Dune Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Goedemorgen Frummers wat een vroegte eigenlijk voor de zaterdag ben nu eenmaal een vroege vogel. Heerlijk die stille ochtenden. Yvonne draait zich vast nog even om, groot gelijk. Dus maar even een senseootje aangestuurd dagpact Dune mooie dag mensen @Zbb, denk vandaag aan je man @ikkanhet ook even een voor jou en je naasten ikkanhet, Zbb en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Goedemorgen dames, goedemorgen frummers Ik geniet nog even van de lichtjes in de tuin nu het zo donker is.. Bakje erbij en de krant doorbladeren Ën inderdaad genieten van de stilte...geen muziek, echt die heerlijke ochtendstilte. Straks de boom opzetten, de rest van de versierselen heb ik al klaar. We gaan er een mooie zaterdag van maken Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 DAGPACT: Dune Beatrix Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Dat moet inderdaad heerlijk zijn @Adri03, genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 goeiemooiemorgen frummers als ik jou zo lees A3 dan zou ik bijna wensen een ochtendmens te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 DAGPACT: Dune Beatrix Yvonne Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Goedenmorgen. Heb zin in deze dag en ga er een fijne dag van maken.Warme choco, erwtensoep.Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 14 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT: Dune Beatrix Yvonne Spirit Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Goedemorgen. Ik wil ook wel graag een ochtendmens zijn als ik dit zo lees. Ben het niet echt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Goedemorgen allemaal! Geen oog dicht gedaan vannacht, dus staat ‘een dutje doen’ in de planning overdag DAGPACT: Dune Beatrix Yvonne Spirit Fonny Maja Spirit en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Goedemorgen, Hier ook geen ochtendmens. Een avondmens ook niet trouwens. Meer een marmot. Vanochtend door de wekker geslapen en nu dus heerlijk uitgerust. Lang geleden dat ik uitgeslapen heb. Koffie al op, dus nu maar snel douchen en boodschappen doen…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Bah, ik heb net een test gedaan en die is positief. Voel me al wankel sinds eind okt. na een flinke valpartij, en zou nu net dinsdag weer een wedstrijd mogen spelen. Gisteren meegetraind en het nog over testen en geweten gehad. Nou daar zit ik dan met mijn japie krekel op de bank Heeft vaccineren nog zin nu? En ben ik binnen 1 week gerechtigd? Ik kom er niet achter op de site en kan pas op werkdagen bellen. Intussen toch maar gemeld zodat anderen hun eigen geweten kunnen volgen en als er maar 1 is die geen contact meer wil even, dan blijf ik weg uiteraard. We hebben zieken in onze omgeving en wil niemand in gevaar brengen. maar balen blijft het. Alleen snotterig en wat sjaggie. Er zijn ergere dingen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Balen @lady jane.Zit niets anders op dan op de bank met "Japie krekel". Neem aan dat het zo'n vrije tijds pak is. Het is best guur buiten dus ik zal me maar warm kleden.Kreeg net ineens een dipje, een raar zenuwachtig gevoel, bekroop me ineens.Toch een soort zenuwen, maar ik ga ervoor vandaag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Hallo, ben vannacht ziek geworden. Denk griep, heb een behoorlijk hoge koorts in ieder geval. Dagje op de bank en op bed liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) @lady jane ochhh niet fijn ,sterkte hoor @Spiritdat gaat lukken, dat kan jij… je hebt dan ook je naam mee @Adri03, water is zo mooi en rustgevend. Zegen nog elke dag dat ik aan de Zeeuwse kust woon met het strand 300 meter lopen van mijn voordeur. Mensen hier, zeker vroeger leven met het tij… hoog en laag water. Zo kon de Sint pas aanmeren in ons haventje rond 16.30 want ja met laag water komt er geen boot aan 16 december 2023 bewerkt door Dune lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 @Sandro ook al in de lappenmand. Is wel het seizoen voor griepjes en snotteren. Leuk is anders. Hoop dat het nog even aan mijn deur voorbij gaat. beterschap voor iedereen die het nodig heeft Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 34 minuten geleden zei Spirit: Balen @lady jane.Zit niets anders op dan op de bank met "Japie krekel". Neem aan dat het zo'n vrije tijds pak is. niks vrijetijdspak hoor, zo noem ik mn geweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 Wat ellendig @lady jane. En nee, ik zou thuisblijven om anderen niet mogelijk te besmetten. Voor zover ik weet moet je nadat je corona hebt gehad drie maanden wachten voor je de booster mag halen.... Sterkte hoor lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 En jaaaa, Japie Krekel, het geweten van Pinokkio lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 nou dan vertrouw ik er maar op dat ik voorlopig genoeg antistoffen heb. En zingen vriendinnen straks zonder mij als publiek op de Kerstmarkt. Ben alleen wat snotterig hoor, maar wil zeker niemand besmetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Adri03: Wel stond de IJssel weer mooi hoog, en was/is de rivier dus heel breed. @Adri03Vroeger in mijn geboortedorpje liep daar alles over in de weilanden en konden we daar bij vorst schaatsen. 16 december 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 25 minuten geleden zei Dune: Zo kon de Sint pas aanmeren in ons haventje rond 16.30 want ja met laag water komt er geen boot aan Hier moest de Sint juist uitwijken naar een ander aanlegplekje omdat het water te hóóg stond. (de IJssel) Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) Ja, @Kohtje, ik heb het ook over de IJssel, met dat pontje, wij woonden aan de overkant, daar waar ik geboren ben. 16 december 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 1 uur geleden zei Yvonne: En jaaaa, Japie Krekel, het geweten van Pinokkio Kijk, op dit forum leer je nog eens wat (nu je het zegt, wist ik het. Maar achteraf is makkelijk praten en telt niet). Ik duik mijn bed maar weer in. Echt, waarom ben ik nooit doordeweeks ziek. Kost me mijn weekend zo Nu genoeg gezeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 december 2023 Rapport Share Geplaatst 16 december 2023 2 uur geleden zei Adri03: Dat is nog steeds zo (die overstroomde weilanden / uiterwaarden), alleen de vorst laat het tegenwoordig afweten. Ja @Adri03, uiterwaarden, ik kon niet op het woord komen. Bij Zwolle zijn ze ook heel mooi, daar is een heel vogelgebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden