Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 januari 2024


Aanbevolen berichten

Mogguh !

Loop nog een beetje slaapdronken rond, dus eerst maar eens koffie:D en dan maar eens kijken wat er op het programma staat voor vandaag.

Rustig aan, niks hoeft, alles mag. Nou ja, alles........:huh:

DAGPACT

Beatrix

bewerkt door Beatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, goedemorgen Beatrix en Senna... 
Buiten is het een wonderwitte en stille wereld, binnen staat een bakje klaar. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Ik had het plan om vanmorgen heel vroeg al de weekboodschappen te gaan doen in het kleine stadje hier vlakbij, 
ik wacht toch maar even tot de wegen wat schoner zijn lijkt me..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Mooie witte wereld. Voor het eerst in tijden wel weer eens onderuit gegaan bij het fietsen. Beetje zere knie en enkel maar (letterlijk) geen kleerscheuren. Dus eigenlijk viel (!) het wel mee :D.

Wel weer de schuld van de auto's, want die hadden ter plaatse de sneeuw tot een glijbaan gereden. Waar de sneeuw nog rul was, reed het nog prima.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

vandaag lastig en dus spannend gesprek. Niet goed geslapen, in gedachten al duizend keer de start van het gesprek geoefend. Nu proberen het van mij af te schudden. Geen sneeuw. Vind ik wel fijn. Geen blubber dat vanavond weer opvriest. Wandelen lonkt. Ook een sporthorloge instellen. Genoeg om de zinnen te verzetten.

DAGPACT

Beatrix

Senna34

Fonny 

Maja
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatsiedatsie: weg energie. Werd gisteren opeens niet lekker en dat is nog zo. Lag om half negen in bed en wil er nu niet echt uit. Om 10.00 uur heb ik een online gesprek. Dat nog maar even voeren. Daarna mag de stekker eruit:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer eens m'n oplader vergeten, dus jullie voelen hem hangen: opperdepop.Toen ook nog bij mijn lief met mijn vlinderbuik 3 keer verkeerde pincode en geen pukcode bij hand.

Wat doet een mens toch rare dingen met vlinders in de buik.We zijn helemaal in love.

Ik heb een hele, lieve, knuffelbeer gevonden die ook nog eens goed kan spelen.We zijn allebei supermuzikaal.

Sowhan loves you honey.

Ons nummer.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...