Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 juli 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

  • ikkanhet changed the title to Zaterdag 15 juli 2023

Goedemorgen, een wijnpakket haha. Welkom in de wereld van de drank. Dat had mijn kameraad ook een keer die was gestopt, maar niemand wist dat... Kreeg hij voor zijn verjaardag allemaal wodka en whisky flessen.. 

Voor de wekker aan wakker, ik ga straks samen met mijn kinderen naar bootcamp toe, 9 uur aanwezig zijn! Heb er zin in! 

DAGPACT

Beatrix

Freekie 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

  • Beatrix
  • Freekie
  • Fonny
  • Roberto
  • Rapilos
  • Prana

Ik zet je er wel op @rapilos, dan kan ik mezelf er ook bij zetten. Oef, gisteren veel trek gehad. Echt op het punt gestaan om wijn te kopen. Maar dankzij het dagpact toch niet gedaan. Ik dacht dat die trek wel wat minder werd (en dat is ook zo), maar soms is het echt een gevecht. Negeren maar en afleiding zoeken.
Fijne dag iedereen!

 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gedachten komen en gaan, miljoenen per dag, die kun je echt niet stoppen of sturen.
ze gaan vanzelf weg en dan komen er weer andere (miljoenen), dus laat maar gaan.
Af en toe zit er ook een goeie tussen, die probeer ik wel eens te onthouden, maar als
ik die niet opschrijf vervliegt ook die. Waar ik echt wat mee kan, die schrijf ik op. Of ik
vertrouw op de herhaling:). Het gaat vooral op wat je ermee doet dus, geen woorden maar daden
Feijenoord wist dat al langer dan ik.
lekker douchen dus jij.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...