Spring naar bijdragen

Maandag 9 oktober 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen :rose:

Jullie liggen waarschijnlijk nog allemaal op één oor. Zelf was ik al vroeg wakker.

Waarschijnlijk nog teveel adrenaline van mijn verjaardag gisteren. Het was gezellig ! Heb zojuist de 2 overgebleven flessen wijn door de gootsteen gekieperd. Misschien zonde van het geld, maar alles beter dan door mijn keel :D

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Alsnog gefeliciteerd @lady jane en @Beatrix. Allebei een kroonjaar. Mooi! Ik ben ook feestend het weekend door gekomen, helemaal droog. Familielid jarig, daar moest ik een eindje voor rijden, dus dan drink ik sowieso niet, nooit gedaan ook. Er werd me een blad met Cava onder mijn neus geduwd om te proosten. Er stond niets anders op en er werd ook niet naar gevraagd. Dat vond ik dan weer niet zo fijn. Met lege handen proosten. Maar verder was het een mooi feest.

Verder met de nieuwe week.

DAGPACT

  • Beatrix
  • Fonny
  • Roberto
  • Toos
bewerkt door Toos
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Late melding, laat wakker.
Nee, niet zo leuk, @Toos, om met lege handen te proosten.
Maar zoals pas iemand schreef, vroeger stonden naast de glazen champagne ook glaasjes met jus de orange ofzo, en kon je kiezen.
nu dus meestal niet meer.
Best raar eigenlijk....

Sorry @Beatrix,
Ben jou nog vergeten te feliciteren.
van harte nog hoor !
(Ik mag dat kroonjaar over 1 jaar en 3 maanden vieren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, alsnog gefeliciteerd!! Ik feliciteer mezelf ook, heb gisteren na jaren ambities, eindelijk de 4 mijl onder de 30 minuten gelopen. Zo snel heb ik nog nooit hardgelopen! 

29:27 om precies te zijn, na afloop 0.0 bier gehad tussen de bier drinkende collega's en dat ging prima. Maar zonder plan was ik niet sterk genoeg geweest, goede voorbereiding is het halve werk! 

DAGPACT

  • Beatrix
  • Fonny
  • Roberto
  • Toos
  • Freekie 

 

bewerkt door Freekie
Typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan @Beatrix.Voor ons is drank gif.Zo heb ik verleden week ook die vieze zoete wijn door de gootsteen gemieterd.Was niet eens zoveel uit, dus heb niet eens zoveel gedronken, maar goed ziek van geweest de volgende dagen.Mijn lichaam accepteert het niet meer.Heb ook geen roes gehad, want dan zou ik minstens 3 flessen moeten zuipen, wil ik er wat van merken.Het past overduidelijk niet meer bij me.

Meestal als er geproost moet worden, staat er wel wat jus d Orange bij.Zo niet, proost ik niet mee.Iedereen weet zo'n beetje wel dat ik niet drink.Op m'n nieuwe vereniging zal ik dit ook snel duidelijk maken.Bij m'n toneelclub word uit principe niet gedronken Die gaan echt op gezond en velen zijn ook vegetarisch.Moet er vanavond ook rekening mee houden, wat ik meeneem.Wel zin om me vanavond eens flink uit te leven en in de rol van iemand anders te kruipen.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Toos:

Er werd me een blad met Cava onder mijn neus geduwd om te proosten. Er stond niets anders op en er werd ook niet naar gevraagd. Dat vond ik dan weer niet zo fijn. Met lege handen proosten. 

Je kan toch proosten en vervolgens dat bocht in een plantenbak gooien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Adri03:

Je kan toch proosten en vervolgens dat bocht in een plantenbak gooien?

Duidelijk geen plantenliefhebber. ;)

Ik heb (ook) niet zoveel op met planten, maar zo'n glas bocht zou ik dan toch helemaal niet pakken of inleveren bij het 'inleverpunt chemisch afval'... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...