Spring naar bijdragen

Donderdag 21 maart 2024


Aanbevolen berichten

@Toos Lilo was pas 1,5 jaar oud, in volle gezondheid en echt een kroelkont! Dus haar dood kwam echt onverwacht, ook voor de kindjes. Ik was bij oma met de kinderen toen mijn man haar vond en hij had haar in een mandje gelegd toen we thuis kwamen. Zo konden de kinderen, die 4 en 6 zijn, afscheid nemen. Ze was zo lief.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde net dit liedje op dit Nederlandse radio, heel confronterend maar zo is het wel gegaan en is nog steeds zo bij mij, zal toch wel iets goeds hebben gedaan de afgelopen 37 jaar dat ze er nog is 

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het verkeerde been het bed uitstapt en dan zit alles ook meteen tegen.Rekeningen van m'n energie die ik wil betalen, maar het inloggen op de site lukt niet.Zou een mailtje krijgen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, maar die blijft uit.Spijt dat ik over ben gestapt toen.Meubels die niet naar mijn zin staan en zeil, dat ik niet schoon krijg en dan stoot je ook nog je teen.

Eigenlijk wat achterstallig onderhoud, want ben behoorlijk van de kaart geweest door al die toestanden.Ook wel heel leuk hoor en zeker heel positief hoor, maar het gaat nu pas landen.

Nu mijn rust weer weten te vinden.

Morgen heb ik eerst een optreden en daarna afscheid van een koor, waar ik zo'n 16 jaar bij heb gespeeld.Dat gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten.Het is wel een juiste beslissing, er is teveel gebeurd daar en had het al een tijdje niet meer naar mijn zin.Heb natuurlijk een zeer foute relatie met de dirigent gehad.Allemaal leuk en aardig als je single bent, maar die tijd is geweest.Heb nu een man die 100 procent voor mij gaat en een ander koor waar ikzelf 100 procent voor wil gaan.Bovendien heb ik weer een leven!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Okkie:

@Toos Lilo was pas 1,5 jaar oud, in volle gezondheid en echt een kroelkont! Dus haar dood kwam echt onverwacht, ook voor de kindjes. Ik was bij oma met de kinderen toen mijn man haar vond en hij had haar in een mandje gelegd toen we thuis kwamen. Zo konden de kinderen, die 4 en 6 zijn, afscheid nemen. Ze was zo lief.. 

erg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Yvonne:

Ik heb het idee dat het goed gaat nu @alesto?!! mooi hoor. 

Jawel @Yvonne, heel onwennig nog. Benieuwd hoe het komend weekend gaat. Zaterdag high tea gepland, ipv avondje uit. Zondag moet ik echt wat voor vinden, maar mijn hond kan in ieder geval haar energie kwijt, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de donderdag zit er alweer bijna op. Normaliter had ik nu al enkele drankjes op om het naderende weekend alvast in te leiden. Vandaag heb ik na het avondeten even op de bank gezeten, uitgerust en daarna kop koffie gedronken. Ik ben nu weer actief aan de slag. Als ik had gedronken had ik niets productiefs meer gedaan. 

Gisteravond tijdens een visite probleemloos 0,0 biertjes gedronken. Fijn dat je wel de (sociale) gezelligheid hebt, maar niet de opstartproblemen de volgende ochtend. Wat ik wel merk is dat ik in de avond eerder moe / gaperig word. Met alcohol kon ik m'n vermoeidheid eerder altijd wegdrukken of uitstellen. Dat gaat nu niet meer.

Fijne avond allen

bewerkt door TommyVanilla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lig ook eerder op bed, zonder alcohol of blowen. Ik voel dat ik eerder moe/gaar ben, nuchter. Als het bier op was ging ik eerder naar bed, als er nog genoeg was, hield dat me tot op zekere hoogte ook wakker. 

Ik lig al 20 minuten in bed, en brei er een eind aan. Als ik morgenvroeg, vroeg wakker wordt en ik zin heb ga ik thuis nog even fitnessen voordat de kinderen wakker zijn. 

Droge rookvrije afmelding! 

@Zbbhoe gaat het? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch weer wat frustraties op kunnen lossen en zie hier, een goede afsluiting van de dag.

Morgen vroeg op.Eerst naar de kapper om 9.00.

Dan nog even wat doe het zelf klussen.Dan op weg naar een optreden en meteen door naar het koor waar ik afscheid van ga nemen.2 appeltaarten mee en een bus slagroom.Het zal een bewogen dag gaan worden.Voor nu nog even m'n haar wassen, nog even wat kletsen of film kijken en dan m'n mandje in.Heel de kamer ligt hier nog vol met gereedschap.Dat is toch weer even wennen, een man in huis, die alles laat slingeren, maar de klus kwam vandaag niet af.Morgen weer een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Freekie:

Ik lig ook eerder op bed, zonder alcohol of blowen. Ik voel dat ik eerder moe/gaar ben, nuchter. Als het bier op was ging ik eerder naar bed, als er nog genoeg was, hield dat me tot op zekere hoogte ook wakker. 

Ik lig al 20 minuten in bed, en brei er een eind aan. Als ik morgenvroeg, vroeg wakker wordt en ik zin heb ga ik thuis nog even fitnessen voordat de kinderen wakker zijn. 

Droge rookvrije afmelding! 

@Zbbhoe gaat het? 

Hier gaat ie goed hoor

druk op het werk en druk met leren

droge en rookvrije afmelding. 
 

bedankt voor het vragen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezelllig bedrijfsfeestje gisteren. De nieuwe receptiedame (veertiger), vreselijk aardige meid, stond echt als een doucheputje te zuipen, niet mooi meer. Viel een beetje uit de toon. Ik heb op een gegeven moment gezegd stop er nou maar ff mee. Weet niet of ze heelhuids thuisgekomen is want ik wou bijtijds weg. Ik zie t straks wel. Nog even streng toespreken, ze is te aardig om zo naar de kl te gaan.

Tis bij ons nog een beetje ouderwets, een vent mag dat wel maar bij een vrouw is het vulgair. B)

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...