ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 (bewerkt) Goeienmorgen lieve frummers 15 juli 2023 bewerkt door ikkanhet Roberto, karin123 en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Ironie... Ben donderdag naar de bingo geweest en wat win ik een wijnpakket Toos, Fonny, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen frummers, De zon schijnt alweer gul, het dreigt weer een warme dag te worden Straks maar snel aan de slag, dan kan ik als het echt warm wordt lekker luieren... Maar eerst natuurlijk een bakje Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen, een wijnpakket haha. Welkom in de wereld van de drank. Dat had mijn kameraad ook een keer die was gestopt, maar niemand wist dat... Kreeg hij voor zijn verjaardag allemaal wodka en whisky flessen.. Voor de wekker aan wakker, ik ga straks samen met mijn kinderen naar bootcamp toe, 9 uur aanwezig zijn! Heb er zin in! DAGPACT Beatrix Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Mijn handen trillen niet meer bij het inschenken van Melk bij het ontbijt met mijn kinderen! Geluksmomentje! rapilos, lady jane, Prana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne zaterdag! Dagpact: Beatrix Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen allemaal! Het schijnt vandaag wat wisselvallig te worden buiten. Laten we hier het goede voorbeeld geven en het zelf in ieder geval vandaag allemaal drooghouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Ik heb me gisteren op een na aan me afbouwschema kunnen houden. nu voorzichtig een slappe bak koffie inplaats van direct een blik bier. Prana, billy1981, Roberto en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Beatrix Freekie Fonny Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 @Roberto, Mag ik ook op je mooie dagpact ? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Goedemorgen allemaal, Boodschappen gelukkig al binnen Straks wandeling, meditatie, kanarie schone kooi geven. tenminste...zo ligt het in mijn planning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Dagpact: Beatrix Freekie Fonny Roberto Rapilos Prana Ik zet je er wel op @rapilos, dan kan ik mezelf er ook bij zetten. Oef, gisteren veel trek gehad. Echt op het punt gestaan om wijn te kopen. Maar dankzij het dagpact toch niet gedaan. Ik dacht dat die trek wel wat minder werd (en dat is ook zo), maar soms is het echt een gevecht. Negeren maar en afleiding zoeken. Fijne dag iedereen! Roberto en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Dank je @Prana ( Goed bezig jij ! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 @Zbb het gros van de mensen start de ochtend idd met koffie Goed bezig en volhouden! Je kunt het want dat heb je al eerder laten zien! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Heb het niet vaak. Maar vandaag heb ik het ff moeilijk. Gedachten van hoe saai nooit meer een lekker drankje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 nooit nooit zeggen @ikkanhet gewoon vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 6 minuten geleden zei lady jane: nooit nooit zeggen @ikkanhet gewoon vandaag niet Inderdaad @lady jane vandaag drink ik niet. Weet ook dat de zucht instand wordt gehouden door maar een ding en dat ben ikzelf. Dus ga zo mijn tanden poetsen en douchen. Schop onder mijn kont. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 En mijn gedachten zijn puur wat ik zelf plaats en toelaat. Ik weet het donders goed. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 (bewerkt) gedachten komen en gaan, miljoenen per dag, die kun je echt niet stoppen of sturen. ze gaan vanzelf weg en dan komen er weer andere (miljoenen), dus laat maar gaan. Af en toe zit er ook een goeie tussen, die probeer ik wel eens te onthouden, maar als ik die niet opschrijf vervliegt ook die. Waar ik echt wat mee kan, die schrijf ik op. Of ik vertrouw op de herhaling. Het gaat vooral op wat je ermee doet dus, geen woorden maar daden Feijenoord wist dat al langer dan ik. lekker douchen dus jij. 15 juli 2023 bewerkt door lady jane ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Lees het boek. Verslaafd (aan mijn) kind van Judith van broekhoven. Heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2023 Welterusten En bedankt het drinken is gelukkig gestopt lady jane, rapilos, billy1981 en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden