Spring naar bijdragen

Zondag 4 februari 2024


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

sowee ben ik echt de eerste, rare nacht, rare dromen… 

maar gelukkig zo nuchter als wat, ben zeer positief over mijn inzet van de antabus. Gisteren weer een discussie loze dag gehad. Fijn is dat. Besef me nu pas dat er veel tijd in ging zitten. Zonde eigenlijk

maargoed, mooie zondag voor allen

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Dune en iedereen die vandaag nog voorbij komt :rose:

Lees je berichtje @Dune en er komt een glimlach op mijn gezicht. Wat fijn dat je deze beslissing genomen hebt en dat het al meteen  zo positief aanvoelt !!

En ach, die dromen gaan voorbij !! Ik wens jou en iedereen hier een fijne, droge dag  !! 

Buiten slaat de regen tegen het raam, maar het wordt vandaag een mooie dag :D

DAGPACT

Beatrix

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dune, Beatrix en iedereen die nog volgt.

DAGPACT
Beatrix
Prana

Ja er gaat inderdaad veel tijd zitten in dat hele drinken. Ik heb niet het gevoel dat ik nu zeeën van tijd overhoud, omdat we het zo druk hebben. Maar ik realiseer me goed dat als ik ondertussen ook nog ging drinken, dat alles dan nog veel langzamer ging. En ik sta nu vroeg en fris op met veel energie voor de dag die komt. Zo fijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed @Dune 

Ik wilde hier toch even delen dat ik gisteren gedronken heb, heb het op mijn eigen draadje gedeeld. Maar omdat Dune laatst schreef dat ze de enige wel leek die dit had wil ik toch melden dat ik overstag gegaan ben. En je gevoel helemaal snapt. Fijn dat je er weer lekker in zit! 

Ik meld me hier weer en vandaag drink ik niet. Ik ga weer verder en ga er weer voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klokje rond geslapen en dat was ook wel nodig.Heb 5 weken in een soort film geleefd.

De dood van mijn kat amper verwerkt, nu kan ik alleen nog maar janken bij mijn vriend.

Straks maar even drummen.Lekker ff alles eruit gooien.

Maar ik drink niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Nienes:

Wat goed @Dune 

Ik wilde hier toch even delen dat ik gisteren gedronken heb, heb het op mijn eigen draadje gedeeld. Maar omdat Dune laatst schreef dat ze de enige wel leek die dit had wil ik toch melden dat ik overstag gegaan ben. En je gevoel helemaal snapt. Fijn dat je er weer lekker in zit! 

Ik meld me hier weer en vandaag drink ik niet. Ik ga weer verder en ga er weer voor. 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...