Yvonne Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goedemorgen frummers. Het is weekend en het is eindelijk even droog geworden. Een bakje om de dag te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goeiemorgen @Yvonne en overige frummers. Straks naar crematie, zie er tegenop maar het hoort er allemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Sterkte voor straks @ikkanhet. Is er overigens al een uitslag van het onderzoek wat jij hebt gehad? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 En ik wens de frummers die straks naar de meeting gaan een fijne bijeenkomst. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een gezellige zaterdag!! Dagpact: Fonny lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goedemorgen allemaal, @ikkanhet Sterkte voor straks. En voor iedereen die naar de meeting gaat: veel plezier! lady jane en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 uur geleden zei Yvonne: Sterkte voor straks @ikkanhet. Is er overigens al een uitslag van het onderzoek wat jij hebt gehad? Dank je. Nee ik krijg 7 november een lumbaalpunctie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 5 minuten geleden zei Emmy: Goedemorgen allemaal, @ikkanhet Sterkte voor straks. En voor iedereen die naar de meeting gaat: veel plezier! Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Veel plezier op de meeting. Eindelijk even droog. Gisteren drukke dag gehad, dus vandaag weer rustig aan. Gaat lekker zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Nou op het Noppertje! @Beatrix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goedemiddag, ik lig er alweer lkkr in haha. Vanochtend mooi om 8 van bed, zoontje naar scouting. Dochter en ik naar de bouwmarkt en ik heb daarna de ramen binnen en buiten gewassen. En nu even pas op de plaats en even wat energie bijtanken in mijn lkkre warme bedje met dubbele deken, zo fijn! DAGPACT Fonny Yvonne Spirit Beatrix Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Volgens mij ben je jarig @Etty. Gefeliciteerd! Sommigen van ons hebben elkaar in het echt gezien vandaag. Het was bijzonder en fijn. Ik merk dat ik de hele dag tevreden nagloei. Slaap lekker! Bob, lady jane en Rosee reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden