Fonny Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 41 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Ik doe weer eens mee met het dagpact, niet omdat ik gedronken heb, nee die tijd is voorbij, maar het voelt zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goedemorgen frummers, Wat een nattigheid.... en dat blijft de hele dag zo geloof ik. Mooi, dan zullen we ons binnen gaan vermaken. Te beginnen met een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goedemorgen, Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Ik heb zin in de zon jongens.... ga daar altijd beter op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goeienattemorgen frummers brrrrr sombertjes zo als ik naar buiten kijk. straks gelukkig een saunadag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 (bewerkt) Goedemorgen, Bleh, wat een weer. Volgens de berichten blijft het de hele week nat. Geef mij ook maar de zon. Dit gaat zo snel vervelen. Ik raaker ook best een beetje depri van. Zou zó kaarsjes aan gaan steken voor de gezellie. Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Beatrix Toos 31 juli 2023 bewerkt door Toos Beatrix er tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Dagpact ; plus Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goedemorgen Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Beatrix Dune @Toos ik heb lekker kaarsjes aan hoor, gewoon doe zou ik zeggen. Appel kaneel beetje herfstig ik vind het heerlijk ga even het weekpact opzoeken Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 (bewerkt) Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Beatrix Toos Rapilos Dune 31 juli 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Goeiemorgen allemaal Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 16 minuten geleden zei Toos: Zou zó kaarsjes aan gaan steken voor de gezellie. Gewoon doen als je daar zin in hebt. En ja, ik vind een zonnetje ook wel heel prettig (als het tenminste geen tropische temperaturen oplevert), maar ach, een weekje regen mag ook wel, hebben de plantjes weer wat reserve Ik doe lekker wat lampjes aan en zal me gewoon binnen gaan vermaken. Maar eerst het viervoetige mormeltje nog even uitlaten... Op 29-7-2023 om 20:45 zei Remi1: Nou en heit blijft in woonzorg instelling wonen . (zit al 3 weken daar op spoedopname) Toestand is te zorgelijk om terug naar zelfstandige woning terug te wonen. Dus nu moet ik hem ook nog verhuizen tussen al de ziekenhuisbezoeken door. Gelukkig zijn de broeders en zusters in het huis erg lief!! Tijd om te varen heb ik deze zomer dus niet (gehad) en mijn heit kan zelf misschien wel nooit weer met ons mee. Ik denk dat je mij bedoelde @Remi1, ik had naar jouw heit en naar het varen gevraagd. Maar ja, triest dat hij niet meer naar zijn huisje terug kan. Maar nog steeds petje af voor jou... en dat varen komt wel weer hoop ik. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Beatrix Toos Rapilos Dune ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 22 minuten geleden zei rapilos: Dagpact ; plus Rapilos 2 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat mensen zich niet meer op het pact kunnen zetten vanwege de puntjes.... Gewoon doen hoor dames, dan maar zonder puntjes... Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Beatrix Rapilos Dune Ikkanhet lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Ah. Bob had het ook al gedaan net ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Ben er af gevallen ergens.... Dagpact: Fonny Roberto Bol Salmon Beatrix Rapilos Dune Ikkanhet Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 En ik zag dat @Kohtje weer even in het land is, fijn je weer te lezen. En jeetje wat een moed om door te bergen te rijden met een eend, echt, ik heb vreselijke hoogtevrees, vindt een trap aflopen al eng... Ik wens je heel fijne weken in Zweden toe! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 2 minuten geleden zei Yvonne: Ah. Bob had het ook al gedaan net ... Mèt Toos erbij... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Staat nu iedereen er weer op? Vandaag keukenkastjes soppen dan maar.....ook in geen tijden meer gebeurd. Van de nood een deugd maken heet dat geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Vriendin is kamperen, eerst met kleinzoontje en na een paar dagen wordt hij omgeruild met zusje. Arme vriendin, uitgerekend deze week aan zee. De kidz boeit het niet, maar ik herinner me nog die klamme toestanden, zelf al lang knutsel- en spelletjes moe, wat duurden die dagen soms lang. Ze gaat er vast t beste van maken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 (bewerkt) Beste mensen, Als ik stop met alcohol voel ik mij gelijk fitter. Dan ga ik flink opruimen. Na een paar weken ziet het er dan weer redelijk leefbaar uit. Probleem is dat het dan meer op gaat vallen dat alles heel stoffig en vies is. Met opruimen na stoppen heb ik inmiddels veel ervaring opgedaan. Vanwege uitglijders en terugvallen kom ik nooit aan schoonmaken toe. Daar heb ik dus geen ervaring mee. Onlangs kwam ik op het idee om via de WMO huishoudelijke hulp aan te vragen. Een intakegesprek heb ik inmiddels gehad. Nu maar afwachten wat ze gaan doen. Op mijn lijstje staat: stofzuigen ramenlappen wc schoonmaken badkamer schoonmaken keukenvloer dweilen Dat hoeft niet wekelijks, dat heb ik meerdere keren aangegeven. 31 juli 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Een hele goede morgen allemaal, Wat zijn jullie allemaal vroeg zeg. Dacht in bed; nu ga ik mij als een van de eerste op het dagpact zetten. Maar nee hoor, er stond alweer een hele rij nou ja, beter zo, als dat niemand zich zou melden toch ?! Vanochtend voor het eerst sinds lange tijd weer mee gedaan aan de ochtendgym. Want ja, als die wijntjes er weer insluipen is de puf voor de ochtendgym ook weg he Hier heel veel regen momenteel. Dus straks eens bedenken wat ik met mijn dag ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Lukt dat zelf schoon maken dan niet meer Roberto ? ik bedoel lichamelijk dan ? Anders ben ik bang dat je weinig kans maakt op hulp uit de WMO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2023 Ik heb medelijden met je vriendin @lady jane Maar ja, misschien is zij niet zo'n doemdenker als ik lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden