Nienes Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goedemorgen! Ik begin de dag fris en uitgeslapen en vandaag drink ik niet. Dagpact! Hopelijk doe ik het goed zo! karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goeiemorgen @Nienes en overige frummers Je hebt het heel goed gedaan wij zetten er meestal wel het jaar bij Nienes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goedemorgen frummers, en goedemorgen @Nienes en @ikkanhet... Welkom hier @Nienes. Buiten is het nog hartstikke donker en nat, binnen staat inmiddels een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari DAGPACT: Nienes Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 5 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 18 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Nienes en overige frummers Je hebt het heel goed gedaan wij zetten er meestal wel het jaar bij Bedankt! Dat zal ik de volgende keer doen. En ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari goeiemooiemorgen frummers Nienes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari 7 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Nienes Yvonne Fonny Goedemorgen allemaal! Nienes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goeie morgen iedereen. Toppie Nienes. Nienes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Ha Bollewops, lekker weer aan het werk? Hier staat een grote pan chili con carne op het gas met linzen i.p.v. bruine bonen. Hoef ik vanavond alleen een kom op te warmen als ik uit de sauna kom. Als ik dat goed plan en voorbereid, eet ik ook wat beter. bolletje en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goedemorgen DAGPACT: Nienes Yvonne Fonny Senna34 dag 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari 6 minuten geleden zei Senna34: Goedemorgen DAGPACT: Nienes Yvonne Fonny Senna34 dag 5 zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari (bewerkt) goedemorgen allemaal DAGPACT: Nienes Yvonne Fonny Senna34 dag 5 zbb Dune 5 januari bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Hoe gaat het met je @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Goedemorgen. DAGPACT: Nienes Yvonne Fonny Senna34 dag 5 zbb Dune Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Morning lieverds. Zo even naar de winkel. Kijken naar outfit voor de uitvaart morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 5 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari Sterkte @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Niet gelukt… stond in de winkel, maar geen zin. Na twee paspogingen besloten het lekker bij mijn eigen kleding te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari Rapport Share Geplaatst 5 januari Wel zo fijn lijkt me. speciale uitvaartkleding zal je daar altijd aan doen denken als je het weer draagt. Gewoon waar jij je fijn in voelt, dat past het beste bij je. sterkte meis. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Op 5-1-2024 om 08:59 zei Zbb: Hoe gaat het met je @Remi1 Hoi. Opnieuw inloggen lukte me niet. Nu dus wel weer gelukkig. Ach het gaat wel. Tis vreemd en apart zo zonder heit. Ik kan er nog niet echt woorden aan geven. Tis nog te vers daarvoor denk ik. Met mij gaat het wel goed want ik ben desondanks dat heit vlak voor de feestdagen overleden is de feestdagen goed doorgekomen. Wel in rust dwz zonder kinderen en kleinkinderen dit keer en alleen met mijn man samen. Sober misschien maar datt wilde ik nu graag zo en dat is gelukt. Heb nog steeds niet de neiging om me verdoven en heit en ik hebben goede afspraken kunnen maken over zn laatste levenstraject en bewust nog afscheid kunnen nemen van elkaar, dat scheelt waarschijnlijk ook in het rouwproces. Nee. Het gaat best wel goed met mij eigenlijk. Geen buitensporig drank ook niet meer. Ik drink weleens. Ik heb nooit beloofd geheelonthouder te worden want dat wordt ik gewoon niet maar ik heb de controle er al langere tijd over en dat is goed. Hadocque en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden