Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 februari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal:rose:

De koffie smaakt weer prima en ondanks het feit dat het nat is ( en vandaag ook wel zal blijven volgens mij) ben ik in een prima bui:D

Er zijn nog wel eens van die dagen dat ik s' ochtends bij het openen van mijn ogen al weet dat het een flutdag zal worden en ik het liefst diep onder de dekens weg wil kruipen, maar ook vandaag heb ik er  zin in. Na het afscheid nemen van de wijn komen die dagen steeds vaker voor en dat alleen al is een grote aangename verandering waar ik van kan genieten !! 

Dus ondanks het feit dat er vandaag een poetsdag op het programma staat, ben ik mijn bed uit gesprongen en geniet ik nu van koffie, ontbijtje en mooie muziek  :musicnote:

DAGPACT

Beatrix

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soweeeeee Beatrix wat een heerlijk begin van jou dag, en de mijne want ik zit hier met een vette smile jou te lezen, mooiiii

goedemorgen dames :D

het gaat hier ook lekker, ik voel me ehhh… makkelijk misschien is dat het woord.

bizar dat ik 10 jaar geleden de antabus is heb geprobeerd om daarna meteen te smokkelen, (ahhh vergeten in te nemen …..)

ik was toen nog niet klaar om door te pakken, nu ben ik dat wel. Want de goede voornemens beginnen altijd in de ochtend, om in de loop van de dag te vervagen (bij mij dan natuurlijk) 

die afslag heb ik hiermee dichtgetimmerd. Hoeraaaa

merk dat ik dagen tellen ook ineens niet zo belangrijk vind, moest even rekenen, maar vandaag een week droog, daar komen er nog veel meer bij, dankzij mijn nieuwe vriend/beschermengel

mooi dag voor allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik zal ook maar weer eens mijn neus laten zien.

@Beatrix, ik word altijd zo vrolijk van jou :)

wat fijn @Dune, dat je nu de juiste beslissing hebt gemaakt

@Okkie,
Werk ze voor straks.

Straks voor de zoveelste keer maar weer eens naar de huisarts.
Vragen om een doorverwijzing voor een maag onderzoek ivm die eeuwige misselijkheid
Conditie begint gelukkig wel weer flink terug te komen.
gisteren ondanks kou en wind, naar de tuin gefietst en daar een paar uur gewerkt.
dat heeft me echt goed gedaan.
loop veel en weer 1 maal per dag de trap op naar 6 hoog, dus dat gaat wel weer goed.
Nou de rest nog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik mis @Yvonne inderdaad ook al een paar dagen. Hopelijk alles goed daar.

Natte week buiten voor de boeg, maar een droge binnen zullen we maar zeggen. De tuin ziet er troosteloos en verregend uit. Behalve een paar potten violen en helleborus op de tuintafel. Gelukkig brengen de vogeltjes nog een beetje leven en vrolijkheid. Och, wat kijk ik uit naar de lente met dit sombere weer. Maar ja, dat duurt nog even. Geduld Toos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, inmiddels lekker even bijkomen in mijn eigen huisje.

Ben gisteren heel vroeg met de kippen op stok gegaan.

Gisteren, toen ik mijn lief weer in de ochtend achter het bier zag zitten, behoorlijk uit mijn stekker gegaan.Heb de 2 resterende flesjes met volle inhoud in zijn tuin geflikkerd.Heb nog wat lege flesjes ook uit nijd in zijn tuin gegooid.Rinkeldekinkel.

Het is zo'n lieve man, zo'n schat en ik ga hem helpen met alles.

Ook ga ik helpen zijn huis opnieuw in te richten.

Nu zit hij nog volop in de verbouwing en dat snap ik wel, maar Spirit wil geen relatie met een man die per dag een krat bier wegwerkt.Dat is geen goede basis voor een relatie.

Ik ken de smoezen te goed, wat beloftes betreft.

Wat voelde ik me machteloos en wat een spiegel werd er weer voorgehouden.

Hopelijk is het kwartje gevallen.

Weet van de strijd, weet dat het moeilijk is om afscheid te moeten nemen van je nepvriend die alcohol heet.

Nu ben ik even de sterkste factor.

Heb hem voor de keuze gesteld: jezelf verrot zuipen, of een mooie nieuwe relatie met z'n tweetjes.Nog veel werk aan de winkel, maar heb het er graag voor over.

God, wat hou ik van hem en ik hou het meeste van een nuchtere lover.Nuchter is hij zo'n lieverd.Eenmaal gezopen, veranderd hij in een arrogante rot vent, die alles beter weet.

Wat een weekend, maar heb het er graag voor over.

Mijn lieve maatje @Zbb ook in vertrouwen genomen en er worden nummers uitgewisseld.

Ook @Zbb is een schat van een man, maar alcoholisten zijn overgevoelige mensen.

Nu even mijn administratie bijwerken en anders morgen.

Vandaag moet ik mezelf de kans geven om even bij te komen.

Moet mijn inkomsten doorgeven, maar het lukt vandaag even niet.

Vanavond weer naar mijn Rotterdamse mannen.

Op donderdagavond lekker vrij!! Jippie!

Ook daar heb ik me te druk om gemaakt.

Ik stuur een korte mail, dat ik mijn lidmaatschap opzeg.

Als ze aan mijn vriend vragen, of hij wel eens douched, is het snel afgelopen.

Die man heeft momenteel niet eens een douche thuis.Zit is de rotzooi, daarom kwam hij naar mij toe verleden week.

Wat is het koud buiten zeg.Brrr.

Ga lekker op de bank van een bak koffie genieten met kersenpitkussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit

goh wat heb jij allemaal meegemaakt meid, je zo verliefd te lezen was geweldig, en toch wil ik iets kwijt…… je bent nu verliefd,…

maar eigenlijk zeg je dat je gelukkig gaat worden met hem als jij hem van de drank af hebt (!) en ik vrees dat dat hoop geeft op iets… ja,.. op wat…?

de keuze maken om te stoppen kan je niet voeren aan iemand. Of in iemand planten.. of liefdevol door iemand zn strot duwen. Alleen als de persoon dat echt maar dan ook echt wil kan dat slagen, alleen dan.

 hij zit ook nog ergens in rouw, jij bent herstellende en hij drinkt in de morgen al, waar jij vervolgens razend om word…

ik vind het nogal veel meis,…  hoop dat je goed op jezelf past want je bent een echte kanjer

wens je wijsheid toe :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach lieve spirit; je schrijft hier langer dan ik,
en momenteel is jouw relatie met drinken 1 maand gestopt (op pauze?)
elke keer weer ben je zo overtuigd van wat je schrijft en voelt.
De himmelhoch jauchsende berichten werden soms zum tode betruebt erna.
Ik bedoel dit niet als kritiek, maar je weet zelf hoe wisselvallig jouw gevoelswereld is
en dat je relatie met je vriend nog erg pril is. Dan ben jij toch niet de meest voor
de hand liggende persoon om hem te "helpen"? Zo hij al hulp wil hierbij.
Zorg goed voor jezelf en word niet zijn moeder/verzorger/redder/hulpverlener, want dat
gaat als een boemerang tegen je keren. Kon jouw man jou helpen destijds?
Je vriend is volwassen en zal zijn eigen (drank)pad moeten lopen. Hulp is voorhanden
bij professionals. Dit gaat om hem, en niet om jou. Lastig om te scheiden wellicht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding

Laat thuis van de repetitie.

Wees niet bang, ik let goed op mezelf en word steeds zekerder van mezelf.

Ik gun mijn vriend heus zijn bier wel, maar dan voor de gezelligheid.

Niet om 10 uur in de ochtend.

Ben niet zomaar verliefd, dit is echt.We hebben zoveel draagvlakken, dit is een geschenk uit de hemel.

Eindelijk een man, die, als het er ook aankomt, voor mij opkomt.

Ach, even over het moederen gesproken.Dat doe ik graag.

Dat ik nu pas weer een maand droogsta, heb ik toch na verleden jaar geen binges meer gehad.

Verleden maand had ik gedronken.

Niet eens veel, hooguit 6 maar gedronken is gedronken.Daarom ben ik weer opnieuw op het jaarpact gegaan.

Ik word er trouwens ziek van.

Mijn lichaam accepteert het niet meer.

Zo en nu naar bed..

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...