Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, goedemorgen dames. 
De dag begon al goed: jongste kattekop had een speelmaatje mee naar binnen genomen: een muisje. 
Het was nog een hele klus dat beestje te pakken te krijgen en naar buiten te brengen; heb hem/haar gezegd dat hij snel naar zijn eigen huis terug moet gaan en niet meer bij ons binnen mag komen. Kattekop heb ik even ernstig toegesproken, hij wéét dat hij geen kleine vriendjes mee naar binnen mag nemen... 
Afijn, het beestenspul heeft weer een natje en droogje gekregen (de vogels moeten nog even wachten tot het licht is....), nu is het tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi @Yvonne
schrijf ik net bij Spirit en lees jou nu
ook jij weet dat je de aard van het beessie niet kan veranderen he:heart:

Goeiemooiemorgen frummers.
gisteravond weer voor het eerst gevolleyd en het ging goed.
Die brace heeft mn schouder snel losgekregen en niets doen verder
was ook een moeilijk maar noodzakelijk kwaad
mn weegschaal heeft het ook moeilijk nu.
Maar ik kan vanavond lekker zelf meedoen aan de laatste wedstrijd.
De allerlaatste sta ik niet ingedeeld en is pas 1 maart.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

@ikkanhet, sterkte vanmiddag en @Okkie met de kinderen. Je hebt je naam veranderd. Beter!

@SpiritBinnenkort is het Carnaval en zoals je misschien wel weet kunnen die Brabanders er wat van. Kijk uit! Voor je het weet word je meegesleurd in het feestgedruis en sta je met een biertje of zo in je handen. 

Fijn dat je brace zo goed helpt @lady janeStil zitten is niks. 

DAGPACT
Beatrix
zbb
Toos

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Toos:

Goedemorgen.

@ikkanhet, sterkte vanmiddag en @Okkie met de kinderen. Je hebt je naam veranderd. Beter!

@SpiritBinnenkort is het Carnaval en zoals je misschien wel weet kunnen die Brabanders er wat van. Kijk uit! Voor je het weet word je meegesleurd in het feestgedruis en sta je met een biertje of zo in je handen. 

Fijn dat je brace zo goed helpt @lady janeStil zitten is niks. 

DAGPACT
Beatrix
zbb
Toos

Fonny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter van 6 voelde zich al een paar dagen 'niet lekker'. Klagen over buikpijn maar wel gewoon prima eten. Vanmorgen kwam ze echter uit bed en klaagde weer en was ook helemaal gefrustreerd en vooral boos. Heel heel boos. Dit is niks voor haar en ze heeft de hele ochtend eigenlijk niks anders gedaan dan huilen, boos zijn, niks willen, niet snappen waarom ze zich zo voelt. Zelfs het bakken van cupcakes hielp niet tegen haar bui. 

Nu ben ik een heel begripvolle moeke (al zeg ik het zelf) en ik snap ook dat ze af en toe van deze dagen heeft. Dat haar hersens soms dusdanig snel ontwikkelen dat ze het gewoon even niet kan bijbenen en een rotdag heeft. Ik heb haar (en broertje) ook thuis gehouden vandaag. Probeer er zoveel mogelijk voor haar te zijn en te helpen

Maar wat zou fijn zijn om even wat te drinken. Even de spanning eraf. Ik heb het niet gedaan, ben in de plaats daarvan koffie gaan drinken en heb aan mijn haak project gewerkt.. de drang ging weer over. 

Kind knapte na de middag weer op en wilde wel wat ondernemen, prima, gaan we even de deur uit. Alleen reed ik toen langs de slijter. Wat had ik graag.. maar nee! Niet gedaan! Yayyy. 

Nu lekker een heerlijk bakske koffie op de plek van bestemming en trots zijn op mezelf en ook weer even opladen voor de terugweg. Want dan kom ik er weer langs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel weinig tijd voor het forum.

Mijn leven zit even in een sneltrein.

Wel een mooie sneltrein, met af en toe wat tussenstationnetjes, waar ik even uit kan rusten.

Vanavond weer naar mijn mannen.

Heb momenteel mijn vriend hier.

Thuis bij hem worden we gek, ze zijn met de badkamer bezig.

Hier heeft hij even wat rust en heb hier ook orgel staan, waar hij lekker op kan spelen, als zijn hoofd overloopt.

Een lieve man, maar wel met gebruiksaanwijzing en een behoorlijk rugzakje.

Ben nu een beetje aan het moederen en liefde en rust geven 

Tot zover weer een update over het reilen en zeilen bij moedertje Spirit.

Heb veel vitamientjes gekocht, fruit en vers geperst sap.

Er komt hier geen alcohol in huis.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...