Yvonne Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen frummers. Het lijkt erop dat we weer een sombere dag krijgen... Afijn, ooit komt de zon wel weer.... Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen, Ik heb lekker geslapen en dan begint de dag al zo anders, en de zon schijnt! Dagpact: Nienes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen Yvonne!! eerst een lekker bakkie☕️ dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april 46 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Het lijkt erop dat we weer een sombere dag krijgen... Afijn, ooit komt de zon wel weer.... Eerst maar een bakje Hier dus wel zon, dus hopelijk komt hij ook bij jou even schijnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen @Nienes en @Fonny... Ja, ik hoop echt dat we een beetje een zon krijgen vandaag. Maar ach, anders binnen maar een zonnetje laten schijnen. DAGPACT: Nienes Fonny Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen meisjes, en de rest die nog komt piepen mijn gedachten zijn even bij Zbb Spirit en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goeie morgen allemaal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april goeiemooiemorgen frummers beetje zonnig hier. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen, eerst wandelen. Daarna werken. Zon lijkt door te breken. Mooie dag allemaal! @Zbb DAGPACT: Nienes Fonny Yvonne Maja Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april 30 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen @Nienes en @Fonny... Ja, ik hoop echt dat we een beetje een zon krijgen vandaag. Maar ach, anders binnen maar een zonnetje laten schijnen. DAGPACT: Nienes Fonny Yvonne Rosee Goedemorgen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Oeps sorry Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen. DAGPACT: Nienes Fonny Yvonne Maja Rosee Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Lukt mij niet vanaf mijn telefoon met die kleurtjes, kan iemand mij erop zetten achter Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Oh dank je wel @Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goeiemorgen lieve frummers Hier schijnt de zon volop. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april En jawel luitjes, ook hier nu zon, yesssss. Ik ga ervandoor... Maak er een mooie dag van hoor, hij komt nooit meer terug die 10e april 2024 Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Hier ook een aarzelend zonnetje. Pas tegen de avond een buitje geloof ik. Ik vond het gisteren maar koud op de fiets met die wind. Maar die is gelukkig gaan liggen. Poetsdag vandaag. Hup in de benen. @YvonneWat grappig! Ik hou ook een bullet journal bij met allemaal lijstjes. Maar dan wel het accent op creatief, soort van dagboek\scrapboek. Als ze vol zijn kunnen ze bijna niet meer dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Goedemorgen allen Ik ga de bovenverdieping opruimen en poetsen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april 53 minuten geleden zei Toos: DAGPACT: Nienes Fonny Yvonne Maja Rosee Toos Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april @Jac zitten we nou niet ongeveer aan je 1000 uren party? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april DAGPACT: Nienes Fonny Yvonne Maja Rosee Toos Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Zojuist zei Dune: @Jac zitten we nou niet ongeveer aan je 1000 uren party? Goedemorgen @Dune nee nog niet helemaal, als ik deze dag succesvol afsluit wat gaat lukken 864 uur en counting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april (bewerkt) @Dune Gaat nog steeds zijn gangetje, geen extreme lichamelijke of geestelijke tegenslagen, een ding wil ik er wel uitpikken wat me opvalt als ik sochtends wakker wordt dan doe ik mijn ogen open en dan probeer ik te voelen hoe mijn kater aanvoelt die dag ( dat zit er zo diep ingeslepen ) en dan besef ik dat ik geen kater kan hebben. is dat raar of niet 10 april bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Nou dat is de macht der gewoonte denk ik… hee maar jij gaat echt supergoed he!? Echt top hoor! Maar wees bedacht op hevige trek die zomaar om de hoek kan komen kijken. Dat overvalt je altijd als je er niet op rekent. En is handig als je een plan hebt klaarliggen. (Is mijn ervaring) Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 10 april Rapport Share Geplaatst 10 april Wel een verhaal wat mij opviel , hier wordt überhaupt veel bier gedronken meestal halve liters, van de week de buurman en mijn zoon die even kwamen buurten en een biertje open maakten en praten over Holland en werk na 5 biertjes verder werd het gesprek wat minder te volgen voor mij en begon me al lichtelijk te irriteren aan het herhalen van de zelfde verhalen om maar gelijk te hebben of alsnog te krijgen , na 8 biertjes werd de een beetje boos op de ander en sloeg zijn volle blik bier hard op de tafel of dat helpt om gelijk te krijgen maar ja dat moeten hun weten , maar het bier vloog in het rond en ik kreeg een gedeelte over me heen ik rook de geur van het bier in mijn gezicht en kleding en ik wilde het zo snel als mogelijk van me af hebben bijna een paniekerig reactie heb het niet laten merken maar ben wel even naar binnen om schoon shirt en me gezicht ff af te spoelen . Later over nagedacht over hoe en wat en mijn analyse is dat de geur van bier me triggerde en een gevoel van nee nee dat wil ik niet weg met die stink zo Roberto en Dune reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden