Spring naar bijdragen

Maandag 16 oktober 2023


Reacher

Aanbevolen berichten

Nou jaaaaaaaaaaa..... @Reacher is er weer, heerlijk, een dikke dikke knuf voor jou... 
En de IJspegel op vakantie, heerlijk, dan moet je die rode vlekken maar voor lief nemen, hahaha. 
@Beatrix ook goede morgen, en natuurlijk ook alle andere frummers.
Ik heb de kleinkinderen een paar dagen te logeren, lekker druk dus,
maar natuurlijk hier eerst even een bakje. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

sterkte met de gezellige drukte @Yvonne, uitrusten na de herfstvakantie maar weer.
Voor mij een fijne saunadag nu, in warm water mijn oefeningen doen met slijmbeursontsteking
helpt mijn schouder goed. Zwemmen en volley staan op een erg laag pitje helaas, mijn gewicht
omgekeerd evenredig een stuk hoger. Gelukkig dus herfstvakantie ook hier. En ik herstel snel, meestal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge mensen. Herfstvakantie hier. Vakantiedagen opgenomen nu de jongens vrij zijn. Weer leuk tripjes maken. En luieren. En een nachtje naar Antwerpen met het hele gezin. We overnachten dan zo ongeveer in de kathedraal :)

Ja, leuk dat @Reacher er weer is. Ik begon zelfs die ijspegel al een beetje te missen. Ik hoop dat Q ook weer eens buiten komt spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Leuk een nachtje naar Antwerpen @Oskar. Fijn dat je er weer bent @Reacher:heart:  Hoewel ik nu al langere tijd met mate dronk en dat best goed ging (op 1 keer een uitschieter na), ben ik daar nu alweer een paar maanden mee gestopt en drink helemaal niks meer. Ik merk dat het me eigenlijk niks meer brengt en dat het toch gedoe blijft met wanneer wel/ wanneer niet en altijd op je hoede blijven dat je niet over de grens gaat. Ik denk dat ik perse aan mezelf wilde laten zien dat ik het kon, en ja, ik kan het, maar wil ik het ook? Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer ga drinken, want als ik daarover nadenk kom ik daar ook niet uit. Maar voorlopig even niet:) (meer iets voor op m'n eigen draadje dit eigenlijk maar goed) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Halloween nadert inderdaad. Wat fascineert jou daar toch zo aan @Reacher? Ik ben zelf wel redelijk geobsedeerd met de Dood, maar dat snoepharken vind ik niks. Vorig jaar was ik in dit kader in zo’n feestwinkel waar het wemelde van Halloween. Mijn oudste leefde zich helemaal uit, maar de jongste vond het eng begon op gegeven moment te huilen. Ik wil naar buiten papa. 

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Leuk je weer te zien hier @Reacher. Hoe is het met het poezenspul? Lekker het rijk alleen zonder baas Pegel.

Hier ook herfstvakantie. Morgen komt kleindochter lunchen. Die zie ik niet meer zo veel, heeft dikke verkering en druk met school en vriendinnen. Ja, en dan schuift oma een paar plekjes naar de achtergrond. Straks even boodschappen doen een lekkere dingetjes in huis halen.  Kunnen we lekker bijkletsen.

Dagpact:

  • Beatrix
  • Fonny
  • Roberto
  • Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat ik het op de een of andere manier wel prettig vind dat jij (vooralsnog) weer even met ons meerijdt in de NulTrein @Rosee. Ik ben wel benieuwd naar jouw verdere ervaringen en overwegingen. Zelf wilde ik ook ‘laten zien dat ik het kon’, maar dat is grondig mislukt. Maar ik vond het ook echt lekker en vind het nu bijvoorbeeld wel jammer dat het er niet meer van zal komen om een Pomerol te drinken bij de biefstuk. Het gedoe met wanneer wel & hoeveel dan heb ik nooit gewild. Dan maar gewoon veilig weer op nul en aan de thee. Thé des Alizés is het nu. Ook mooi.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel mij heerlijk in balance, de laatste dagen.Ik kijk terug op een heel fijn weekend.Helemaal niets bijzonders gedaan, maar genoten van de kleine dingen.Een bezoekje van een vriend, die mij ontzettend inspireerd en gisterenmiddag vrijwilligerswerk gedaan op afroep.Er was een optreden van een zanger/gitarist, die het geweldig deed!! Die jongen had geen microfoon nodig, wat een krachtige stem.Vandaag een flink stuk gevorderd met het huishouden en schoonmaken.Zie de verschillen :)

Nog wat puf bewaard voor mijn toneelavond, die wat minder spectaculair zal verlopen, dan verleden week.Het bleek knap vermoeiend, om een hele avond als Ma Flodder door het leven te gaan.

Doe maar gewoon, dan doe ik gek genoeg :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Roberto:

Beste @Oskar, van jouw hele verhaal naar de weg van Orval heb ik 0,0% gelezen.
Niet geinterresseerd.
Heb ik iets belangrijks of iets nieuws gemist?

Gestopt-begonnen-gestopt. Zo zou men het kunnen samenvatten. Maar als je niet geïnteresseerd bent kan ik moeilijk zeggen dat je iets hebt gemist :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend @Emmyhoop dat het sporten heeft geholpen,  bij mij werkt dat altijd heel goed. @Oskarik begon mezelf steeds meer af te vragen wat die paar glazen nu eigenlijk toevoegden. Ik merkte dat ik na 2 glazen de volgende dag al verschil merkte mentaal en fysiek, want omdat ik zo weinig dronk sloegen die meteen in. Plus dat ik merk dat ik er nog steeds gevoelig voor dat spul ben. (Een paar maanden geleden een uitglijder van een fles) Ik was de laatste tijd weer eens wat podcasts over drank aan het luisteren en voelde weer zoveel herkenning.  De lol is er eigenlijk wel vanaf. Ik voel me sterker als ik helemaal niet meer drink merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...