Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 oktober 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames en alle frummers die nog gaan komen. 
Ik heb lekker geslapen, mag ook wel eens vermeld, de beestjes hebben hun verse natje en droogje gekregen. 
(de vogels mogen nog even wachten, straks eerst de naaktslakken op schoolreisje sturen als het licht is). 
Er wordt regen verwacht, dus een dagje binnen rommelen.
Gisteren heb ik nog genoten van het zachte weer, heb heerlijk buiten mijn bakje koffie genoten en zitten lezen. 
Nu tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei cheetah5:

Ik kan het helaas niet veranderen of hebben jullie een tip hiervoor maar ik ben gewoon Anita. 

Ik wil vandaag mijn eigen Sobertober starten , maar voel dat ik echt wat hulp van medestanders nodig heb.. Ik vind het zoooo moeilijk weer maar hoop dat ik hier wat steun kan vinden

* naam wijzigen: Klik rechtsboven op jouw naam. Klik dan op 'accountinstellingen' en vervolgens op 'schermnaam'. Dan kun je die wijzigen. 
* Jouw Sobertober is dus gestart, gaat je vast lukken. Je was hier eerder en ook toen kreeg je aardig wat support, succes!!! 

14 uur geleden zei Spirit:

Ben ik de enige die dit weer spuugzat is?Dit hoort toch niet bij oktober?

Aan het bijkomen van een lang weekend zus en bemerkt de laatste tijd steeds vaker, dat we elkaar totaal niet stimuleren.Ik erger me zelfs aan haar en een weekend is gewoon ook te lang.

Ach Spirit, dat ergeren aan elkaar hebben jullie al zolang ik hier kom. 
Het is in het verleden ook nog wel erger geweest. 
Een weekend is ook wel lang hoor, zeker als jullie zo verschillen. 
In het vervolg maar beperken tot een middagje of als het niet anders kan: eind van de middag komen, gezellig avondje en de volgende dag weer naar huis... 

13 uur geleden zei rapilos:

Vanochtend gewerkt. Opgezegd per december. Kostte me heel veel moeite maar wordt me echt te zwaar, hele middag weer geslapen en op de bank gehangen.

Wat goed van je Rapi. Het zal je heel veel moeite en piekeren hebben gekost, maar je doet er goed aan. 
En ik zat ook te denken: al die groente en zo uit de tuin.... heb je daar heel veel plezier aan als je het aan het verwerken bent of is het toch een opgaven? 
En het onkruidvrij houden van de tuin? Is dat iets waar je van geniet??? 
Als je die dingen ook als opgave ziet, dan is het heel vermoeiend, dan krijg je er geen energie van zoals het eigenlijk zou moeten zijn.... 

6 uur geleden zei Strijkbout:

Btw, het is overdag idd echt heerlijk weer!! Genieten nog ff hoor. Het depri jankweer komt vanzelf...

Ja, genieten van zulke dagen. En als het 'slecht' weer wordt: lekker de kaarsjes binnen aan, pot warme thee zetten en na een wandeling in de regen en storm lekker binnen opwarmen, niks geen depri jankweer van maken.... 
Overigens: ja, dit zijn inderdaad de 'ditjes en datjes'... met ook absoluut ruimte voor mensen die het moeilijk hebben.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Nou ik geniet ook van dit weer, hoor. Ik vind dit een cadeautje. We kunnen nog lang genoeg in de kou en nattigheid zitten. Maar ook dat heeft zijn charme. We moeten maar niet klagen want we het krijgen het allemaal gratis. En wat krijg je nog gratis vandaag de dag? Als je in een land zou wonen waar het elke dag 25 graden zou zijn, zonder seizoenen. Is het ook weer niet goed. Want dat zou saai zijn. Nu kunnen we elk jaar uitkijken naar de lente en daar dan ook weer van genieten. Of naar de winter wie daar van houdt. 

Ik ga zo mijn tekenspullen pakken en een dagje lekker binnen hobbyen met een bakkie thee en straks koffie.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje vroeg opgestaan, en de heren nog erger zien verliezen dan wijzelf gisteren.
Notabene van de Belgen die veel lager op de wereldranglijst staan. Dat worden geen
Olympische Spelen deze ronde, want de beste teams moeten nog komen tegen Ned.
Of ze moeten een wondertje laten zien, maar dan moeten de koppies eerst weer op genieten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ja, heel donker buiten nu.
straks is regen voorspeld.
Om 10.00 naar vriend met zelfgemaakte appelgebak, daarna door na de psyg.
Moet een tekening maken van mezelf, hoe ik mezelf zie :blush:

Vanmiddag naar de fysio.
Blijf aan mezelf werken.

@Yvonne,

Het huishoudelijke werk, ruim 3.5 uur is me te zwaar.
Dat merk ik vooral ook achteraf.
maar gisteren zelfs een beetje duizelig tijdens het werken en licht gevoel tot flauw vallen.
kan dus echt niet meer !

Het gekke is, ik kan uren op mijn knieen in de tuin onkruid wieden, zonder ook maar een spoortje van vermoeidheid
(Ook niet achteraf) , krijg er eerder energie van
Het verwerken van de groenten vind ik dan wel weer meer een opgave, maar ook zonde om er niets mee te doen.
en achteraf wel een voldaan gevoel ervan.

Vandaag 10 weken nuchter.
dat is dan wel weer fijn ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ach ja, ik vind dit ook wel wat hebben. En genoeg zon gezien tijdens de zomervakantie. Heb er alleen een hekel aan als de hond is natgeregend. Allemachtig wat een vieze lucht geeft dat…..

Vandaag dagje werken. Kan gelukkig thuis. Dat scheelt want voel me niet lekker. Snotterig en zere keel…. Beetje te druk geweest ook de laatste tijd en daar kan ik niet zo goed tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yvonne:

@ikkanhet, ik mis jou al een poosje hier.
Hoe gaat het met je? 
Zijn de onderzoeken naar MS al gestart? 

 

Hoi @Yvonne laatste week was knudde kon niet naar de wc 6 dagen. Nu gaat het gelukkig weer. 

Neuroloog moet ik nu in oktober heen dus ben daar nog niet verder mee gekomen.

Bedankt voor je interesse :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klopt wel wat je zegt @Yvonne.

Omdat ze nu van zover komt, maken we er een lang weekend van.Misschien kan ze het in het vervolg combineren met een ander bezoek hier in de buurt.Veel van haar kennisen wonen ook hier in de randstad.We hebben ook weinig raakvlakken en de pesterijen van vroeger komen bij mij ook steeds meer naar boven.

Maar goed.Nieuwe dag, nieuwe kansen.Straks maar de kapper en dat is hoog nodig!!Ben al blij dat het tijdelijk niet meer zo warm is.Word ziek van dit weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je haar maar goed zit :D.Goed geknipt en links weer opgeschoren, maar niet zo kort dit keer.Standje 3.Zelf gemaakte bami in de maak en gelukkig wat minder warm.Laat de kou maar komen.Heerlijk onder m'n donsen dekbedje i.p.v. erboven.Ben wat tot rust gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...