Spring naar bijdragen

Woensdag 17 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen,

ben een paar dagen heeeeel ziek geweest. De nachten waren vreselijk….  Het gevoel is een beetje te omschrijven als drank en antabus. Ik weet hoe dat is. Hartkloppingen rillen verkrampen, misselijk enz

doe het nog maar even rustig aan. Wat lief om te merken dat jullie me miste, doet goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het koud en donker, binnen is het licht en redelijk behaaglijk. 
Én er staat een bakje klaar. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Mooi dat je weer een beetje de 'oude' bent @Zbb
Ik zat me een poosje geleden af te vragen waarom je maar een paar keer per week de antabus slikt en niet elke dag. 
En waarom je dag niet gewoon permanent doet uit voorzorg voor alle zekerheid. 

Pfff, de griep heeft jou dus pittig te pakken gehad @Dune, fijn dat het ergste voorbij is. 
Hoe is het met jouw externe harde schijf afgelopen, met de bestanden die weg waren? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je eenmaal een Spiegel heb opgebouwd is twee keer per week antabus meer dan genoeg om er ziek van te worden als je erbij zou drinken. 
 

ik zou er misschien voor kunnen kiezen om elke dag een kwart tablet te nemen maar het zijn van die bruistabletten en die zijn niet echt bepaald lekker. 
 

in sommige landen worden ze onderhuids aangebracht maar dat doen ze helaas niet in Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Zbb:

ik zou er misschien voor kunnen kiezen om elke dag een kwart tablet te nemen maar het zijn van die bruistabletten en die zijn niet echt bepaald lekker. 

Neus dichtknijpen bij het innemen neemt de smaak al (voor het grootste deel) weg zbb. 
Maar dan heb je wel de regelmaat van elke dag, telkens een paar dagen overslaan nodigt veel sneller uit tot nóg 1 of 2 dagen overslaan lijkt mij. 
En ik heb het gevoel dat jij na verloop van tijd toch telkens weer een moment krijgt van: als ik nou nog 1 of 2 dagen wacht...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Yvonne:

Neus dichtknijpen bij het innemen neemt de smaak al (voor het grootste deel) weg zbb. 
Maar dan heb je wel de regelmaat van elke dag, telkens een paar dagen overslaan nodigt veel sneller uit tot nóg 1 of 2 dagen overslaan lijkt mij. 
En ik heb het gevoel dat jij na verloop van tijd toch telkens weer een moment krijgt van: als ik nou nog 1 of 2 dagen wacht...... 

ik neem ze momenteel onder toezicht in

ik heb het best lang zonder de antabus gedaan wat goed ging maar daarna toch weer de fout in. 
 

Verlopig moet ik er niet aan denken om weer te gaan sjoemelen en terug te vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

@Zbb een vaste afspraak onder toezicht te slikken lijkt mij
een heel goed idee ook, dat zal ook iets van rust geven, toch?
Soms kun je dan makkelijker sterk zijn.

Ik moet nu heel zorgvuldig omgaan met mn beetje energie.
Dus koos gisteren voor de volley, want in teamverband.
En geen spijt van, we hebben de sterren vd hemel gespeeld.
Weliswaar verloren, maar met zulke hoge cijfers dat het ook
gelijkspel had kunnen zijn. En de tegenstanders staan op nr een
dus dat was best een uitdaging. En ik mocht alle 4 de sets erin
blijven terwijl de rest 1 set reserve moest zijn. Dat doen we altijd.
Fysiek was ik uitgeput na afloop, maar van binnen een en al adrenaline.
Toch goed gekozen. Nu een beetje een terugslag, maar verkoudheid
duurt 14 dagen zegt mn vriendin altijd, en ik zit op de helft nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne helaas is er een groot gedeelte verloren gegaan. Ik zal met ordners en bonnetjes een heel jaar opnieuw moeten doen…. Tja… gelukkig zijn de foto’s en video’s van mijn lief niet verloren. Die had ik 3x gesaved op verschillende plaatsen.

Heb nu een grote usb gekocht. Minder kwetsbaar dan een schijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Zbb:

ik neem ze momenteel onder toezicht in

Dan kun je er ook niet onderuit lijkt me. Ik hoop voor jou dat je ze onder toezicht blíjft innemen zbb.... maar fijn dat het nu goed gaat. 

18 minuten geleden zei lady jane:


En geen spijt van, we hebben de sterren vd hemel gespeeld.
verkoudheid duurt 14 dagen zegt mn vriendin altijd, en ik zit op de helft nu.

Wat heerlijk dat het zo goed ging... 
Maarrrru, een verkoudheid duurt over het algemeen korter hoor, gelukkig maar :) 

14 minuten geleden zei Dune:

@Yvonne helaas is er een groot gedeelte verloren gegaan. Ik zal met ordners en bonnetjes een heel jaar opnieuw moeten doen…. Tja… gelukkig zijn de foto’s en video’s van mijn lief niet verloren. Die had ik 3x gesaved op verschillende plaatsen.

Oeps, dat is niet niks. Maar gelukkig kan het hersteld worden.... 

 

@Beatrix, beterschap hoor, je hebt het pittig te pakken dus, bah, kan me indenken dag je ervan baalt onderhand.... 

 

Petje af dat je toch gaat fietsen met die sneeuw hoor @Adri03.... vandaag spierpijn na de val??? 

 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd nu maar 14 dagen aan want dit is eerder griep.
En laait ook op, net als bij @Beatrix denk ik. 
Verkoudheid heb ik ook zelden en dat keert bij mij heel snel
in de saunadagen. Alhoewel ik me soms ook afvraag of ik
het daar niet ook oploop? Er waart van alles rond, overal, en
daar staan de porieen wel erg open he. Maar goed, echt
weten van wie ik dit soort virusjes krijg, doe ik niet, en aan
wie ik ze misschien doorgeef ook niet. 
Maar mn vriendin is bezig met regel dingen voor tijdens en na haar dood,
daar ben ik van binnen meer mee bezig dan met verkouden zijn. 
Ze ziet alles realistisch onder ogen, haar man heeft het er vreselijk moeilijk mee.
Wij zeiden vaak dat hij maar als eerste moest gaan, maar zo werkt het leven niet he.
Het valt me steeds meer op, hoe weinig we dingen onderling bespreken, die er echt toe doen.
Alsof de dagelijkse ditjes en datjes ons een beetje in slaap kunnen sussen.
Maar misschien is dat ook wel goed. In wezen beslaan die het allergrootste deel van ons leven.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

Goedemorgen mensen,

ben een paar dagen heeeeel ziek geweest. De nachten waren vreselijk….  Het gevoel is een beetje te omschrijven als drank en antabus. Ik weet hoe dat is. Hartkloppingen rillen verkrampen, misselijk enz

doe het nog maar even rustig aan. Wat lief om te merken dat jullie me miste, doet goed

 

Jij ook Dune?  Ja je slaapt s'nachts niet. Gisterennacht ook flink ziek en gisterenavond om 7 uur naar bed gegaan en  vannacht gelukkig wat beter geslapen.

Beterschap wijfie en ga vandaag maar veel liggen.:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Yvonne:

Petje af dat je toch gaat fietsen met die sneeuw hoor @Adri03.... vandaag spierpijn na de val??? 

Nou, dat valt eigenlijk wel mee, Een beetje in een schouder (die ook inmiddels paars is :)), en verder nog af en toe wat ongemak in een (geschaafde) knie en een enkel, maar ik heb ook vanochtend gewoon weer prettig kunnen fietsen. Gek genoeg (en gelukkig) bleek de enige schade aan m'n fiets het verbogen sleuteltje (in het ringslot) te zijn. En dat heb ik inmiddels weer met een hamer rechtgeslagen :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

(Ik kom er altijd een beetje achteraan hobbelen zie ik,)

Wat veel mensen ziek zeg.
Mankeer ook wel van alles, maar griep of verkoudheid gelukkig (nog ) niet
Vannacht goed geslapen gelukkig
Van half tien tot half acht.
Straks maar een lekkere wandeling maken met vriend.
en even kijken voor een nieuwe lijst voor mijn diamond painting
Misschien zieke schoonzus ook even bezoeken
genoeg te doen dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de eerste nacht wilde ik snel naar beneden een emmertje halen, was zo misselijk toen ben ik ook nog vanaf boven van de trap gevallen…. Boemerdeboem op de bips naar beneden. Nu een blauwe kont. 
voelde me zo zielig en klein toen, en alleen vooral dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...