Bob Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 15 uur geleden zei Jannigje: Ik heb deze sterretjes bij me, die mogen/kunnen wel toch? Van mij wel hoor. Alleen maar klokkijken is wat saai, merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 38 minuten geleden zei bolletje: Met nederlandse ondertiteling Jan? Nee helaas. Jij wel? Ik had op de dagdraad al hulp gevraagd bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denise82 Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Wat een leuke rit is me dit lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 49 minuten geleden zei Denise82: Wat een leuke rit is me dit Beetje de spanning erin houden he? Maar er gaat niemand uit die slee vallen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Ik ga m'n gembersiroop maar eens open maken.Wel trek in iets fris.Kan ik nog meer inschenken? Ben toch bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Tebbie nou in je glas??? Die had je toch laten vallen? Ik pas ff.thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 11 minuten geleden zei lady jane: Tebbie nou in je glas??? Die had je toch laten vallen? Ik pas ff.thnx Nee, vanmiddag is de fles op de grond kapot gevallen Wat een kleefzooi zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denise82 Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Ik vind dat ik even een pirouette mag maken op de slee. Ben van de drank afgebleven vandaag. Op naar dag 5. Moet wel zien dat ik niet van de slee aftotter lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 gelukkig zijn we nog nuchter aan het einde van 2023 gekomen gelukkig nieuwjaar pacters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Een mooi droog 2024 voor iedereen. Stuiter en Dune reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Was een leuke rit, gelachen gehuild (van het lachen?) en veel gedronken, gelukkig chocomel met slagroom, waar Bob zo mee kon kliederen . Het warme kleed van Lika over ons heen en de snert van lady jane deed ons goed smaken. de uitgedeelde mutsen gaven hilarische taferelen de sauna was lekker warm en de kerstliedjes die we uit volle borst meezongen galmen nog door mijn hoofd. Rudolp heeft een meisje gevonden… ja het was een fijne tijd. Dankjewel voor alle fijne bijdragen van jullie allemaal. we hebben genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Heb het gehaald kanjers, nuchter het nieuwejaar in. lady jane en Denise82 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari tot over een jaartje weer bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denise82 Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Woehoeeee ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Dank jullie wel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 6 januari Rapport Share Geplaatst 6 januari Bedankt, ik stap weer uit maar de volgende keer ga ik zeker weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden