Spring naar bijdragen

vrijdag 18 augustus 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Mogge mensen. Een leesbril had ik al en op feestjes ben ik de eerste die het niet zo goed meer verstaat. En nu zit ik thuis omdat het in mijn rug is geschoten en schuifel ik - tot hilariteit van mijn kinderen - als een oude opa door de woning. Het is me toch wat. Maar ik drink niet. Nou ja, deze maand dan.

Maak er een mooie dag van mensen. De zon gaat flink schijnen. Huppel zolang je nog huppelen kan.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

DAGPACT
Prana

Ja die leesbril, bah. En.ik kan ook niet meer zonder helaas. Gelukkig kan ik op de kindle de letters wat groter maken en net doen of er niets aan de hand is. Pfff succes met de rug, vervelend.
Hier wordt er vandaag zware regen verwacht, maar gelukkig de komende dagen wat droger. In Engeland is het nooit zo geweldig, maar deze zomer is nog erger dan anders :( Fijne dag iedereen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Oskar, goedemorgen frummers. 
Join the club Oskar, de eerste keer dat het 'dramatisch' in mijn rug schoot lag de jongste nog in de box.... 
Ik hoop dat je er snel weer op uit kunt trekken met jouw kinderen... 
En ja, we gaan er een mooie dag van maken, hoe dan ook. 
Maar eerst een bakje natuurlijk.
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Remi1:

Aan de dagdraden te zien kan dit forum wel opdoeken. Niemand heeft meer een drankprobleem. alles en iedereen gaat goed blijkbaar.
Gaat nergens meer over als ik me bedenk waarvoor ik hier ben.

Dat is wel heel rigoureus @Remi1
En ja, het lijkt of niemand hier nog steun nodig heeft, of er geen drankprobleem meer bestaat... 
En toch komen er zo nu en dan nog steeds mensen binnen die hier herkenning en steun vindt. 
En was het @niwi niet die zei: 'zolang er maar 1 iemand is die.... ' ?
Leuke avatar trouwens. 
 

8 uur geleden zei Donder:

Tegenwoordig eet ik couscous met sperziebonen uit een zak. Is lekker maar blijkt later dat ik zelf couscous en sperziebonen had moeten toevoegen. Wat heb ik dan zitten te eten? :D

Hahaha.... tja, kan me indenken dat het lekker was als ik lees wat er allemaal in zat.... 
Ennu, doe maar niet dat drinken, lijkt me beter... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
vroeg bloed geven, zodat ik nog wat aan mn dag heb,
en meteen naar de buren om te zwemmen erna
de Gamma is daar ook weer vlakbij, want mijn trapper vd vouwfiets
kraakt en zit los, dus nu maar eens vervangen voor die lam of er af gaat.
en daarna hoop ik toch echt een beetje op strandweer, want dit is een dag waarop NS het doet hier
morgen en overmorgen gaan er weer eens alleen maar bussen, en woensdag deed ik al 2u15 over
een tochtje van normaal een uur. Dan realiseer ik me weer hoe we hier verwend zijn, normaliter.
Ik herinner me dan ook de vele uren op perrons in den verre vreemde, treinen die helemaal niet kwamen
en van uitleg/omroep hadden ze daar niet gehoord nog. Dus niet klagen maar dragen, volgens onze Raps hier.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

 Dus niet klagen maar dragen, volgens onze Raps hier.:)

Precies Jane, jij ook een goedemorgen... 
En ik help je hopen dat het zonnetje er toch nog door zal komen. 
Hier is nog steeds geen sprankje blauw te zien... maar wat niet is kan komen zei mijn grootmoeder altijd... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Nou hier ook een grauwe , bedekte lucht hoor
Maar...niet klagen maar dragen he :D

Was weer veel te vroeg wakker.
Enfin, dan heb ik nog wat aan mijn dag.
zit na het ontbijt al aan de vroege koffie nu.
nou ja, zie dat dan maar als een verlengde van mijn ontbijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik huppel nog (weer)aardig rond moet ik zeggen. Niet meer zo fanatiek als vroeger, dat niet, want neuropathie. En die leesbril is ook allang in beeld. Mijn haar laat ik nu de kleur die het daadwerkelijk heeft, grijs -_- Wat in het koppie zit werkt ook nog naar behoren, inclusief het gehoororgaan. Ik mag helemaal niet mopperen als ik zo naar leeftijdgenoten kijk. Morgen kan het zomaar anders zijn is mijn ervaring. Dus geniet ik van elke dag. 

Hier ook zwaar bewolkt. Gisteren viel het ook zo tegen. Het was gewoon koud met die wind uit de verkeerde hoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Lekker geslapen in eigen bed weer. Uitpakken vandaag, maar eerst bloedprikken om te kijken of de bloedarmoede nu echt weg is en naar mijn moeder. Ze heeft ons gemist en is veel alleen geweest.

Gisteravond had ik opeens zin in wijn. Ik kom maar eens op het dagpact. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier lijkt het wel vrijdag de 13e.
Het bloed prikken ging heel raar. de naald zat niet goed,
de prikster werd zenuwachtig en moest er steeds iemand bij roepen,
en heeft vervolgens 1/2 uur met kromme rug die naald op zn plek gehouden,
terwijl er heel wat bloed naast drupte. Als we onde de 450 cl bleven mocht het
alleen nog voor onderzoek gebruikt worden, en dat wilde ik niet haha.
Maar we hebben het gered. Maar zwemmen erna mocht ik niet en toen nog zeker een uur
te duizelig om veilig te durven fietsen ook. Maar ik ben weer thuis en voel me redelijk.
Dus of het alsnog zwemmen of toch strand gaat worden weet ik nog niet.
Je moet alles een keer mee hebben gemaakt zegt men wel eens, maar die arme medewerkster
zat in zak en as, want ik was haar eerste vandaag (en misschien wel de allereerste dacht ik haha).
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik hier even een domme vraag stellen? Of naja een logische vraag na een domme actie.....

Ik dacht: even kijken of ik het echt merk als ik eau de toilette opspuit, ondanks dat ik vanmorgen refusal heb genomen. Voelt toch wel beetje vervelend, wat benauwd en warm. Iemand enig idee wanneer dit weer weg-ebt? Tis niet echt heel erg maar voelt wel vervelend....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee joh, jouw vraag is tenminste alco-gerelateerd.
Met mij gaat het weer goed hoor, gewoon niks meer gedaan, want bleef duizelig.
Maar ik heb geen ervaring met refusal. Uit wat ik las hier ooit, kan het geen kwaad,
waarschijnlijk meer je brein die het vervelend maakt? komt goed hoor.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei billy1981:

Mag ik hier even een domme vraag stellen? Of naja een logische vraag na een domme actie.....

Ik dacht: even kijken of ik het echt merk als ik eau de toilette opspuit, ondanks dat ik vanmorgen refusal heb genomen. Voelt toch wel beetje vervelend, wat benauwd en warm. Iemand enig idee wanneer dit weer weg-ebt? Tis niet echt heel erg maar voelt wel vervelend....

Welnee joh... denk dat je hier te maken hebt met het zogenaamde placebo-effect! Geloof me... ik ben expert op dit gebied inmiddels. :P Veelvuldig handen wassen met handalcohol, waarbij ik me meestal verre van in hou. Geurtjes op. Spuit genoeg alcohol-houdende troep op mijn lijf, en dat levert echt geen problemen op.
Enige waar je denk ik wel mee moet uitkijken is het inademen van zware chemische alcohol luchten. En natuurlijk niet drinken, maar dat spreekt van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...