Oskar Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Mogge mensen. Een vredig muziekje om de dag mee te beginnen. Toch zie ik bij het horen ervan nog steeds twee aardbeien achtervolgd door een banaan door een bak zuivel gaan. Nou ja. Maja, Roberto, bolletje en 7 anderen reageerden hierop 5 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Dat was idd een verdraaid goed gelukte reclamecampagne toch al wel minstens 30 jaar oud of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen heren en goedemorgen frummers, Het wordt alweer licht en ik denk dat het niet veel lichter dan dit gaat worden vandaag.... De dieren hebben hun natje en droogje alweer gekregen, dus nu is het de hoogste tijd voor een bakje. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart (bewerkt) Goedemorgen allemaal nieuwe dag nieuwe kansen Als je door een storm loopt When you walk through a storm Hou je hoofd hoog Hold your head up high En wees niet bang in het donker And don't be afraid of the dark Aan het einde van een storm At the end of a storm Er is een gouden lucht There's a golden sky En het zoete zilveren lied van een leeuwerik And the sweet silver song of a lark Loop door de wind Walk on through the wind Loop door de regen Walk on through the rain Want je dromen worden heen en weer geslingerd For your dreams be tossed and blown Loop door, loop door Walk on, walk on Met hoop in je hart With hope in your heart En je zult nooit alleen lopen And you'll never walk alone Je staat nooit alleen You'll never walk alone Loop door, loop door Walk on, walk on Met hoop in je hart With hope in your heart En je zult nooit alleen lopen And you'll never walk alone Je staat nooit alleen You'll never walk alone fijne dag p.s ik doe weer mee vandaag 13 maart bewerkt door Jac Tine, Spirit, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen lieve Frummers, mijn nacht was weer echt ruk… maar als ik denk aan waar anderen mee dealen denk ik, och… als dat alles is.. @Freekie goedemorgen man! Wat kan jij trots op jezelf zijn! Weer een streepje aan de balk @Jac jij ook weer een dagje verder naar de 1000 uur. We hebben een deal hè? Wij gaan de jouwe hier vieren met slingers en taart! @alesto hoe gaat het nu met je, je bui overleeft? Er is goed nieuws! Het is vandaag! Weer een stapje verder in jou proces. Hoera! @Okkie goedemorgen meissie, kom je vandaag op het dagpact? Enne schrijven hier hè,… als je ook maar gaat overwegen om die troep te halen @Yvonne dank voor de koffie Tine en Jac reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Jij ook een goedemorgen @Jac, je eerste week zit erop, mooi! @alesto, ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad... doorzetten hoor, dit gaat over... @Freekie, petje af, top. @Okkie... vandaag is weer een nieuwe dag, nieuwe kansen dus. Als je nou eens bezigheden gaat plannen waarbij je de ochtenden weg bent... dat zou misschien al een hele hoop schelen? En @Djune, jij ook een goedemorgen! Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen allemaal, 2/3 uur geslapen. Mede ook door de jeuk, maar ik voel me niet heel moe. Vandaag weer een thuiswerkdagje. Twee hele dagen zonder alcohol. Fijne dag! lady jane, rapilos en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen lieve allemaal Wat doet jullie steun me goed, ik ga vandaag meedoen met het dagpact. Activiteiten in de ochtend plannen is een goeie, maar ja..vandaag moet ik boodschappen doen. Ik ga eens proberen om met een luisterboek aan de boodschappen te halen. Wie weet werkt het Vandaag zijn mijn kindjes thuis dus ik ga er een leuke dag van proberen te maken. Dagpact: Okkie Tine en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Dagpact: Okkie Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen, ik voel me weer een stuk beter. Van 10 tot 7 geslapen, door de wekker wakker anders sliep ik nog langer dan 9 uur. Was een goed idee om direkt het bed in te duiken. Beneden was het nog een zwijnestal sinds dat de kinderen maandagochtend naar school gebracht zijn. Dus dat opgeruimd, ik dacht of ik dat nu doe met frisse energie of als ik moe uit mijn werk kom? Dan liever nu. Stofzuiger erdoor, vaatwasser leeg, vaatwasser vol, aanrecht even snel gedaan. Hoppa, dan kom ik eind van de werkdag thuis in een wat opgeruimde huis. Volgens mij voel ik me al stukken beter dan gisteren! Dagpact: Okkie Jac Freekie Tine, lady jane en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart DAGPACT: Okkie Jac Freekie Yvonne Dat zijn positieve verhalen Alesto, Okkie en Freekie. En ja, thuiskomen in een opgeruimd huis is zoveel fijner... En strak plan: boodschappen doen met luisterboek aan jouw oor... Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart 47 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen heren en goedemorgen frummers, Het wordt alweer licht en ik denk dat het niet veel lichter dan dit gaat worden vandaag.... De dieren hebben hun natje en droogje alweer gekregen, dus nu is het de hoogste tijd voor een bakje. Lekker Yvonne☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen allemaal!!! dagpact: Okkie Jac Freekie Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Gooooooooeie morgen Kanjers. Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen allemaal, Vandaag studiedagje, dus zometeen richting zwembad…. Fijne dag iedereen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen. @bumperjim Lang niet gezien. Hoe gaat het met je? DAGPACT: Okkie Jac Freekie Yvonne Fonny Toos Ik moet opschieten. Iedereen veel succes vandaag. Zet hem op. De beloning komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart DAGPACT: Okkie Jac Freekie Yvonne Fonny Toos Nienes Ik ben echt trots op ons allemaal! Wilde ik even kwijt! Ik moet racen naar mijn werk, heb een bijzondere dag voor de boeg! Fonny, lady jane en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart goeiemooie droge morgen ik ruik het voorjaar bermen vol narcissen als ik naar het zwembad fiets Zbb, Tine, Toos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart 11 minuten geleden zei lady jane: goeiemooie droge morgen Nou.....hier is het nat, hoor. Motregen. Maar morgen schijnt het mooi lenteweer te worden. We wachten af. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart 55 minuten geleden zei Toos: Goedemorgen. @bumperjim Lang niet gezien. Hoe gaat het met je? DAGPACT: Okkie Jac Freekie Yvonne Fonny Toos Ik moet opschieten. Iedereen veel succes vandaag. Zet hem op. De beloning komt. Gaat wel... bezig dochter los te laten... niet eenvoudig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart DAGPACT: Okkie Jac Freekie Yvonne Fonny Toos Nienes Jessje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart 6 minuten geleden zei Toos: Nou.....hier is het nat, hoor. sorry Toos, hier miezert het ook. Soms zie ik wat ik wil zien Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Goedemorgen allemaal, Hier ook zwaar bewolkt, maar niet koud volgens mij. Gisteren bietjes gezaaid, en rode kool en 2 soorten sla en prei. Er komt nog niets op van het vorige wat ik gezaaid heb (zonnebloemen, peulen en tuinbonen.) Maar ja, het is ook nog steeds veel te koud geweest Vanaf nu warmer voorspellen ze. Nou, dan zal het best wel lekker gaan groeien hoor Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Je gevoel geeft vaak al duidelijke signalen dat het tijd is om bij te sturen. De duidelijkste daarvan zijn dat je in de war bent en niet tevreden. Ironisch genoeg wordt dat als iets negatiefs gezien, en niet als iets positiefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Even een vraagje, ik noemde het eerder dat ik last heb van brandend maagzuur. Dat heb ik nog en ben erg misselijk. Voor mij is dit dag 3, is dit herkenbaar voor iemand? Ik verbaas me erover dat het me nu nog niet zwaar valt, het niet drinken, maar ik ben zo enorm verdrietig, ik kan zo gaan huilen… moedeloos. Sorry voor mijn geklaag, maar ik kan het bij niemand kwijt. Mijn vriend heeft totaal geen begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden