om de smaak die zo ontstaat, met speklappen gaat het ook Smaragdie reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 32 minuten geleden zei ikkanhet: Klopt ik krijg komende maandag een ct scan. dan ben ik een beetje te vroeg.
Jac Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 1 minuut geleden zei brazer: niet taai, maar wel hard krokant, het ligt als het ware te frituren, einde rit. het gaat mij vooral om de smaak die zo ontstaat, met speklappen gaat het ook Je zal wel gelijk hebben maar karbonades worden nooit geen spek lappen Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 (bewerkt) Dank allen! En Brazer okay. Ik ga het morgen ook proberen hmmm @Claudiusalles okay met u? 16 april 2024 bewerkt door Smaragdie
brazer Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 @Jac goed bezig. ik lees dat je de boter klaart, maar er niet in bakt. Doet dat er toe voor de smaak van de puree? trouwens een heel pak roomboter van 250 gram?? dat zal wel smeuig worden. Sperziebonen uit de diepvries, niks mis mee, spotgoedkoop en zonder al dat zout wat in glasconserven zit. snap er altijd weing van dat gezond eten duur zou zijn, aardappelen 40-50 cent per kilo, pakje koolvis, drie euro, de sperziebonen , klein klontje boter en hoppa.
Claudius Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 10 minuten geleden zei Smaragdie: Dank allen! En Brazer okay. Ik ga het morgen ook proberen hmmm @Claudiusalles okay met u? Nee niet echt. Ik ben spijtig genoeg weer aan't drinken. Na bijna twee jaar nuchter door het leven te gaan. Welkom terug hier Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Op deze manier verspil je teveel gas en ik doe dat ook zelf met sucadelappen. Dat moet idd uren maar niet karbonades en speklappen. Hard aanbakken en zacht afmaken maar ik bemoei mij er verder niet mee. Dank allen btw X
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Jammer @Claudiuswel nog een plan??? Heb morgen meer tijd maar als ik wat kan doen. Drink je vanwege de pijn.
Claudius Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 @Smaragdie Ik denk vooral eenzaamheid. En veel kleine zorgen.
Smaragdie Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 Okay duidelijk en eerlijk @Claudius zullen we het morgen hier privé over hebben. Niet voor en public. Ben blij dat je er nog bent!!
Claudius Geplaatst 16 april 2024 Rapport Geplaatst 16 april 2024 @Roberto Ik had niet echt een reden. @Smaragdie Ik heb ook niet echt tovermiddelen zoals anti buse of dergelijke, allemaal geprobeerd werkte niet bij mij ,ik moet het zonder doen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden