Dune Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Goedemorgen lieve mensen, wat is het toch verdomd moeilijk deze verslaving te beteugelen…. soms overvalt me het gevoel, moet ik het dan maar accepteren? Toegeven en dan de ziekte de schuld geven…. Leven zonder drank is nog steeds moeilijk, het is heel soms of leven met drank makkelijker kan zijn. Allemaal bedrog, mindfuck! vandaag gaat lastig worden, ik moet veel en dan is de beloning niet ver weg… en oh ja het is zaterdag dagpact Dune 6 januari bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Goedemorgen frummers en goedemorgen @Dune en @Beatrix. Hou jezelf niet voor de gek @Dune, leven met drank is niet makkelijker voor jou: je kunt nu al op jouw vingers natellen hoe rot je je morgen zult voelen als je toegeeft. Bedenk wat jij heel heel lekker vindt buiten drank en zorg dat je dat in huis haalt. Iets te drinken zonder alcohol, maar ook iets te eten wat jij heerlijk vindt. Mooi, ik begin deze dag met een bakje thee, de dieren hebben hun natje en droogje inmiddels gekregen, en dan ga ik snel aan de slag Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari @Lika, ik ga ervan uit dat de begrafenis vandaag is?? Sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Goedemorgen! @Dune Moeilijk, maar bedenk: ook vandaag gaat weer voorbij en je blijft je niet altijd zo voelen als nu. Als je toegeeft aan de "beloning" kan je jezelf garanderen dat je je morgen nog veel rotter voelt. Je kan het! Ik doe ook weer mee: DAGPACT Dune Beatric Nienes bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari DAGPACT Dune Beatric Nienes Senna34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari 1 uur geleden zei Yvonne: @Lika, ik ga ervan uit dat de begrafenis vandaag is?? Sterkte!!! Klopt. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Goeie morgen mensen, Dune wat mij altijd hielp was, denken aan wat drank allemaal voor 'n ellende gegeven heeft. En veel eten. EEN VOLLE MAAG VERMINDERT DE TREK. Sterkte wijfie. Heel veel sterkte Lika. Lika en Dune reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Goedemorgen, @Dune Het filmpje vooruit spoelen helpt mij altijd goed. En wat Bolletje zegt: een volle maag! Gaat je vast lukken! @Lika Ik hoop dat het lukt op een fijne manier afscheid te nemen. Sterkte! @rapilos Hoe gaat het nu met je? Hier een drukke dag, dus maar eens aan de slag! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari goeiemooiemorgen frummers @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) @Lika Sterkte vandaag! 6 januari bewerkt door Wijntjeminder Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari 2 uur geleden zei Emmy: Hoe gaat het nu met je? Nog niet geheel naar wens @Emmy Vannacht ook weer erg misselijk geweest, wat leidt tot veel zorgen en piekers en stress is ook niet goed voor je lijf, ik weet het Nu weer een drankje gehad, maar gisteren hielp dat in elk geval niet. Nu is het ietsje gezakt weer gelukkig Dank voor het vragen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Ik wens @Lika, een mooie uitvaart vandaag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Heel veel sterkte @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Vanavond naar een concert van een tribute band,ze spelen muziek van pink floyd. ik ben reuze benieuwd al stel ik me geen illusies en aan de echte band kan niemand tippen natuurlijk. maar heb er zin in ze spelen echt hele gave nummers Mai en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari Goedenavond, ik heb geen trek, zoveel gedoe…. Het is het zo niet waard allemaal. En het klopt volle maag verminderd de trek. Wel als gevolg dat ik ben aangekomen de laatste tijd. als ik om 5 uur begon met drinken schoot de hele avondmaaltijd erbij in… nu snaai ik wel veel meer. Het is ook altijd wat hoop dat @Lika een mooie dienst mocht meemaken. Helpt bij de verwerking is mijn ervaring Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 6 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari Hoor trouwens niemand meer over baclofen…… ik ben er een tijdje goed op gegaan, boek heb ik nog liggen. De ‘ontdekker’ van dit middel,, was volgens mij voor MS, is intussen ook niet meer.. zijn er nog mensen mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Baclofen.. naar mijn mening de grootste zooi ooit! Flink opschalen, met betrekking tot je alcoholgebruik en zie dan maar af te bouwen. .. ik kreeg het voorgeschreven om van een ander middel (nóg gevaarlijker dan alcohol) af te komen… ik heb het nooit zo ver laten komen. Tijdens de opbouw heb ik het al vaarwel gezegd. Beste beslissing ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari En inderdaad. De uitvinder van dit middel is overleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Dank jongens voor alle steun! Het was een prachtig afscheid. Tranen met tuiten gehuild, ook een lachje af en toe. Veel lieve aanwezigen. Het was goed. Maar dit was de tweede zaterdag op rij met een uitvaart. Genoeg nu. Ik ben net lekker in bed gaan liggen. Zo moe en lekker in een donkere koele kamer onder een warme deken liggen, doet goed. lady jane, Remi1 en Maja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Welterusten allemaal. Zbb, Remi1 en Adam reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari 10 uur geleden zei Zbb: Vanavond naar een concert van een tribute band,ze spelen muziek van pink floyd. ik ben reuze benieuwd al stel ik me geen illusies en aan de echte band kan niemand tippen natuurlijk. maar heb er zin in ze spelen echt hele gave nummers Pink Floyd Project Luxor theater in Rotjeknor? Dan heb jij een goeie avond gehad (weet ik uit ervaring) lady jane en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari Gisteren een top avond gehad ! vooral het nummer ‘echo’s’ Was heel gaaf om live te horen. Het eerste deel speelde ze veel en lange psychedelische nummers wat ik echt super vet vond. het tweede deel nummers van ‘darkside of the moon’ ook gaaf. al zal het nooit de echte pink floyd kunnen overtreffen ben ik blij dat er bands zijn die deze mooie muziek toch live te gehoren brengen. voor herhaling vatbaar .. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden